poniedziałek, 11 stycznia 2016

DARMOWA WRÓŻBA na miesiąc STYCZEŃ

DARMOWA WRÓŻBA 

Serdecznie zapraszam kolejne 100 osób na darmową wróżbę. Proszę wpisać swoje pytanie w sposób zrozumiały :)  
Proszę podać imiona lub pseudonimy. 
Wróżba zostanie zamknięta po przekroczeniu 100 pytań. 
Tylko jedno pytanie każda osoba, proszę. :) :) 



14-01-2016 
Wszystkie odpowiedzi już są poniżej. Kto nie widzi swojej, bo mu blog nie wyświetla, proszę napisać do mnie na Facebook na priv i wkleję  odpowiedź.  
Proszę wciskać opcje "Pokaż wszystkie" - wtedy zazwyczaj pojawiają się te zagubione. :)

220 komentarzy:

  1. Czy Marcin jest mną zainteresowany jako potencjalną partnerką? Hanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj: czy wybór liceum prawniczego jest dobrym pomysłem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spodoba ci sie, ale bedzie bardzo trudne, dla ciebie, mocno sie umeczysz wybierajac ten kierunek

      Usuń
  3. Co czeka mnie w finansach i milosci Beata pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W finansach widać ruch, coś zacznie się pozytywnie kręcic, pod warunkiem, ze ty nie będziesz bezczynnie siedząca :)

      Usuń
  4. Smerfetka: Czy inwestycja którą zrealizuje w tym miesiacu przyniesie sukces?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy znajde pracd

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiola. Czy czy dostanę umowę na czas nieokreślony W obecnym miejscu pracy? ( teraz mam umowę do 20. 04)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy moje problemy zdrowotne zakończą się pomyślnie. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  8. Magda: czy uda mi sie wrocic w tym roku na stale do Polski ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy znajdę tą "drugą połówkę "?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, coś blokuje te sprawe, moze powinnas sie temu głebiej przyjrzeć. Okazje są, ale jakoś nie mogą do ciebie trafić. Ty "walczysz' energetycznie z tymi okazjami

      Usuń
  10. Witam chciała bym wiedzieć kiedy znajdę w ciążę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula - wycisz się, otwórz na to wydarzenie, zaproś duszyczke, która będzie razem z tobą chciała realizować dalszy rozwój na ziemi. Nie potrafię podać terminu, bo karty mi wskazały jedynie na blokady. Usuń je, a pojawi się dzidziuś <3

      Usuń
  11. co z moją pracą, zmiany na lepsze czy gorsze ?
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy cos sie zmienilo w odbieraniu mnie przez faceta ktorym jestem zainteresowana? Chodzi mi o to czy zaczal sie wewnetrznie bardziej otwierac na mnie uczuciowo?? Joanna

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie zamiary ma w stosunku do mnie Piotr(bliźniak)Izabela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada na to, ze dosc powazne. Pozwol niech rozwija wszystko po swojemu

      Usuń
  14. czy zmienie w tym roku mieszkanie Bogna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada na to, ze albo twoj partner, albo twoja "męska " część energii nie bardzo tego chce. Pogadaj sobie z nimi i dogadajcie się , a wtedy zmiana szybko nastąpi

      Usuń
  15. Dlaczego wokol mojej corki lat 14 tyle intryg plot i niesprawiedliwosci :(
    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu,twoja córka czesciowo sama je prowokuje. To widocznie taki okres u niej w zyciu. Postarajcie sie wspólnie zmienić pewne zachowania jej.

      Usuń
  16. A mnie sie marzy wielka wzajemna milosc :) poprzedni rok byl gluchy i pusty, zero zwiazku i zero milosci, moze ten rok bedzie laskawszy? Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu istnieje CHCĘ, to co ty znasz i CHCĘ, to, ktore ma dużą siłe, ale drzemie ukryte głeboko. To ono nie pozwala wyrwać ci sie do nowej miłości i związku. Potrzebne dogadanie się z tym ukrytym, wyeliminowanie jego obaw. Jka się z nim dogadasz, to i milość odpowiednia zapuka do twych drzwi

      Usuń
  17. Czy w najbliźszym czasie mam szanse na zmianę pracy? Pozdrowiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak długo będę jeszcze sama tzn.bez drugiej połówki.Lucyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciagu najblizszego miesiaca jeszcze nikogo nie widac. Zobaczymy za miesiąc

      Usuń
  19. Czy w najbliźszym czasie mam szanse na zmianę pracy? Pozdrowiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy zacznę pracę? Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa opoznienia. Nawet do dwóch miesięcy. Chyba,że wkroczysz do akcji i zdecydowanie zarządasz od losu pracy w ciagu dwóch tygodni

      Usuń
  21. Czy w pierwszym kwartale tego roku poznam swoją miłość?
    Dariusz 8.03.75

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy do końca 2016 r. zmienię miejsce zamieszkania? Danuta

    Pozdrawiam:-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Krysiu pominęła mnie Pani :-))))))

      Usuń
    2. Mysle, ze tak bo widac radosc z przeprowadzki

      Usuń
  23. czy uda mi się wreszcie znaleźć stałą pracę? mam aktualnie pracę dorywczą, więc moje pytanie odnosi się do takiej, która jest na umowę o pracę i w trybie od poniedziałku do piątku. Jeśli odpowiedź będzie twierdząca to czy będzie to praca w moim miejscu zamieszkania czy raczej dojazdowa, bardziej Katowice czy Kraków? Czy może jednak lepszą decyzją w moim przypadku będzie zrezygnować z bezefektywnego wysyłania CV i skontaktować się z agencją zatrudnienia, z której moja koleżanka wyjechała w grudniu do pracy zagranicę? Proszę z góry o wybaczenie za tyle pytań w jednym temacie, ale mam bardzo trudną sytuację życiową. Pozdrawiam serdecznie. Agnieszka, data urodzenia: 16.11.1983

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Wioletta. Jakie zamiary ma pan qobec mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego zamiary wyjdą na światło dzienne w ciagu najbliższych 6 tygodni. Nie ma co dłuzej czekac

      Usuń
  25. Czy z Pace jest moja przyszlosc? Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam.... Czy swoje urodziny spędzę już sama ???... (w sensie ...chce zakończyć mój związek partnerski)

    Pozdrawiam... ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Krysiu czy dojdzie w koncu i kiedy do rozwodu Slawka (mojego partnera) z zoną? Sprawa bardzo sie przeciąga.

    OdpowiedzUsuń
  28. Aga ,Krzysiek - co dalej z ta znajomoscia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakies przepychanki widze. Rozmowy, rozmowy i trudno podjąć ostateczną decyzję, dogadac sie

      Usuń
  29. Czy moja córka Julia zda do następnej klasy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, duzy znak zapytania w tym temacie. Pomóż jej, złap "za fraki" , przypilnuj ile możesz, bo cięzko będzie

      Usuń
  30. Dzień dobry Pani Krystyno :) Czy (i ewentualnie kiedy, jeśli to nie nadużycie) zostanę zatrudniona przez firmę M.? Pozdrawiam, Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jest w ciąży. Chciałabym wiedzieć co będę miała- chłopca czy dziewczynkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uparcie wychodzi chłopczyk- obym sie myliła i urodziła dziewczynka, marzenie o ktorej az pulsuje w tobie. Mało uciązliwej ciąży, łatwego porodu i zdrowego dzieciaka Paulinko

      Usuń
  32. Czy usidlę jakiegoś faceta :) EWA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi sie dwoch za dwa-trzy tygodnie. Wykorzystaj okazje :)

      Usuń
  33. Co mnie czeka w miłości? Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktos spod znaku wody- odpowiedzialny i troskliwy osobnik

      Usuń
  34. czy bede pracowac w najblizszym czasie -Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta bedzie, ale chyba nie do konca to, co ci odpowiada

      Usuń
  35. Jacek,Mariola -czy angażować się w ten związek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bedzie łatwo, a nawet dość trudno. Decyzja nalezy do ciebie

      Usuń
  36. Krysienko co mnie czeka w tym miesiacu jakie wiadomosci i nowosci,na co mam zwrocic szczegolna uwage -buziaki i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małe przeboje z panem, troche rozczarowania w sprawach finansowych. Głowa do góry, tylko drobiazgi to bedą

      Usuń
  37. Czy moja córka ułóży sobie w tym rokuszczęśliwie życie

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobry wieczór,
    czy w najbliższym czasie czeka mnie coś dobrego w uczuciach?

    Przesyłam też Pani serdeczne podziękowania za grudniową wróżbę:)
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bedzie troche tych radosnych dni, ale to jescze nie ten okjres, gdy dzieje sie coś wspaniałego. Koneicznie zlikwiduj blokady uniemozliwające ci poznać własciwą osobę. Przesataqn sie bać

      Usuń
  39. Marta. Czy wyjdę za mąż i czy kupię mieszkanie??

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam serdecznie, czy mój mąż jest ostatnim mężczyzną w moim życiu ? czy jeszcze kiedyś ktoś się pojawi? czy może to będzie moja bratnia dusza?. Edyta

    OdpowiedzUsuń
  41. Czy on jest mną zainteresowany?
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy odzyskam to co mi skradziono?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, zabezpiecz się, aby nic juz wiecej nie gineło

      Usuń
  43. Gosia. Czy mąż będzie mnie kiedys szanowal, docenial i kochał?

    OdpowiedzUsuń
  44. W jakim nowym kierunku życiowym powinnam teraz podążać, na czym się skupić? Grażyna

    OdpowiedzUsuń
  45. Chcę zapytać czy Marek tęskni za mną i czy będziemy jeszcze razem?
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teskni, ale to czy bedziecie, to wielki znak zapytania

      Usuń
  46. Jolcia 1968; Kochana Krysiu czy ułoży mi się współpraca z koleżankami. Czy w moim życiu pojawi się bratnia dusza. Pozdrawiam i całuję mocno Jolcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi sie bratnia dusza. Zacznij zapraszac ją do swego zycia mocniej, pewniej, konkretniej

      Usuń
  47. Witam. Izabella, czy wygram w Toto Lotka ? Pięknie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Zawoalowana- Dzień dobry :) Co w tym roku zadzieje się u mnie pod względem uczuciowym? Pozdrawiam i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszytskim trzeba bedzie pozegnac ostatecznie coś starego. Szansa na nowe tuz tuz

      Usuń
  49. Czy będą lepsze finanse? Alicja. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  50. Witam!kiedy przeprowadze sie do nowego mieszkania?

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy w ciągu pół roku ja lub moja partnerka zmieni miejsce zamieszkania? Piotr

    OdpowiedzUsuń
  52. Krystyna 14.03.1952r.tym razem mam pytanie:na co powinnam zwrocic uwage w moim zdrowiu?

    OdpowiedzUsuń
  53. Witam! Uczucia , intencje pana M do Anety , czy to juz koniec naszej platonicznej relacji?? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to nie jest koniec. To odnawiać sie bedzie jeszcze dłuygi okres czasu.

      Usuń
  54. Kiedy uda mi znaleźć pracę? Milena

    OdpowiedzUsuń
  55. Ewelina,czy powinnam utrzymywac kontakt z Krzyskiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czy powinnaś, to już od ciebie zalezy. Ten znajomość raczej nie przyniesie ci "zysku" o jakim marzysz

      Usuń
  56. Witam pragnę się dowiedzieć co zmoim związkiem z Janem 3-06-59 Moja data24-06-62 Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi sie, aby przerodził sie w coś bardzo poważnego i długotrwałego

      Usuń
  57. Witam pragnę się dowiedzieć co zmoim związkiem z Janem 3-06-59 Moja data24-06-62 Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  58. witam serdecznie Poraz kolejny uslyszalam od krzyska slowa (jak to wszystko sie skonczy to wruce do ciebie i dzieci ) czy to co on ciagle mi mowi to prawda i tak bedzie Marzena Zgory dziekuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy mam wspólną przyszłość z obecnym partnerem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, ze tak , ale beda wprowadzane zmiany i ustalenia

      Usuń
  60. kiedy sie skonczy nasza sprawa sadowa Marcin Majkel Tygrys

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy nadejda dobre zmiany w zyciu prywatnym I zawodowym.

    OdpowiedzUsuń
  62. czy moje plany na najbliższe 2 mce się zrealizują pozytywnie Elcia

    OdpowiedzUsuń
  63. Ania: pracuje w firmie w której nie chce pracować , ale nie mam innego konkretnego wyboru a pchać sie w to samo tylko w innym miejscu nie chce... Co sie wydazy w temacie praca w styczniu ? Ciekawa jestem czy jakies zmiany bedą czy po staremu? Na plus styczeń czy nerwowy... itp ;) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany nadchodzą, ale jeszcze nie w ciagu najblizszego miesiąca. Pomimo tego, ten miesiąc (do polowy lutego) powinien byc na plus

      Usuń
  64. Czy Rafal darzy mnie jeszcze jakims uczuciem?
    Dziekuje. Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cos tam jeszcze z uczuc pozostało, ale otwórz sie na nowe osoby

      Usuń
  65. Czy w moim życiu pojawi się niedługo jakiś sensowny facet? Pozdrawiam Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiscie, ze tak, trzeba tylko dobrze szukac, zawierac jak najwiecej znajomosci, bo wtedy wybór jest większy.

      Usuń
  66. Co o mnie myśli F? Czy chce się ze mną jeszcze spotkać? Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobasz mu sie i mysli o spotkaniu, więc wkrótce powinie sie odezwac. Zaczekaj, nie trzeba mu tego ulatwiac

      Usuń
  67. Witam. czy poznam kogos nowego (mezczyzne)?z tych ktorych znam nikogo nie chce !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy spotka mnie prawdziwa miłość? Karolina

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy obronię pracę magisterską w tym roku? Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam,
    Mam na imię Dorota. Chciałabym się dowiedzieć czy ja i Krystian będziemy jeszcze razem.
    Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak rozwiąże się sprawa mojego mieszkania tj czy uda mi się je zachować czy będę musiała się wyprowadzić? Nie mam jeszcze ex podziału majątku. Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maja, jeszcze bardzo długo nie widać ostatecznej decyzji, więc nie moge podac ci ostatecznej decyzji we wrózbie miesięcznej. Karty dają nadzieję, że były mąż w tym czasie zmieni swój stosunek i jest szansa na to, ze mieszkanie bedzie twoje. Do tego czasu jednak widac duzo walki i przepychanek

      Usuń
  72. Kiedy spotkam swoja prawdziwa milosc?Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym kwartale widać nową znajomość, ale to jeszcze nie to. Myslę, ze w tych swoich marzeniach o miłości coś robisz"nie tak". Sprawdż, czy jesteś gotowa duchowo na taki związek. Może gdzieś w głebi za bardzo boisz się i to hamuje.

      Usuń
  73. Czy między nami to definitywny koniec znajomości. Sabina ,Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądze, aby to już był ostateczny koniec, ale też zastanówcie się, czy jest sens to ratować? Moze lepiej otworzyć się na nowe? Z pewnością nowe dałoby kazdemu z was więcej radości, bo wasz związek nie wróci już do takiej formy jak kiedyś.

      Usuń
  74. Witam pani Krysiu! Czy i kiedy będę miała dziec z obecnym partnerem ? Kaska

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kasiu.
      Ciagle jeszcze wychodza mi blokady w tym temacie. Miedzy wami, jest jeszcze coś do przerobienia, ustalenia i dopiero wtedy podjete zostana decyzje. Dlatego też, karty nie dają odpowiedzi na twoje pytanie. Widać jednak, ze dzieci i rodzinę mieć będziesz

      Usuń
  75. Czy relacja moja z Arkiem poprawi się ? Karolina

    OdpowiedzUsuń
  76. Czy moj ex czuje jeszcze coś do mnie Kazimierz - Weronika. Dziękuję ��

    OdpowiedzUsuń
  77. Witam, czy w tym roku zajdę w ciążę? Ewelina lat 30.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciąży karty nie pokazały jeszcze, ale wróżba ta nie sięga na cały rok :)

      Usuń
  78. Czy w miłości czeka mnie coś dobrego? M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmień swój stosunek do tego tematu. Karty pokazały, ze popełniasz ciągle ten sam błąd.Usiądź i przeanalizuj, czego pragniesz. I zastanów się, czy to nie koliduje z tym czego potrzebuje, o czym marzy partner.

      Usuń
  79. Witam :) Czy ja i Andreas będziemy para �� w roku 2016 czy to już definitywny koniec?
    Pozdrawiam kami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Definitywny koniec to nie jest, ale szanse,m na to, ze będziecie szczęśliwą parą i na długo, są niewielkie.Otwórz się proszę na nowe

      Usuń
  80. Czy moge pod kazdym wzgledem zaufac Maćkowi-Weronika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weroniko, na 100% nie powinniśmy ufać nawet sobie, bo jako ludzie zmieniamy się i często rożne wydarzenia, których doświadczamy i ludzi, których spotykamy zmieniają nas i nasze poglądy. Nie istnieją słowa "nigdy" i "na zawsze". Nie doszukuj się złego, tam gdzie jest dobrze. Liczy sie tu i teraz.

      Usuń
  81. Małgorzata - czy dobrze zrobiłam zmieniając pracę ????? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Nie bój się zmian, one wnoszą w twoje życie rozwój

      Usuń
  82. Elżbieta - czy poprawią się relacje z synem ?

    OdpowiedzUsuń
  83. Czego się mam obawiać o wystrzegać?

    OdpowiedzUsuń
  84. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można wybrać opcję "anonimowo' przed wysłaniem posta.

      Usuń
  85. Czy w tym roku wyjdę za mąż Balbina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty mi zwróciły uwagę na fakt, że będzie się działo dużo w strefie finansowej- pozytywnie. Nie pokazują ślubu, ale to nie jest wróżba roczna

      Usuń
  86. Czy badania które zostały mi jeszcze do zrobienia wyjdą pozytywne? -(malutka) z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, jakąś terapie, kontynuacje, ale nie podają złych wiadomości.

      Usuń
  87. Czy kontynuować pracę którą lubię, czy zająć się własną działalnością? Ania, bliźnięta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko ty możesz podjąć decyzję :). Własna działalność, nie da ci tyle radości i pomnoży problemy, zabierze dużo czasu. Przeanalizuj to raz jeszcze. Większe zyski jednak finansowe z niej będą.

      Usuń
  88. Witam,
    czy uda mi się zmienić prace na lepszą w najbliższym okresie ? Weronika Bliznięta
    Bardzo Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  89. kochana Krysiu,czy w tym roku zostane mama?:) Patrycja 20/04/83

    OdpowiedzUsuń
  90. kiedy poznam życiowego partnera?

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam.Dorota-Daniel,Jak potocza sie nasze losy , jest szansa ze bedziemy kiedys razem ?

    OdpowiedzUsuń
  92. Czy zmienię pracę? Pozdrawiam, Anna Waga

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam . Chcialabym wiedziec czy zmienie prace w niedlugim czasie,lub czy moze wyjade za granice za praca? RYBKA.

    OdpowiedzUsuń
  94. Witam! Magdalena. Jak potoczy się dalej mój związek z Maikel em po ostatniej sytuacji

    OdpowiedzUsuń
  95. Witam Pani Krysiu.Powinnam dac szanse mezowi,czy zakonczyc zwiazek? BARAN bLIZNIETA

    OdpowiedzUsuń
  96. Czy moje małżeństwo przetrwa? Mogę starać się o dziecko... ? Małgorzata 23

    OdpowiedzUsuń
  97. Magdalena - kiedy uda mi się zmienić pracę?

    OdpowiedzUsuń
  98. Pani Krysiu może jakaś niespodzianka mnie czeka w styczniu?
    Raczek :-)))

    OdpowiedzUsuń
  99. Czy w pracy będzię awans co za tym idzie poprawa finansów??
    Aleksander
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. co z moja praca ,,data urodzenia 11,03,1956-irena

    OdpowiedzUsuń
  101. kiedy spotkam tego jedynego ? Ewa
    z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  102. czy moja partnerka z ktora sie spotykam od 2 lat mnie zdradza albo zdradzi w najblizszych miesiacach PRINCESS-KRZYSZTOF RAFAL

    OdpowiedzUsuń
  103. Ewula - Czy poprawi się sytuacja w pracy (czy stabilizacja bez ciągłych stresów) i finanse domowe?

    OdpowiedzUsuń
  104. Czy w najbliższym czasie poprawi sie moja sytuacja finansowa.

    OdpowiedzUsuń
  105. Czy w mojej pracy spotkam mężczyznę z którym ułożę sobie życie ?

    OdpowiedzUsuń
  106. Błyskawicznie poszło tym razem i wróżba zapełniła się w ciagu kilku godzin. Prosze juz nie dopisywać pytań. Blog nie jest w stanie pomieścić tak dużej ilosci ospowiedzi w jednym poście. Dziekuję za udział i zapraszam za miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  107. Anonimowy11 stycznia 2016 18:06

    Czy do końca 2016 r. zmienię miejsce zamieszkania? Danuta

    Pozdrawiam:-))

    Zoatałam pominięta Pani Krysiu...przypadek?? :-))

    OdpowiedzUsuń
  108. Czy zobacze sie z przyjacielem G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie znowu mnie ominelo ��

      Usuń