wtorek, 14 października 2014

CZAKRY - post wprowadzający

Co to takiego te CZAKRY?



Wiekszość z osób, które interesują się ezoteryką, wie juz "z czym to się je "  W dobie intermetu nie jest trudno zdobyć informacje o ich znaczeniu w naszym życiu. 
Zainspirowana pytaniem jednej z czytelniczek bloga, zdecydowałam się poświęcić im trochę czasu. Nie chcę jednak powielac tych informacji, ktore sa wszędzie dostepne, ale opowiedzieć o nich swymi słowami, tak aby każdy laik, nawet ten, kto pierwszy raz o nich słyszy mógł zrozumieć.


To jest temat bardzo rozległy, tak więc poświęcę mu kilka postów. 
Najpierw opowiem jak w najprostszy  sposób zapoznac się z każdą czakrą po kolei. Zrozumieć, gdzie ona jest i czego dotyczy. Rozpoznać, czy jest w naszym ciele otwarta, czy też zablokowana. 

Nastepnie opiszę wam najprostszy i bezpieczny sposób oczyszczenia jej. I tak po kolei wszystkie 7 czakr. A kiedy już nauczymy się je oczyszczać, bedziemy je wzmacniać, doładowywać energią, tak aby mogły z powrotem pracować na pełnych obrotach. 

Panuje przekonanie (i zgadzam się z tym), że takie gruntowne oczyszczanie czakr powinno się zlecić mistrzowi Reiki. Podczas otwierania czakr, moze bowiem dojść do ingerencji bytów, nieprzyjaznych nam istot. Niestety wśród osób, które reklamują swe usługi jest wielu, którzy tak naprawdę nie mają do tego odpowiedniego powołania. 

W artykułach na blogu, bedą opisywane proste sposoby oczyszczania i pobudzania czakr do pracy. Na tyle, na ile każdy z nas, bez nadprzyrodzonych zdolności może sobie pomóc. 

Osoby, które mają bardzo rozbieganą osobowość, zajmują się wieloma rzeczami naraz, żyją w chaosie i zupełnie nie potrafią się skoncentrować na czymś dłużej, beda jednak musiały takie oczyszczanie zlecić komuś doświadczonemu. Bowiem, nie tylko nie zalecam, ale wręcz zabraniam w imię bezpieczeństwa, jakąkolwiek ingerencje w czakry. 

Pierwszy post pojawi sie w ciagu najbliższych dwóch dni. 

Serdecznie zapraszam .

5 komentarzy:

  1. Dziękuje i czekam z niecierpliwością na ciąg dalszy,

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Krystyno, dziękuję za temat; ja też nie mogę się doczekać :) Czy napisze Pani notkę, jak chronić te otwarte czakry przed nieprzyjemnymi gośćmi? Pozdrawiam :) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Martuś, napisze. Jak tylko znajdę chwilkę, to wstawię kolejny post. Z pewnością już jutro.:)

      Usuń
  3. przez ostatnie miesiące czułam bardzo duży ciężar własnie w splocie słonecznym sprawdziłam w tym czasie pod kątem fizyvznym czy jest to związane z chorobą,już nawet miałam wybierac się do psychologa,gdy w głowie pojawiła sie myśl o podbieraczach energii,i to zaczęło mi sie układac w całośc,mam wśród najbliższych osób takie które o to podejrzewałam,baaa nawet same podczas rozmów mówiły mi że jestem dla nich dawką energii,zaczęłam szukac jak sobie poradzic ,nie potrafie sama może dobrze oczyscic czakr a w inetrnecie jest tego tak dużo że w większosci niezbyt dla mnie zrozumiałe ,nie wiem czy można to zrobic na odległośc prosząc jakąs osobe obeznaną w temacie,zaczęłam więc od sposobu babci,zrobiłam sama oczyszczanie z pomoca Archanioła Michała (podpowiedz pani Beaty)poczym do woreczka czerwonego włożyłam 7 gozdzików,i zawiesiłam go na szyi,po dwóch dniach rozmawiając z moim" podejrzanym "o podbieranie mojej energii powiedział mi że tak jakos mu brakuje energii,wiem że to te osoby,ale chcę sie bronic,ja im wysle i dam tyle miłości Bożej ile potrzebują ,ale nie chcę by podbierały mi moją.P> Krystyno mam też pytanie czy można oczyscic czakry na odległośc ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można oczyścić czakry na odległość, oczywiście. Kiedyś miałam wśród znajomych kogos kto robił to wspaniale, ale niestety ...zepsuł się. Nie wiem co na to wpłynęło..pycha, wygodnictwo, czy może pęd za nowością i .... Nie mnie osądzać. W każdym bądź razie nie mogę ci polecić kogoś naprawdę zaufanego, niestety. Taki ktoś musi mieć nie tylko nasze zaufanie, że zrobi to co trzeba dobrze, ale i też duże doświadczenie , aby nie wpuścić przypadkiem niepowołany byt w naszą aurę. Opiszę już wkrótce temat bardzo dokładnie i bedziecie mogli i oczyscic swoje czakry i zabezpieczyć je. Oczywiscie bedzie to na poziomie podstawowym. Zdaję sobie sprawę, ze nie wszystkim się to uda, bo albo.. mają zbyt mało siły woli, albo choroba posuneła się albo potrzeba terapii solidniejszej.

      Usuń