piątek, 21 lutego 2014

28 lat temu zostałam po raz drugi mamą :)


28 lat temu , tak jak dziś...........

28 lat temu , urodziła się moja młodsza córka Ania. Tak jak dzisiaj, był wtedy piątek, a ja byłam taka szczęsliwa trzymając w rękach małą, uśmiechniętą , mrugającą oczkami kruszynkę.














Mijają dni i noce, mijają miesiące i lata          
Podczas których, życie różne figle nam płata
Raz się Aniu uśmiechasz, raz smucisz
Raz wesołą piosenkę pod nosem nucisz.
Tak minęło latek trochę, ni dużo ni mało









 Jeszcze nie spełniło się wszystko, czego by się chciało
Tak, więc dzisiaj w Dniu Twoich Aneczko urodzin
Życzę ci serdecznie SPEŁNIENIA POZOSTAŁYCH MARZEŃ.













Niech droga twoja prosto i świetliście płynie 
niech cię szanują i kochają w każdej "gminie"
Niech zdrówko zawsze przy Tobie będzie
A forsa się mnoży dookoła Ciebie wszędzie.

Dziękuję, że jesteś.
Dziękuję, że Cie mam J J J


8 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Aniu , να την χαίρεσαι Krysiu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze takie wpisy to super pamiatka na pozniejsze lata:-) a i wnukom bedzie co pokazac.Pozdrawiam Krysiu.Justyna Jakubowska.

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia Aneczko ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Ani:)
    Od Magdy Lipki

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego dla Córki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam bardzo serdecznie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za życzenia , pozdrawiam serdecznie:) Ania

    OdpowiedzUsuń