piątek, 1 maja 2015

PANNA - HOROSKOP na miesiąc MAJ

PANNA



Moje drogie Panny przed wami miesiąc dość mocny jeżeli chodzi o waszą energię do działania, ale i mocno upierdliwy z racji różnego rodzaju blokad, które pojawiać się będą z różnych stron i od różnych osób.
I chciał nie chciał trzeba będzie te kajdany zrywać, a przeszkody wykopać poza obręb swego pola. :) 
Karta, która wam patronuje w tym miesiącu ma w sobie nie tylko ucisk i niewolę, zamknięcie. Bo wiecie jak to jest.... gdy drzwi otwarte nikt sie o klucz nie martwi, ale gdy zamkniete zmuszamy umysł do szybszego pedałowania  szukamy wytrychów. 
Tak też powinnisce działać teraz. Jak się nie da drzwiami to oknem. Jak okno zamurowali to może kominem :) :) . 
 A skoro już przy komnie jestem, to bardzo proszę o uwagę podczas rozpalania ognia. Coś mi tu zbyt ogniście w tym rozkładzie, a piątki lubią wybuchy przecież.  

Samotne panienki będą miały szansę na mnóstwo znajomości, ale prosze nie emanować zbytnią odwagą i nie zamykać się od razu z nieznajomym w czterech kątach, bo może nie być tak fajnie jak byście chcieli.

Tym, co lubią czasem skreślić jakś kupon maj daje nadzieję na wygraną, jako że Koło Fortuny brata się w tym miesiącu z Diabłem.
 Przede wszystkim wygrana opierać się bedzie na liczbach 5 i 3. 

Uważać powinni ci, którzy mają na sumieniu większe lub mniejsze wykroczenia. Mogą się wali zainteresować panowie w mundurach.

Prosze o zachowanie umiaru w okazywaniu złości, karty bowiem wspominają o łatwej utracie panowania nad sobą, a co za tym idzie i lanie może się pojawić.
I nie lanie wosku mam na myśli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz