poniedziałek, 14 kwietnia 2014

ZAĆMIENIE SŁOŃCA A DATA ŚLUBU


ZAĆMIENIE SŁOŃCA A DATA ŚLUBU

Na początku mojej praktyki zawodowej, przeczytałam wypowiedź jednego z greckich astrologów, o związku zaćmień słońca a ślubów. Twierdził on, że
- Jeżeli zaćmienie słońca ma miejsce bardzo blisko naszej daty urodzin, to w przeciągu 2 lat staniemy na ślubnym kobiercu.”
To odnosi się przede wszystkim do osób wolnych. Śledziłam ten temat pilnie w ciągu kilkunastoletniej praktyki zawodowej i musze powiedzieć, że to rzeczywiście ma sens. Bardzo dużo moich klientów rzeczywiście wyszło za mąż/ożeniło się, lub przynajmniej założyło nowy dom z partnerem, bez podpisywania dokumentów. Ciekawie się przedstawia sytuacja w małżeństwach, gdzie nie układało się najlepiej od dłuższego czasu. Po takim zaćmieniu – dochodziło do ostatecznego rozdzielenia, z tym, że tutaj to zajmowało zazwyczaj 3 lata.

Zapraszam do „zabawy” wszystkich chętnych, i tych będących już po ślubie i tych którzy jeszcze sę nie "zaobrączkowali". Poniżej podaje link do strony, gdzie można sprawdzić okres 2-3 lat sprzed ślubu i zobaczyć, czy nad głową (datą urodzin) jednego z was rzeczywiście miało miejsce zaćmienie słońca.

Jak to zrobić? Podaję przykład


Ania ur.15.04, która wyszła za mąż w 2000 roku. zaczyna sprawdzanie od roku 1998. I sprawdza w jakim miesiącu było wtedy zaćmienie słońca. Następnie sprawdza rok 1999 i 2000 . Jezeli wktórymś z tych lat, zaćmienie było w dniach blisko jej daty urodzin, tzn że i w jej przypadku ta teoria się sprawdziła. Samotni zaczynają sprawdzanie od roku 2012, czyli 2 lata do tyłu od obecnego i tak rok po roku, aby zobaczyć, kiedy im ten ślubny kobierzec wychodzi :). Przypominam, że w świecie ezo - pojęcie "ślub'" dotyczy też  związku, gdzie partnerzy mają wspólne gospodarstwo domowe, mieszkają razem , pomimo iż związek jest niezalegalizowany prawnie. 

Kto ciekaw, proszę sprawdzić :)

 Na tej stronie w lewym górnym rogu, strzałką wybierasz rok, który cię interesuje, strona automatycznie zmienia się i pokazuje wybrany rok. Na niej znajdziecie zaćmienia i słońca i księżyca, ale my szukamy ZAĆMIEŃ SŁOŃCA, proszę pamiętać.:)


http://halloween.friko.net/kalendarze/fazy-ksiezyca.html?rok=1979

Proszę o podzielenie się tym co odkryliście

29 komentarzy:

  1. U mnie sie sprawdziło , niesamowite !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa teoria :) Sprawdziłam: dwa lata wcześniej, przed moim ślubem zaćmienie słońca było 18 kwietnia. Zjawisko nazywało się ładnie: Obrączkowe Zaćmienie Słońca :) Ja mam urodziny 15 lutego. Ślub miałam dwa lata póżniej - w lutym. Trzy lata przed moim ślubem także było "Obrączkowe Zaćmienie Słońca" 29 kwietnia. Nie wiem czy kwietniowe zaćmienia słońca można uznać za bliskie mojej daty urodziń. Jeżeli tak, to by astrolog miła rację :)

    OdpowiedzUsuń
  3. napisałam z błędem - ma być "miał" a nie "miła" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 miesiące to dość duża różnica, a jednak też złapało. W przypadku mojej mamy róznica wynosiła 1 miesiąc w stsunku do daty uodzin. Mirka , a moze twój mąż miał gdzieś bliżej swoich urodzin? Sprawdziłaś ? Z tych osób, które ja testowałam to większość miało zaćmienie w obrebie kilku dni. Ale były też osoby, które miały je kilka tygodni pzred lub po urodzinach.

      Usuń
  4. To dobrze wiedzieć, że nawet na o miesiąc odległe można się załapać, bo najbliższe mojej daty urodzin jest dopiero w 2028! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojoj :)to za dużo czekania. Znaczy się u ciebie będzie ślub bez zaćmienia :):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Krystyno, czy mogę spytać, jaka to talia na zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie zacmienie slonca bylo w lipcu 2009 i w lipcu 2010 . Urodziny mam w czerwcu. A za maz wyszlam w 2011 . Sprawdzilo sie

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Pani Krysiu, podałam date 2013 i wyskoczyło 10 maja obraczkowe zacmienie słońca, ja mam urodziny 24 czerwca to oznaczałoby ze jeszcze w tym roku mogę się zaobrączkowac? Nie wiem czy dobrze zrozumiałam.

    pozdrawiam :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od 10 maja do 24 czerwca to dosc duza odległość, ale może jednak cie złapie ;)

      Usuń
    2. Jeszcze chciałam cos dodac, w lipcu 1986 r brałam ślub a w 1984 ...obrączkowe zacmienie słońca było 30 maja czyli sprawdziło się :-)))
      Jesli w tym roku ponownie się nie zaobraczkuje to chyba juz nie doczekam się tego :-)

      pozdrawiam Pani Krysiu

      Usuń
  9. a jeśli 1 09 będzie obrączkowe zaćmienie ... to osoba mająca ur 8 10 juz sie nie łapie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzy tygodnie to trochę dużo, ale może uda się bez zaćmienia :)

      Usuń
  10. u mnie tydzien po urodzinach w 2020 a w 2019 3 tyg po obraczkowe zacmienie... :) troche poczekam ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. a szkoda ze dopiero teraz widze takie cos ale to za doza odleglosc czasu bo az 4lata zebym mogla sprawdzic w moim przypadku trudno ale zycze wszystkim tym singlom ktorzy czekaja na swego partnera/partnerke zeby im sie powiodlo

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Krysiu, mamy urodziny tego samego dnia, czyli...za 3 dni ;) to oznacza, ze za dwa lata bierzemy slub? albo zamieszkamy z kims? :D Moja corka ma dzis urodziny, jest jeszcze panienka, nie ma partnera ale bede pamietac, ze w koncu za 2 lata moze sie w koncu ktos zlituje i ja poprosi o reke :D
    Pozdrawiam serdecznie, Riwa/Iwona z Magicznego Domu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy twardo :) Wprawdzie mnie do ślubów nie śpieszno, ale...czekamy.A co? Jak rozdają to trzeba brać :) :)

      Usuń
    2. Wszystkiego najlepszego dla córki. Nie ma takiej opcji, żeby za mąż szybko nie wyszła :) Nie ma :)

      Usuń
  13. Umnie sprawdzil sie slub 2 lata po Obraczkowe zacmienie slonca wypadlo 29.03 . Trzy dni przed moimi urodzinami. Ale teraz sie nie sprawdza 2014 rowniez wypadlo obraczkowe zacmienie slonca 29.03. 3 dni przed moimi urodzinami a ja nie mam partnera i jestem sama. Mozliwe ze jest to jednorazowy podaronek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ty już z odzysku jesteś, to trzeba do 3 lat zaczekać :) Drugi ślub to już nie tak hop- siup.:)

      Usuń
    2. Dokladnie .A ja juz myslalam ze jak wszyscy to ja tez ;)). Tym bardziej ze pierwszy slub to porazka. To moze drugi zesle przeznaczenie. ;)). Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  14. jeśli dobrze sprawdziłam to u mnie się nie potwierdza. Urodziłam się w listopadzie a ślub brałam w marcu 1992r , natomiast mój maż urodził się w lipcu i to u niego pojawia się zaćmienie słońca. A moze chodzi o to , że to ja w domu spodnie noszę hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym związku to ty jesteś dla niego bardzo ważna, odgrywasz dużą rolę w jego życiu.

      Usuń
  15. Urodziłam się w maju 1968. Jestem wdową od 26 lat. Jak to sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana przeczytaj jeszcze raz post proszę cie bardzo. jest podany przykład i jest link do strony, która podaje kiedy było zaćmienie słońca. Sprawdź rok 2016, 2017 i 2018 , czy w którymś masz zaćmienia nad swoją datą urodzin, tzn blisko niej. Jeżeli nie ma to sprawdzaj kolejne lata do przodu.

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Krysiu, a co jeśli jest różnica taka - ja mam urodzinki 3 lutego, a zaćmienie obrączkowe wypada na 26 lutego? Czy to duża różnica, czy może mieć wpływ?

    OdpowiedzUsuń