czwartek, 19 marca 2015

NOWY KSIĘŻYC - zaczaruj pracę




Jutro kolejny Nowy Księżyc. W znaku Barana, co daje mu możliwość mocnego działania w sprawach zawodowych. Do tego wypada w dzień Afrodyty, która daje szansę na pracę, którą będziemy kochać i wykonywać z radością. Dodatkowo  Księżyc ten połączony jest z zaćmieniem Słońca, co daje mu kolejną mocną dawkę energii do działania. 

Tak wiec, jest to bardzo dobry dzień na czarowanie w sprawach zawodowych. 


Potrzebne będą 2 świece w kolorze zielonym , obojętnie jakiego kształtu i jedna w kolorze miedzi lub
złota. Potrzebujemy również olejek cynamonowy, albo w zastępstwie zwykły olej wymieszany z cynamonem.
Medytujemy chwile nad tym, co chcielibyśmy osiagnąć w sprawach zawodowych , wyobrażamy sobie siebie w danej
pracy, na danym stanowisku. 
Bierzemy w rękę igłe, szpilkę, czy wykałaczkę i na zielonych świecach wypisujemy słowa , które kojarzą nam sie z wymarzoną pracą. 















Na świecy miedzianej czy złotej, wypisujemy słowa związane z dobrobytem, który chcemy osiągnąć dzięki tej własnie pracy. Może to być zakup samochodu, remont domu, wycieczka, czy cokolwiek sie nam marzy.

Następnie smarujem,y świece olejkiem z cynamonem.

Umieszczamy świecę miedzianą pomiędzy świecami zielonymi, zapalamy je i wypowiadamy słowa

Wymarzona praca kołem się toczy 
wprost pod moje oczy.
Wiadomość dostałam,
 miejsce sobie zaklepałam.
Szczęśliwa i spokojna wypłaty przyjmuję
i swoje plany szybko realizuję.



Czarowac możemy juz po godzinach zacmienia, ale większość z nas robi to dopiero po zmroku,


I jeszcze ciekawostka odnośnie zaćmienia. Ci, którzy wolni są jeszcze, a ich urodziny przypadają do tygodnia przed i po zaćmieniu mają duuużą szansę stanąć na ślubnym kobiercu w ciągu najbliższych dwóch lat. 


A ja lecę po świece, bo mi się zapas skończył, dlatego tez fotki są z netu. 
Pozdrawiam serdecznie  i owocnego czarowania życzę.:)


Dopisane w dniu zaćmienia....... świeczki kupiłam, tym razem długie, takie wielkanocne :) :)  A oto moje fotki


Wszystko przygotowane, mogę zaczynać czarować.....


















Swiece opisane i nasmarowane cynamonem z olejem oliwkowym zaczynają płonąć......



















Zapaliłam dodatkowo kominek z odrobiną cynamonu zmieszanego z kawą..... zapach po chwili w mieszkaniu będzie piękny :)












Piękno palących się świec........
















Z kubkiem aromatycznej kawy mogę kontynuować swoją magiczną medytację :) :) 




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz