piątek, 12 lutego 2016

WALENTYNKOWA wróżba

WALENTYNKOWA wróżba


Serdecznie zapraszam na kolejną wróżbę. Tym razem, jako że luty to miesiąc miłości, zapraszam wszystkich już zakochanych i tych, oczekujących na strzałę Amorka. Tak więc, w tej wróżbie, proszę tylko o pytania związane z miłością. 

Proszę wpisywać tylko po jednym pytaniu. Proszę podać imię lub imiona, ewentualnie wybrane pseudonimy. Wróżba zostanie zamknięta 14 lutego, po godz. 24.00 

Proszę nie zapominać o  wpisaniu swojego imienia, lub pseudonimu. Wpisy nie spełniające warunków, nie będą brane pod uwagę. Jeżeli zapomniałeś się podpisać, usuń swój post i wpisz raz jeszcze. 

Odpowiedzi pojawią się w miarę wolnego czasu, po zamknięciu wróżby
Zapraszam serdecznie do wspólnej, walentynkowej zabawy.

(Zdjęcie skopiowane z sieci.)

261 komentarzy:

  1. WITAM SERDECZNIE!!! RYBA I BLIZNIAK CZY COS JESZCZE Z TEGO BEDZIE??? DZIEKUJE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to temat zakończony całkowicie, ale też karty nie dają szans, na to,że da się naprawić całkowicie. Według kart, to strata czasu.

      Usuń
  2. Barbara - kiedy, kto i gdzie?? :) wiem Krysiu, ze to zbyt duzo pytan na jeden raz :)wiec niech odpowiedz bedze na pytanie kiedy bedzie zwiazek milosny (obustronny oczywiscie), pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 4 tygodniach od dziś coś zaczyna się ruszać w tym temacie, a w miesiącu byka nowy związek widać. Może być to osoba, którą już znasz.

      Usuń
  3. wiec jako to na Walentynki to pytanie o uczucia ,wiec wciaz to samo czy sytuacja sie nie zmieni i zaprzestana zostana burze ,nastapi stabilizacje i spokoj ,jak to dalej bedzie wygladac-dziekuje slicznie Krysiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu, spokój zapanuje tylko wtedy,gdy przestaniesz się szarpać i próbować zmienić to, co, ci się nie podoba. Po prostu zaakceptuj pewne jego zachowania

      Usuń
    2. dziekuje szrdecznie -wezme to sposobem jak narazie jest supeer oby tak dalej

      Usuń
  4. Pani Krysiu czy widac w kartach jakąś miłą niespodziankę w Dzień Zakochanych??

    Dwa czerwcowe RACZKI :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po uważniejszym doczytaniu okazuje sie ze odpowiedzi beda po walentynkach..dlatego pozwole sobie zadac inne pytanie :-))

      Czy zamieszkamy razem do końca roku ? _ Dwa czerwcowe RAKI :-))) _

      Usuń
    2. Ten twój raczek, nie jest gotowy na taki krok. Nie naciskaj, nie spiesz sie, bo tylko go odstraszysz. Karty nijak nie chciały wskazać wspólnego zamieszkania. Radzę więc, absolutnie nie wychodzić z taką inicjatywą, ani też pokazywać, że bardzo ci na tym zależy. On nie może wyczuć żadnej presji,nawet w podtekstach. Tylko wtedy sam zacznie do tego dążyć.

      Usuń
  5. Maja i D. - co się między nami wydarzy do lata?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę wspólne, przyszłościowe plany, więc związek powinien rozwijać się. Są też pozytywne karty na finanse

      Usuń
  6. Koziorozec i Waga czy to naprawde milosc??Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z tego ma szansę wyrosnąć mocne uczucie, ale jeszcze przez pewien okres czasu, będzie na etapie "głupca", czyli docierania się i poznawania. Reaguj spokojnie na wszelkie szaleństwa i nie naciskaj. Płyn spokojnie, bardziej obserwując niż biorąc czynny udział

      Usuń
  7. Jak potoczy się dalej moj związek Ela i Grzegorz?
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość długo widać jeszcze niepewność i wiele niejasności. Działaj spokojnie, bez szamotania się.

      Usuń
  8. Panna i Ryba czy zejdziemy się ponownie?
    Pozdrawiam Pani Krysiu.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę. Widać natomiast nowy,mocny związek już wkrótce. Partner może być koziorożcem, a może tylko ma mocno osadzone planety w tym znaku

      Usuń
  9. Kiedy poznam miłość mojego życia?
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciągu tego półrocza, najprawdopodobniej do końca kwietnia

      Usuń
  10. Kiedy poznam miłość mojego życia?
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy poznam mężczyznę którego pokocham?
    Elisa
    Dziekuje bardzo Pani Krysiu.
    Miłych walentynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tutaj starego jeszcze się pokazuje i zajmuje czas, ale pomimo to karty wskazują, że nowa ciekawa znajomość pokaże sie w okresie do końca czerwca.

      Usuń
  12. Moje pytanie, odnosi się do ciągłości zapytania, które było w poprzednich wróżbach.
    Pani Krysiu, w jednej z wróżb, zapytywałam panią o dwóch mężczyzn (Robert, Krzysztof), którzy czyniło ze mnie kobietę absolutnie wyjątkową. Kiedyś byłam pewna ich odczuć, teraz tak nie jest. Dzięki pani wiem, że kochali mnie, ale tak jak pani wspomniała, "większość uczuć , w jakimś tam momencie się zmienia". Nawiązując to tego, cały czas nasuwa mi się myśl, co w chwili obecnej do mnie czują, dokładnie teraz? Czy jest to: miłość, obojętność, troskę,przyjaźń, smutek, zakłopotanie, tkliwość itd. Wiem, że sytuacja się również zmieniła i wiele wody upłynęło, ale mam nadzieję, że moja intuicja mnie nie myli. Wystarczy mi stwierdzenie np. R-przyjaźń, K- smutek. Wiem również, że dopytuje o dwóch, a nie chciałabym sprawić pani przez to kłopotów i problemów, bo to nie jest moim celem. Nawet jak pani wybierze jedną osobę i tak będę bardzo wdzięczna. I już teraz chciałabym pani serdecznie podziękować za pomoc i dobrą radę, bo później nie ma takiej
    możliwości, a wszystko co się wpisze, gdzieś to znika.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna (10.10.1975)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko stanowczo za duzo czasu poswięcasz na te wspominki o nich. Ja nie widze u zadnego z nch jakichś wielkich uczuć. Ot jak kazdy człowiek , od czasu do czasu wspominają, więc czasem te uczucia są mocniejsze. Kazdy z nich jest nastawiony przyjaźnie. Czasem pojawia się złość, a czasem chęć pomocy. Ale ogólna karta to karta sympatii, ciepła. I obydwaj mają tak samo. Ogólnie, czyli to co czują częsciej. Justynko, oni zyją swoim zyciem, nowymi sprawami. Nie żyją w przeszłości. To co pojawia się pod wpływem spotkania , nawet z daleka, to uczucie chwili tylko , a nie uczucie, ktore jest w nich stabilne

      Usuń
  13. Witam :) Chciałabym się dowiedzieć, kiedy poznam mężczyznę, który zawróci mi w głowie i uda mi się stworzyć z nim trwały związek? Dziękuję i pozdrawiam. Lewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wakacji pojawi się ktoś, kto będzie dla ciebie ważny . Ty dla niego również

      Usuń
  14. Witam, gdzie uda mi się spotkać osobę z którą stworze szczery związek ? Weronika
    Bardzo dziękuję za wróżbę <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy skorpion 11.11.87 bedzie chcial wrocic do mnie rak 18.7. 87

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myslę, ze tak, ale raczej nie zostanie na dłużej

      Usuń
  16. jolanta czy moja corka 13,04,86 pozna kogos bliskiego i nie bedzie juz sama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola musi przerobić dokładnie jakiś temat z przeszłości. Przerobić, zapomnieć i otworzyć się na nowe.Nowa znajomość będzie w tym roku, ale pojawi się póżno

      Usuń
  17. witam czy Sławek poprosi mnie o reke ?Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty nie mówią nic o takim wydarzeniu w najbliższym czasie

      Usuń
  18. Jeszcze niedawno kochałam i bylam bardzo szczęśliwa ale skończyło się. Czy znajdę jeszcze taka milosc? Hania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Masz na swej drodze, trwały związek, rodzinę. Trzeba tylko zaczekać, a w międzyczasie pożegnać przeszłość, oczyścić się od bólu i rozczarowań związanych z poprzednim związkiem

      Usuń
  19. Stoję na rozdrożu czy ratować swoje małżeństwo czy angażować się w związek z mężczyzną z rodziną.
    To trwa już pół roku.Dziekuje Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty pokazują, że ani jedno, ani drugie nie przetrwa długo, więc może skup się na małżenstwie, abyś kiedyś sobie nie zarzucała, ze nie próbowałaś. Zrób ostatnie podejście, ale wyznacz sobie określony czas na to. Jeżeli w tym czasie, twój partner nie będzie również walczył o was, to będzie zna, że powinnaś się uwolnić.

      Usuń
  20. Czy w ciągu najbliższego roku moja partnerka zajdzie w ciążę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie. .......a następnym razem wpisz wasze imiona

      Usuń
  21. Malgorzata Darek czy bedziemy razem

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy w tym roku wyjdę za mąż? Isia

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy cos z tego jeszcze bedzie ? Ja wodnik on koziorozec

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to nie jest zakończone, a tylko zawisło na pewien okres czasu. Odnowi się,( w terminie do końca kwietnia), ale w lekko zmienionej formie. Może cie to mocno męczyć po pewnym czasie. Stopniowo będziesz się odsuwać, pomimo iż na dzień dzisiejszy istnieje mocna chemia i uczucie z obu stron.

      Usuń
  24. Czy będę w związku z P.(czy będziemy mieli dzieci) Inez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anyluje to pytanie, by zastapic je innym... ;)

      jak będzie rozwijac sie znajomość z P. w 2016..w jakim kierunku milosci czy przyjazni.. Inez
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Nie widać miłości. Raczej nie jest to ten właściwy jeszcze. Daj wam pewien okres czasu, a po nim otwórz się na nową osobę.

      Usuń
  25. Jaki przebieg bedzie miala najblizsza rozprawa rozwodowa mojego partnera? Sławek Małgorzata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, jego rozwód a wasze sprawy, to dwie różne sprawy. Nie mogę udzielić ci odpowiedzi na to pytanie, bo widzę, że on nie dba jakoś za bardzo o was dwoje.Bez względu na wynik rozwodu, on nie ma planów dla waszej wspólnej przyszłości. Otwórz się na nowy związek, szkoda czasu

      Usuń
  26. czy będziemy jeszcze razem/wrócimy do siebie na dobre? Ewa, Wojtek

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyjątkowo chciałbym zapytać o pracę bo spędza mi sen z powiek szukam już od roku.Kiedy znajdę pracę? SANDRA

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam. Czy w przyszłości będę w zalegalizowanym związku? Ja Wodnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pomimo iż karty wskazują ukryty głęboki lęk przed takim związkiem.

      Usuń
  29. panna w stałym zwiazku poznaje młodego lwa czy to tylko romans czy cos wiecej.Dziekuje z góry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Romans, który może bardzo długo trwać. Ale trwać z przerwami.

      Usuń
  30. Witam , czy w tym roku pisane mi jest odwzajemnione uczucie? Pozdrawiam,Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOOO tak i to mocne. Ale to zupełnie nowa osoba.

      Usuń
  31. tygrys:Czy moj syn znajdzie milosc przed koncem studiow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie ma w tym okresie kogoś bardzo dla niego ważnego.

      Usuń
  32. Byk i Koziorożec - co dalej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozczarowanie widzę przez długi okres czasu, a potem ( po wrześniu), nowy związek

      Usuń
  33. Byk i Koziorożec - co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  34. Isia i Mariusz. Czy nasze malzenstwo sie rozpali i maz mnie w koncu zacznie wspierac?
    Koziorozec i blizniak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudne to bedzie, musisz znaleźć jakiś sposob na niego, bo tak sam z siebie sie nie zmieni

      Usuń
  35. Witam serdecznie! kiedy znajde milość na reszte życia i gdzie......pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze nowe znajomości w najbliższych miesiącach, od ciebie zależy na ile się zaangażujesz, nie są to bowiem rycerze na białym rumaku

      Usuń
  36. czy się jeszcze spotkamy Gosia i Krzyszof.

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam,
    Czy w tym miesiącu czekają mnie miłe niespodzianki w sprawach uczuciowych.
    Pozdrawiam,
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale sa to raczej drobne sprawy. Nie widzę oświadczyn, lub czegoś równie waznego.

      Usuń
  38. Czy w tym roku wyjdę za mąż,on jest waga ja baranem i czy bede szczesliwa w tym zwiasku Bogna

    OdpowiedzUsuń
  39. Czy Jarek w tym roku zdecyduje się na rozwód z "byłą" żoną? Monika

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. czy krzysiek mnie kocha Marzena

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam serdecznie.chciałabym się dowiedzieć czy uda mi się w tym roku spotkać z moją najlepszą kolezanka 21.06.1965-której nie widziałam bardzo długo.jest szansa ze spotkamy się w wakacje?joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie to takie proste niestety. Spróbuj dokładniej zaplanować to spotkanie i postawić na swoim.

      Usuń
  43. czy nasz zwiazek przetrwa czy moj partner odemnie odejdzie Alana Tygrys

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam. Jak mnie odbiera po spotkaniu mezczyzna o ktorym mysle? Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywnie, ale nie widzę póki co wielkich emocji

      Usuń
  45. Jakie będą relacje w moim związku w roku 2016 z Jackiem , Sylwia.P.,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmienne, przekomarzanie się , przeciąganie na swoją stronę, ale i pełne miłości.

      Usuń
  46. Ania i Martin jak potoczy się ta znajomość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka trochę przepychanka w najbliższym czasie, gdzie każdy próbuje przeforsować ważne dla niego sprawy i zachowania. Pojawią sie problemy z kontynuacją

      Usuń
  47. Kiedy nasze drogi się zejdą ? on Robert, ja Agata pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak potoczy się moje życie uczuciowe w najbliższym czasie, czego mogę się spodziewać? Ania

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam Co przyniesie mi znajomość z Mariuszem 17.02.1957 ja 28.07.1972 Asia

    OdpowiedzUsuń
  50. co zapowiada związek z Kubą , Monika

    OdpowiedzUsuń
  51. Gosia, Czy Karol jest tym jedynym ? On jest 6, a ja 5.

    Przesyłam pozytywną energię na na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Beata Jak potoczy się moje zycie zawodowe ? czego mogę się spodziewac?

    OdpowiedzUsuń
  53. krystyna 14.03.1952-Ryby-7:no coz na dzien dzisiejszy to flirtuje.a kiedy dopadnie mnie strzala Amora? znudzilo mi sie byciem singielka.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Beata Jak potoczy się moje życie uczuciowe?Czy mam szanśe na poznanie kogoś wartościowego w krótkim czasie?

    OdpowiedzUsuń
  55. data urodzenia 19.03.1973

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy żołnierz odwzajemni moje uczucia? A jeżeli tak, jak długo muszę poczekać?

    OdpowiedzUsuń
  57. Witam serdecznie.Kiedy pojawi sie ta milosc w moim zyciu , prosze o jakas podpowiedz .Czy znam juz te osobe , dopiero poznam spod jakiego znaku zodiaku jest lub bedzie ta osoba. Dziekuje . Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  58. Agnoeszka 14 06 1986 jestes obecnie samotna czy wkacu poznam faceta swoj3go zycia czy ciagle bede sama? ....

    OdpowiedzUsuń
  59. Joanna i Kamil on wrocil do polski probujemy znowu czy uda nam sie i bedziemy szczesliwi

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam, kiedy będę szczęśliwa w miłości - czy to jest możliwe z osobą z którą teraz jestem, czy pojawi się ktoś nowy w moim życiu ??? Edyta.

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy znajde prace.Aneta ur.12.02.1975.

    OdpowiedzUsuń
  62. Witam! Kiedy Zaloze ta wymarzoną białą sukienkę? Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  63. Alicja ( singielka ), jaka będzie zmiana w sprawach miłosnych ? co mnie czeka ?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  64. Poproszę o wróżbę na pytanie co z moim życiem uczuciowym przez 3 najbliższe miesiące. Ściskam <3
    Agnieszka 24/04/1990

    OdpowiedzUsuń
  65. Czy Marcin zakocha się we mnie? Czy połączy nas miłość? Hanka

    OdpowiedzUsuń
  66. Co nas bedzie czekac w tym roku?Patrycja 20/04/83 i Milan 29/11/85

    Dziekuje z gory-Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  67. MARTA-Koziorożec & MARCIN-Panna co z nami będzie,czy ta miłość ma szansę

    OdpowiedzUsuń
  68. Witam Panią! Ela i Jędrek (Andrzej)- jesteśmy w bardzo nietypowej "relacji"... Proszę, o zobaczenie w kartach tego czego oczy nie widzą, serce ignoruje a umysł nie zauważa w tej relacji? pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  69. czy moj partner mnie kocha czy nadal kocha zone i od niej nie odszedl tak jak mowi A.Mooney Krzysztof Rafal

    OdpowiedzUsuń
  70. czy uda nam sie wszystko naprawic i byc znowu razem K.W 17-09-81 M.W 25-05-81

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam Pani Krystyno ;-) Chcialabym zapytac o mezczyzne (brazowe oczy)? Dziekuje z gory Magda

    OdpowiedzUsuń
  72. Dzień dobry Pani Krysiu, co mnie czeka w życiu miłosnym? Magdalena (15.02.1978)
    Pozdrawiam i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  73. Witam serdecznie!
    Ewelina 19-5-81
    Czy Tomasz kocha mnie?

    OdpowiedzUsuń
  74. Katarzyna Czy uda mi się w tym roku poznać mężczyznę, z którym stworze w przyszłości stałą relacje?

    OdpowiedzUsuń
  75. Czy powinnam nadal czekać na miłość, czy dać juz sobie spokój, powoli tracę nadzieję, że spotkam kogoś, z kim stworzę prawdziwy związek oparty na miłości i zaufaniu. Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  76. witam.Věrka 49 lat.Czego mogę się spodziewać po tym jak zalegalizuje związek.

    OdpowiedzUsuń
  77. Czy pojawi się ten " jedyny", a więc czy czekają mnie jakieś miłe zmiany w życiu uczuciowym w najbliższym czasie:) Marzka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Czy moj blizniak szczerze mnie kocha jak mowi i chce byc ze mna czy moze zwodzi , czego sie boi ?Rybka.Dziekuje bardzo i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  79. Czy moj blizniak szczerze mnie kocha jak mowi i chce byc ze mna czy moze zwodzi , czego sie boi ?Rybka.Dziekuje bardzo i pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  80. Jadwiga i Dimitri -co z nami bedzie ,czy ta milosc przetrwa .Dziekuje ,pozdrawiam Jadwiga

    OdpowiedzUsuń
  81. Co mnie spotka w moim życiu uczuciowym ☺ Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  82. Czy powinnam trwać przy obecnym, bardzo mocnym, ale też trudnym dla mnie uczuciu? Aneta
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Adam lat 67 chce ułożyc sobie ze mną życie.Ale ja mam 46 lat i przeraża mnie jego wiek.Co będzie dla mnie lepsze,kontynuować znajomość czy grzecznie mu odmówić?Czy byłabym z nim szczesliwa?Dorota

    OdpowiedzUsuń
  84. Dzień dobry, Pani Krysiu. W poprzedniej wróżbie napisała Pani, że nowa miłość już niedługo do mnie zawita. Czy mogłaby Pani sprawdzić kim będzie ten mężczyzna i w jakich okolicznościach go poznam? skąd będę wiedziała, że to właśnie ten? :) Pozdrawiam serdecznie - zawoalowana.

    OdpowiedzUsuń
  85. Krysiu kochana! Czy ja tego Kogosia spotkam tu gdzie jestem teraz i będziemy żyli długo,w szczęściu i miłości? Mariola 03.05.1964 Byk. Pozdrowienia dla Ciebie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  86. Witam i pozdrawiam serdecznie...czy pisane mi małżeństwo? MEGI

    OdpowiedzUsuń
  87. czy warto się angazowac skorpion 22.11.72 i waga 08.10.74 .anna

    OdpowiedzUsuń
  88. Alina-panna Sylwester- lew jesteśmy małżeństwem.i pojawił się Adam- lew co T będzie

    OdpowiedzUsuń
  89. Czy ten o ktorym marze i snie ma powazne plany wzgledem mnie , co dalej z nasza miloscia? Dorota

    OdpowiedzUsuń
  90. Ela - Może pytanie nie typowo walentynkowe , ale mnie to trapi cały czas - kiedy nasz syn zacznie z nami rozmawiać ? to trwa już tak długo..... dziękuje za odpowiedz , jaka by ona nie była. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  91. Małgosia - czy jest mi pisane mieć dziecko (kiedy )Nie mam partnera . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  92. czy w tym roku zakocham sie z wzajemnoscia i stworze szczesliwy zwiazek z ta osoba?Magda

    OdpowiedzUsuń
  93. Czy to co jest między nami może przerodzić się w coś więcej ? Strzelec &Koziorożec

    OdpowiedzUsuń
  94. Beata kiedy i gdzie spotkam partnera na szczesliwy zwiazek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  95. Kiedy w moim życiu pojawi się brania dusza. Iwa

    OdpowiedzUsuń
  96. Ewa i Jacek - co nas łączy i czy będzie coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  97. Stanisław i Stanisława co jest miedzy nami?

    OdpowiedzUsuń
  98. Karolina 31.10.1992r Kiedy i gdzie poznam swoją miłość? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Jolcia 29,05,1968. W jakich okolicznościach i kiedy spotkam prawdziwą miłość. Pozdrawiam i dziękuję za prześliczną odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Jestem bardzo samotna. Nigdy nie udalo mi sie w milosci. Ale kto wie...moze cos sie jeszcze wydarzy. Czy poznam kogos wartosciowego, kochajacego i opiekunczego z kim szczesliwie spedze reszte zycia? M.

    OdpowiedzUsuń
  101. Dzień dobry,

    nie jestem z nikim związana. Czy zadzieje się coś (co?:) ) w moim życiu uczuciowo-związkowym w przeciągu najbliższych 3 miesięcy?
    Pozdrawiam i dziękuję, Anna

    OdpowiedzUsuń
  102. Czy poznany chłopak z Wrocławia Rafał będzie kimś wiecej? Kasia Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Czy spotkam kogoś w najbliższej przyszłości? Kurzynka

    OdpowiedzUsuń
  104. Dzien Dobry .Czy jest sens ratowac malzenstwo, sa dzieci.Ja Baran on Blizniak.Dziekuje :-))

    OdpowiedzUsuń
  105. Czy nasze małżeństwo ma jeszcze jakis sens???Aga.Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  106. Kiedy znajdę swoją drugą połówkę i czy dane mi być jeszcze w szczęśliwym związku? Beata

    OdpowiedzUsuń
  107. Witam czy będziemy znów razem ja Aneta on Piotr?. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  108. Witam. Kiedy uwolnimy się od siebie? Strzelec i Lew. Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  109. Czy w najbliższym czasie zakocham sie ze wzajemnością? Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  110. Czy w tym roku zajde w ciaze? Dziekuje. Lew i Koziorozec.

    OdpowiedzUsuń
  111. Czy spotkam sie z przyjacielem G Angelika

    OdpowiedzUsuń
  112. Witam. Ja PAULINA-byk.niedawno wpadł mi w oko EMIL-baran. Czy coś z tego będzie?

    OdpowiedzUsuń
  113. Witam ;-) czy w tym roku wyjdę za mąż? Madzik

    OdpowiedzUsuń
  114. Witam :) Marysia i Darek - Czy to już na całe życie?

    OdpowiedzUsuń
  115. Witam, radosnych Walentynek dla Pani. Katarzyna 24.01.1984 i Michał 29.09.1983 - czy z tym mężczyzną stworzę w przyszłości stałą relacje ? Czy to jeszcze nie ten :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  116. witam male pytanko ja jako blizniak z blizniaczka damy raede ma na imie Agnieszka a ja Janusz duzo rozmawiamy tzn. coziennie


    OdpowiedzUsuń
  117. Paula, czy obecny partner to jest ten jedyny na całe życie i czy kocha mnie szczerą miłością?

    OdpowiedzUsuń
  118. Małgorzata. Kiedy ktoś mnie pokocha..... I czy w ogóle?
    Podoba mi się ktoś.... Pani napewno wie, kto. W kartach widać... Może to on...

    OdpowiedzUsuń
  119. czy ja jeszcze poczuje smak prawdziwej milosci,betula

    OdpowiedzUsuń
  120. Co dalej z tym związkiem,ratować czy uciekać?-Baska(panna),makis(baran).

    OdpowiedzUsuń
  121. Czy ta przyjazn z korzysciami ma szanse przerodzic sie w cos glebszego i bardziej trwalego? 15 lat mlodsza od niego A.

    OdpowiedzUsuń
  122. Czy mój partner w tym roku podejmię dcyzje i zamieszkamy razem? Marzena

    OdpowiedzUsuń
  123. Mikołaj: co się wydarzy u mnie w tej sferze w tym roku... :)

    OdpowiedzUsuń
  124. Czy on strzelec 78 coś do mnie czuje? panna. Pięknego dnia Walentego!!!

    OdpowiedzUsuń
  125. Czy koziorozec mnie kocha i jest mi wierny?
    Panna.
    Czy jestem jego jedyną do końca życia

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja Ania on Andrzej , poproszę wróżbę na relacje- miłość nasza jak będzie w lutym i marcu . Bedą wzloty czy upadku itp. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja Koziorożec on Ryba, czy on mnie zdradził?

    OdpowiedzUsuń
  128. MOnika : Witam czy Sławek jest mi pisany ?

    OdpowiedzUsuń
  129. Ma na imie Vassilis, znak zodiaku bliznieta, czy bedziemy razem? Krystyna.

    OdpowiedzUsuń
  130. Agnieszka (bliznieta) ,Przemek (ryba) czy w końcu dojdzie do naszego wspólnego spotkania w realnym życiu>?

    OdpowiedzUsuń
  131. Witam...!
    Dorota i Maciej....jak się potoczy nasza znajomość ?

    Z góry dziękuję...pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  132. Czy jest szansa w tym roku na nowy związek??Bozena

    OdpowiedzUsuń
  133. Jak potoczy się moje życie uczuciowe. Czy w tym roku odnajdę miłość?Koziorożec

    OdpowiedzUsuń
  134. Andrzej 17.12.65 - Ewa 09.06.56 -czy będziemy razem i kiedy ? �� a może ktoś inny �� EWA

    OdpowiedzUsuń
  135. Witam Serdecznie. Rok temu rozpadl sie moj 4 letni zwiazek(z mojej winy) Do dzis laczy nas wspolna hipoteka( jestesmy w trakcie jej rozwiazania), wyprowadzilam sie. Utrzymujemy kontakt kolezenski przez sms, Czasami jest dobrze, a czasami nie chcemy sie znac. Tesknie za bylym partnerem i pytanie brzmi czy on cos jeszcze do mnie czuje? czy nasze drogi jeszcze kiedys sie zejda? Z gory dziekuje i Pozdrawiam. Angelika, Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanna i Vito czy będziemy para?
      Pozdrawiam
      Joanna

      Usuń
  136. Spod jakiego znaku zodiaku będzie mój przyszły partner?(ponoć kiedyś ma być) Maja (Waga)

    OdpowiedzUsuń
  137. Witam. Dzis otrzymalam pierwszy raz od mojego męzczyzny milosne wyznanie. Czy to on bedzie tym z ktorym będę juz na zaesze? Wioletta. Przemek. Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  138. Czy w najbliższym czasie poznam kogoś interesującego i bliskiego? Natalia

    OdpowiedzUsuń
  139. czy coś się wydarzy w najbliższych dniach między nami? M.

    OdpowiedzUsuń
  140. Jak potoczy się moje życie uczuciowe. Czy w tym roku odnajdę miłość?Maria.......pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  141. Kasia 17.04.82- kiedy I kto zakocha sie we mnie by stworzyc trwaly zwiazek? Moze to Adam strzelec? A moze pisana mi samotnosc?Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  142. Magda, 1.03.1977 Czy mój związek wejdzie teraz po Walentynkach na wyższy poziom ?

    OdpowiedzUsuń
  143. Justyna i Adrian,czy nasz zwiazek przetrwa ciezki okres czy sie rozpadnie?Dziekuje Krysiu:)

    OdpowiedzUsuń
  144. Czego moge sie spodziewac w moim zyciu uczuciowym w miesiacu marcu?
    Pozdrawiam serdecznie.
    Danuta

    OdpowiedzUsuń
  145. Witam serdecznie :)
    Czy ja i A będziemy razem?
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  146. Powinnam dać szansę mojemu mężowi czy szkoda czasu.
    Jolanta i Mieczysław.
    Dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  147. Magda i Tom...jak sie rozwinie ta swieza wirtualna znajomosc? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  148. Agnieszka, ur. 16.11.1983 kiedy uda mi się poznać kogoś, z kim będę w stałym, szczęśliwym związku, opartym na wzajemnej trosce, szacunku i prawdziwej miłości? czy raczej powinnam pogodzić się z tym, że to już nigdy nie nastąpi? a może w moim otoczeniu jest ktoś, komu na mnie zależy? czy taką osobą może być chłopak o imieniu Mariusz czy akurat dla niego jestem tylko koleżanką?

    OdpowiedzUsuń
  149. Dziękuje za udział. Proszę nie dopisywać już komentarzy. Odpowiedzi pojawią się wkrótce.

    OdpowiedzUsuń