poniedziałek, 1 lutego 2016

W oczekiwaniu na powrót męża, który odszedł do innej

Post ten powstał na bazie pytania jednej z uczestniczek Darmowej Wróżby, która zadała pytanie, przytoczone poniżej. Takie pytania zadaje sobie mnóstwo kobiet i mężczyzn. Dlatego też zdecydowałam się odpowiedzieć w takiej formie, w jakiej przyniesie pomoc większej grupie osób. 

Cytuję poniżej  jej słowa 

pani krysiu ja mam pytanie zwiazane z kartami tarota kiedys czytalam ze karty moga powiedziec co sie wydarzy ale ze to nie jest wyrocznia ze jezeli otrzymamy zla wiadomosc to mozemy sie starac i robic wszystko zeby sie nie spelnila Tak jak w moim przypadku ciagle slysze od meza ze wruci a z kart wynika ze raczej nie Czy jest mozliwosc starania sie i robienia wszystkiego aby wrozba z kart sie nie sprawdzila Zyje w zawieszeniu nie wiem co o tym myslec bardzo bym chciala poznac pani zdanie na ten temat Z gory bardzo dziekuje za odp Pozdrawiiam 
               Każdy z nas ma wolną wolę i siłę w sobie, by zmienić bieg pewnych rzeczy, pewnych spraw. Spraw, które zależą przede wszystkim od niej/niego samego. Rozumiem doskonale twój ból i twoje marzenie, by mąż wrócił. Moim celem nigdy nie było i nie jest zadawanie bólu. Podczas sesji z Tarotem, staram się odnaleźć i uruchomić w każdym z was silę do działania, do zmiany spraw na lepsze. To pytanie było zadane na Wróżbie Darmowej, gdzie daje tylko konkretne odpowiedzi na zadane pytanie. Nie ma w niej możliwości szukania przyczyn, ani możliwości dokonania zmian. A nie ma, bo  odpowiadając na pytania ponad stu osób za każdym razem, nie jestem w stanie wgłębiać się w każdy osobisty temat i prowadzić normalną sesję. Tak, więc, to jest wróżba, w której odpowiadam tylko na konkretne pytanie, nie szukam możliwości wyjścia, zmiany danej sytuacji. 

              Temat ten, jest niestety zawsze bardzo na czasie, dlatego też przyjrzymy mu się teraz dokładniej. Na bazie moich doświadczeń powstałych podczas sesji z Tarotem oraz terapeutycznych, podczas pracy z osobami, które były w podobnej sytuacji jak osoba pytająca, oraz z osobami, które były tymi, którzy odeszli do innej/ innego jestem w stanie nakreślić tę sytuację patrząc na nią okiem obydwu stron. Spróbujcie proszę zadawać sobie pytania, razem ze mną, przyjrzeć się tematowi, jako sprawie mniej osobistej. 
Odrobina obiektywizmu pozwoli wam spojrzeć na ten temat inaczej. 

      Mamy małżeństwo, które przeżywa swoje wzloty i upadki. Są z sobą ileś tam lat. W pewnym momencie problemy zaczynają ich przerastać. Jedno z nich zaczyna się widocznie oddalać. To właśnie jest ten moment, gdy trzeba i można jeszcze  ratować związek. 
- Jak?
Rozmawiając i słuchając partnera ze zrozumieniem. 
- Co to znaczy?
To znaczy, że słuchasz, naprawdę słuchasz tego, co on/ona mówi i wyciągasz wnioski. Zastanawiasz się nad tym, co powiedział. Nie komentujesz słowami
- A tak, ty to byś chciał, żebym.....
- No też coś, tylko o sobie myślisz, a ja to, co.....
- Weź ty się człowieku obudź, bo ja nie z tych, które ci takie rzeczy będą robić

           Niestety, ale w wielu przypadkach, wtedy, gdy jeszcze można związek uratować,  reakcja wasza jest zupełnie nie taka jaka być powinna. 
Bagatelizowanie potrzeb współmałżonka doprowadzi wcześniej,czy później do tego, że zechce odejść. Czasem tylko odejść, aby mieć czas na przemyślenia zanim zacznie szukać nowej partnerki/partnera. Często jednak, ta osoba żyje jeszcze długo w związku mając nadzieję, że partnerka/ partner zrozumie i zacznie coś zmieniać. Nie jest łatwo opuścić dom, wspólne życie, dlatego tez każdy (no,  może prawie każdy) potrzebuje czasu, by się na to zdobyć. Gdy czara rozczarowań z jednej strony się przeleje, a z drugiej potrzeba posiadania czegoś (może więcej uwagi, może czułości, może radości) stanie się jedną wielką, ciemną  jaskinią,
wtedy  zaczyna szukać ratunku dla siebie. Pojawia się osoba trzecia, z która powoli zaczyna odnajdywać radość życia. 
Nic nie toczy się jednak z godziny na godzinę. I jeszcze tutaj, na początku znajomości, gdyby od swego partnera dostał to, na czym mu tak zależy i czego tak brakuje, to jeszcze wielu z nich  by się zdecydowało na ratowanie małżeństwa, czy długotrwałego związku.
Tylko, że w takim okresie,w większości par, jeżeli dochodzi do jakiejkolwiek rozmowy, to przebiega ona mniej więcej tak

- No tak, bo ty jesteś taki/ taka...
- Bo ty byś chciał/chciała wszystko tylko po swojemu
- Ty tylko o sobie myślisz, rodzina cie nie obchodzi
- Tak, idź sobie do innej/innego, zobaczysz jak długo z tobą wytrzyma

         Tak, więc, on/ona widząc, że tutaj sytuacja się absolutnie nie zmieni, lgnie coraz bardziej do tej nowej osoby w swoim życiu. Do tej jego/jej wielkiej potrzeby, którą teraz ktoś zaspokaja, dochodzi jeszcze fakt, że to, co nowe wywołuje  mocne reakcje, czuje się tę chemię, która w starym związku już nie była tak mocna. To wszystko stopniowo się pogłębia i on/ona, chce żyć już tylko i wyłącznie z tą nową osobą, z kimś, kto wypełnił mu tę jaskinię jego osobistych potrzeb. Nie chce już wracać do domu, gdzie czekają tylko pretensje i oskarżenia. Ta "domowa osoba" stała się kimś, kto już przeszkadza, kradnie chwile, które mógłby/mogłaby spędzić radośnie,  tak jak lubi.

I odchodzi. W asyście wrzasku, płaczu, czy wyzwisk, a czasem i w martwej ciszy, zbiera swoje rzeczy i odchodzi do innego, nowego życia.  Przez krótki okres czasu, jeszcze tęskni, jeszcze, czuje się niepewnie, ciągle czeka na ostre telefony, na kłótnie.  Ale przychodzi monet, że stary etap zamyka się i odtąd żyje tylko swoim nowym życiem. 

A jak zachowuje się strona pozostawiona?

        Przechodzi przez różne etapy. Złości się, wyklina, płacze, złorzeczy, opowiada na prawo i lewo jaki to on/ona jest drań. 
A potem przychodzi tęsknota, zazdrość, żal, ból. Ból, który rozsadza od wewnątrz, jak dynamit. Ból, który nie pozwala spać, funkcjonować, żyć.  Czasem, ból ten kieruje osobą w stronę magicznych działań typu

- Proszę zrobić tak, żeby mu już nigdy nie stawał, żeby jej nie mógł zaspokoić i żeby go zostawiła, tak jak on mnie. Ja zapłacę każdą cenę.
- Proszę coś zrobić. Cokolwiek. On musi do mnie wrócić, niech zrozumie, że ja go kocham, naprawdę kocham. Ja już to zrozumiałam. Zapłacę, dobrze zapłacę. 
 Te magiczne działania, to nic innego jak klątwy, które chce rzucić "w imię miłości", a które nawet, jeżeli niezrealizowane w praktyce przez nikogo (Ja nigdy czegoś takiego nie robię. Dla nikogo! Za żadne pieniądze!) To i tak już szkodę osobie, która je planuje wyrządzają, bo w jej polu energetycznym zaczyna się robić ciemno i strasznie.

          Albo tworzy sobie swoją własną bajkę, w której to bajce, nadejdzie taka chwila, że mąż, partner, wraca skruszony i prosi o wybaczenie. I odtąd żyją długo i szczęśliwie. 
Taka bajka jest bardzo pomocna na wstępnym etapie po rozstaniu. Pozwala zwlec się z łóżka rano i iść do pracy, czy zrobić dzieciom śniadanie. Pozwala funkcjonować przez kolejne godziny. 

Gdy jednak mija kolejny miesiąc, a nic takiego się nie dzieje, wręcz przeciwnie, widzisz, że jest tam gdzie jest, to oznacza, że jest mu tam dobrze i chce zostać. I tyle. Koniec bajki. Każda bajka kiedyś się skończy. Możesz rwać włosy z głowy, rzucać się po domu, ale przyjmij to do wiadomości. Postaraj się zobaczyć jak wygląda prawda. Jest to, co jest. On/ona żyje z inna osobą, ma drugi dom. 
Wiele par rozstając się, urywa z sobą kontakt, wtedy jest łatwiej, szybciej można zapomnieć, przeboleć i wejść w nowy związek. 

Są jednak pary mające wspólne dzieci. Oni muszą się kontaktować. Jak to wygląda z obydwu stron...

Osoba porzucona wyczekuje każdej rozmowy, każdego momentu, kiedy on/ona przyjedzie zobaczyć się z dziećmi. Spija z jego ust każde słowo, doszukując się podtekstu, że mu jest w nowym związku wcale nie tak dobrze, że się pokłócili, że on się zastanawia nad powrotem, że się pomylił i teraz zaczyna to rozumieć. Gdy widzi go nie wyspanego, zmęczonego, podejrzewa głębszą kłótnię. Jego rozdrażnienie wrzuca na karb tego, że on próbuje grać twardziela, nie ma jeszcze siły przyznać się do swojej pomyłki. 
Stara się wykorzystać każdy moment, aby dotknąć jego ręki, przytulić na pożegnanie. Łatwo znajduje powód, bo przecież,  "dzieci powinny widzieć, że jesteśmy przyjaciółmi." A skoro on/ona się uśmiecha, skoro się pojawia (nieważne, że tylko dla dzieci), to można zapytać czy wróci, można poprosić o to, można zapewniać, że się zrozumiało jego wartość, i że zrobi się wszystko już tak jak chciał. I on, coś musi przecież odpowiedzieć. I zazwyczaj odpowiada słowami, zastanowię się, pomyślę, zobaczymy. Gdy pytania się mnożą, odpowiada, wrócę, to się kiedyś zmieni. Ona/on  czeka, zawieszona gdzieś w próżni, automatycznie wykonując czynności, stara się żyć normalnie napędzana tą właśnie nadzieją. Stara się odliczać dni, które pozostały do jego powrotu. Tylko, że, aby odliczać, trzeba znać termin. A terminu on żadnego nie podaje. Mówi,
"kiedyś",
 mówi, 
"zobaczymy", 
mówi, 
"nie martw się". 
Czy te słowa podają termin? Nie. Ale nie szkodzi. Dają nadzieję. Pozwalają dalej balansować na linie, gdzieś między niebem a ziemią. 


          Osoba, która porzuciła, nie chce zrywać kontaktu z dziećmi. Jeździ na spotkania jednak z sercem na ramieniu. 
Cieszy się na spotkanie z dzieciakami i trwoży na myśl, co ona znowu wymyśli, o co będzie pytać. Stara się, w noc poprzedzającą spotkanie, nie szaleć za bardzo ze swoją ukochaną, ani nie zarywać z pracą, aby znowu nie przypisała sobie zmordowanego wyglądu rzekomym kłopotom w jego nowym życiu. 

A co miał powiedzieć, na jej słowa, z wyraźnym podtekstem? Chciał odpowiedzieć dosadnie, ale zrobiło mu się jej zwyczajnie żal. To przecież nie jest jakiś wojenny wróg, tylko matka jego dzieci. Kiedyś bliska mu osoba. Kiedyś...szkoda, że ona tego nie potrafi zrozumieć. Szkoda, że kiedyś taka twarda, trzymająca się swoich zasad, teraz wije się ze łzami w oczach i żebra o obietnicę. 
Szkoda, że nie rozumie iż w ten sposób jeszcze bardziej mnie od siebie odsuwa. Że dławię się , nie z miłości do niej, ani, z rozpaczy że nie udaje mi się w nowym związku. 
Dławię się, bo jestem naciskany, zmuszany do mówienia czegoś, czego wcale nie myślę. 

- Dlaczego to wszystko mówisz? Czy nie lepiej powiedzieć prawdę? Zaboli mocno, ale raz odcięte stanowczo, nie będzie trzymało ją w zawieszeniu.

- A ona sam tego nie rozumie? Nie widzi, że odszedłem/odeszłam, bo nie byłem szczęśliwy? Bo bardzo mi brakowało pewnych spraw? Nie widzi, że jestem szczęśliwy, że trwam w nowym związku i rozkwitam? 
Nie mam siły rzucać jej tego prosto w twarz. Nie jestem potworem. Kiedyś była dla mnie ważna. Ale to było dawno. 
 Dawno.
 Czy ona nie potrafi zrozumieć, że to już przeminęło?

- Karmiąc ją obietnicami powrotu, trzymasz ją przy sobie

- Nie, nie, po stokroć nie. Ja tylko staram się dać jej czas, który potrzebuje. Nie umiem jej tego powiedzieć, ona musi zrozumieć sama. Może inni mogą tak powiedzieć na zimno. Ja nie potrafię. Kiedy patrzy na mnie, a w każdym spojrzeniu jest tyle błagania o litość, nie potrafię powiedzieć prawdy. Nie rozumiem, jak można tak nisko upaść. Jak można wierzyć w takiej bajki. Czy on/ona nie rozumie, że nawet gdyby mój obecny związek się nie udał, to ja już do niej/ do niego, i tak bym n ie wrócił? To już przeszło, minęło, przebrzmiało. To, co my  mieliśmy zastąpiła nowa miłość. Jeżeli ta się zakończy znowu poszukam czegoś nowego. Po co, wracać do czegoś, co się nie udało, wypaliło. Po co? Nie chcę być aż takim nieudacznikiem, aby wracać do tyłu po okresie, gdy jestem szczęśliwy.

- Powiedz jej/jemu to. Znajdź na to odwagę. To ją /jego uratuje.

- Kiedy ja byłem nieszczęśliwy, nie kwapiła się mnie ratować. Sam się musiałem ratować, a było mi bardzo źle. Niech ona tez sama się wyratuje. Nie będę jej ratował. Niech się rozejrzy dookoła siebie. Nie jest ani głupia, ani brzydka. Niech poszuka kogoś, kto ją pokocha, zrozumie, da to, co jest jej potrzebne. Ja jej tego dać już nie mogę. Nie mogę, bo tego dla niej nie mam. Kiedyś miałem i dałem. Skończyło się, nie mam. I koniec. Niech sobie wisi, gdzie chce i ile chce. Kiedyś w końcu spadnie i zacznie żyć.  Wiesz, każdy dzień proszę, aby wydarzył się cud i aby kogoś znalazła/ znalazł. Wtedy byłoby cudownie widzieć ją/jego szczęśliwą. Ona na to zasługuje. Tylko niech się już wreszcie ktoś dla niej znajdzie, niech się odczepi ode mnie. Mam dość tych niemych błagań, tych żebraczych spojrzeń. 


Tak wygląda ten temat oczami osób, które pozostały i oczami osoby, które odeszły.
Pomimo, iż w większości sytuacji ta sprawa jest trudna dla obu stron i obie się z tym męczą, to jednak zawsze, jest dużo trudniejsza dla osoby, która pozostaje sama, która czuje się odrzucona, opuszczona. 

Post może się komuś wydawać przekoloryzowany, zbyt ostry i naciągany. Zapewniam was jednak, że niczego tutaj nie naciągałam i nie koloryzowałam. Wręcz przeciwnie. Odpowiedzi jakie często słyszałam były jeszcze mocniejsze, niż te umieszczone tutaj. Często pracowałam nie tylko z osobą opuszczoną, ale miałam okazję rozmawiać też z tym, który odszedł. Godzili się uczestniczyć w takich terapiach, aby pomóc matce swoich dzieci, czy ojcu, dojść do siebie. 

Osoby, które są na takim właśnie etapie. Osoby, które "wiszą" od dłuższego już czasu na nitce nadziei  i chcą się z tym uporać zapraszam na indywidualne warsztaty. Można wybrać opcję godzinną, lub dwugodzinną. Wasze cierpienia i nadzieje, wasze oczekiwania zapisały się już na "twardym dysku" waszej podświadomości. Aby można było na nowo funkcjonować, trzeba je stamtąd wykasować. A każdy program złożony jest również z uzależnienia. 

Uzależnić się można nie tylko od alkoholu, papierosów, czy narkotyków.  Uzależnić można się również od cierpień, od potrzeby bycia poniżanym, od potrzeby bycia nieszczęśliwym.

Wracając jeszcze do tej konkretnej osoby, której cytat jest na początku postu pozwolę sobie poprosić ją, by zadała sobie pytanie
- Skoro mówi, ze chce wrócić, to, dlaczego tego nie robi?
- Dlaczego robi coś dokładnie przeciwstawnego?
- Jeżeli nawet by wrócił, czy naprawdę sądzisz, ze nie powtórzy tego samego po pewnym czasie?
- Czy naprawdę jest tak nieszczęśliwy z dala od ciebie? Pomyśl, co zrobiłabyś ty, gdybyś mogła?Gdyby cie pozwolił? Pobiegłabyś do niego i przeniosła tam swoje rzeczy , prawda? 
- To, dlaczego on, który chce być z powrotem z tobą, jest cały czas gdzie indziej?

I jeszcze coś bardzo ważnego. 
Proszę, aby osoby, które nie są gotowe na usłyszenie odpowiedzi innej niż ta, która daje im nadzieję, nie zadawały pytań kartom. To się mija z celem. 

I karty mogą się mylić i ja się mogę mylić, bo nie jestem wszechwiedząca. Można zmienić mnóstwo spraw w życiu, gdy się tego naprawdę chcę, tylko czy taka zmiana na siłę, za wszelką cenę da wam szczęście, czy tylko uciszy ból.... I na jak długo..... 

Do wszystkiego trzeba dojrzeć, dorosnąć. Nie da się przeskoczyć niektórych etapów.
 Ból tez ma swój własny etap. Etap, który zdaje się nie mieć końca. 

Obarczając winą tego drugiego, tą drugą, weźcie proszę pod uwagę fakt, że w ogromnej większości przypadków, ta osoba by się nie pojawiła, gdy ten/ta co odszedł był szczęśliwy.


Zapraszam serdecznie do wypowiadania się zarówno osób, które zostały porzucone, jak i tych, które zdecydowały się na porzucenie. 
To, że ja proponuję terapię osobom, które chcą sobie ułatwić to wyzdrowienie, nie znaczy, że wasze wypowiedzi, nie mogą pomóc. 

Piszcie proszę w komentarzach, jak to wyglądało  waszym przypadku. Może to własnie Twoja wypowiedź, komuś otworzy oczy, sprawi, że spojrzy na problem z innej strony.
 Może własnie twoja szczera wypowiedź zrobi "klik" komuś, kto własnie skręca się z bólu. Z bólu, który powala na kolana każdego, niezależnie od wieku, wykształcenia i charakteru. 
Wypowiedzi można pisać anonimowo, wybierając przed wysłaniem postu opcję "anonimowo". Proszę jednak podpisywać się jakimś imieniem, chociażby zmyślonym, aby łatwiej było te anonimy odróżnić :) 








Zdjęcia ściągnięte z internetu


45 komentarzy:

  1. Ja jestem obecnie zawieszona
    Nie chcę być z nim..Boję się odejść.
    Wiem ze to chore
    Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę, abyś szybko znalazła siłę do zrobienia kroku w stronę wolności. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Chcę skorzystać z okazji, aby jeszcze raz podziękować Chuby za to, co dla mnie zrobił. Najpierw swoją magiczną mocą pomógł mi przywrócić moje małżeństwo, a teraz zrobił to ponownie, dzięki czemu uzyskałem awans w moim Miejscu pracy. Nazywam się Amenda Cindy z Botswany. Chubygreat jest bardzo dobrym i zaufanym spirytualistą, którego spotkałem z powodu jego nadprzyrodzonych czynów. Skontaktuj się teraz z Chubygreat z jego danymi. Whatsapp +2349056504566, możesz również wysłać e-mail na chubygreat@gmail.com. Twoje problemy już nie istnieją.

      Usuń
  2. Jestem "tą" którą odeszła, po wielu latach małżeństwa. Przygotowywałam się do tego wiele lat, chociaż sama wtedy jeszcze nie zdawałam sobie sprawy,że to były przygotowania.

    Dzisiaj jestem bardzo szczęśliwa i zarazem dumna z siebie, że zdecydowałam się na ten krok. Oczywiście łatwo nie jest, w szczególności kiedy są dzieci.
    Osobiście traktuje swojego byłego jako przeszłość, ale za razem bardzo ważną lekcję która pokazała mi co dla mnie w życiu jest ważne. Pamiętam o wszystkich błędach, które popełniłam, żeby nie popełnić ich już nigdy więcej.

    Uważam, że najważniejsze jest wybaczyć tej drugiej osobie i przede wszystkim to co pisze Krysia, nie robić żadnych nadziei jeśli takich nie ma. Jest to ważne zarówno dla osoby którą zostawiliśmy jak i dla dzieci, żeby trzymać się swojej decyzji i nie robić im zamętu w głowie. Skoro decyzja zostaje podjęta nie ma sensu wracać , rozmawiać , analizować. Pamiętajmy ,że umacniamy to na czym się skupiamy. Więc jeśli chcemy rozpocząć nowe życie, to właśnie na nim trzeba się skoncentrować.

    "Na początku kiedy wszystko jest świeże, potrzeba dużo czasu dla obydwóch stron, żeby po prostu przyzwyczaiły i odnalazły się w nowej sytuacji." To słowa Krysi :) ,dzięki niej jest o wiele łatwiej odnaleźć się właśnie w tej nowej sytuacji , nie pogubić.

    Dziękuję Krysiu za każdą chwilę kiedy dodajesz mi siły i energii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz :) Bardzo dobrze sobie radzisz, pomimo iż wcale łatwo nie jest, póki co, bo to krótki okres czasu .

      Usuń
  3. Pani Krysiu z calego serca dziekuje ze odpowiedziala mi pani na moje pytanie Czytalam to kilka razy i wszystko co pani napisala to prawda Ja zyje w takim zawieszeniu prawie dwa lata nie potrafie sobie poradzic Tylko nasze spodkania nie sa tylko ze wzgledu na dzieci my czasami kochamy sie poprostu chodzimy do luszka Ja to robie bo bardzo go kocham i nie potrafie inaczej a on nie raz mowil ze stesknil sie za moim cialem ze jestem cudowna itp Wiem ze osoby ktore to przeczytaja pomysla (Co za chora kobieta co to ma byc sypia z mezem mimo tego ze wie o kochance)Tak ale to nie jest takie proste kocham go i nie potrafie bez niego zyc mam 35 lat a znim jestem od 20 to taka moja pierwsza prawdziwa milosc Gdybym mogla wyjechac i nigdy go nie spodkac dala bym rade ale to nie mozliwe mamy 3 dzieci Mialam depresje mysli samobujcze ale na poczatku trzymalo mnie jedno bylam w ciazy bo kiedy dowiedzialam sie o jego zdradach bylam w 2 miesiacu ciazy Urodzilam coreczke ktora wyglada zupelnie jak tatus noi byla dzieckiem planowanym razem chcielismy jeszcze jednego dziecka Tylko to ja zostalam w ciazy ze zlamanym sercem krwawiaca dusza i myslami jak ze soba skonczyc Chcialam go znienawidziec myslalam o wszystkim co zrobil zle jak mnie skrzywdzil zostawil kiedy cierpialam a on w tym czasie dobrze sie bawil z nia Dziewczyna ktora byla nie raz w moim domu nawet na sylwestra kiedy zrobilam test ciazowy to nam gratulowala a trzy tyg puzniej wyladowala w luzku z moim mezem Tak bardzo chcialam go znienawidziec zeby mi ulzylo zeby mnie juz nie bolalo ale nie udalo sie Bolalo i boli zyje nadzieja powiedzial mi kilka dni temu ze potrzebuje 2-3-miesiace lub krucej zeby zakonczyc ten romans ale tak naprawde to ja chyba nie wierze ale zyje nadzieja tak jak to napisala pani krysia dzieki tej nadzieji jeszcze zyje i wstaje z luszka zeby zajac sie dziecmi . A w skrucie moja chora sytuacja wyglada tak ze moj maz ma podwujne zycie nie wiem czasem mysle ze moze jemu wygodnie Pomagam mu we wszystkim w jego waznych sprawach woze wszedzie samochodem on wie ze ja dla niego wszystko ze zawszsze mu pomoge czesto gotuje obiad na ktory przyjezdza noi sex tak naprawde wspanialy ogulnie to zachowuje sie tak jak maz z ta roznica ze jest kochanka z ktora sie spotyka a czasem ona i jej syn zostaja w jego mieszkaniu na noc noi najleprze jest to ze jest o mnie zazdrosny czesto pyta gdzie jestem co robie z kim jestem nawet dostawalam smsy zazdrosci i to o jego kolego ktorego tak naprawde zawsze traktowalam jak mlodszego brata i uslyszalam kiedys slowa Nie wyobrazam sobie jak by cie mial kto inny dotykac ... Mogla bym tak pisac bez konca to co sie wydazylo przez dwa lata mogla bym napisac ksiazke moze kiedys napisze moja historie w necie ze szczegulami Mam 4 tel i w kazdym sms ktorych nigdy nie kasowalam od niego gdy wejde w jaka kolwiek wiadomosc wiem co to byl za dzien i co sie w tedy dzialo moze kiedys to opisze moze bedzie to dla mnie terapia wyzucenie wszystkiego co wemnie siedzi bo jeszcze nikomu nie opowiadalam wszystkiego z reszta nie mam komu przez to wszystko odsunelam sie od ludzi i tak zostalam sama z 3 dzieci . Koncze bo znowu zaczynam sie rospisywac Jeszcze raz dziekuje pani krysi za wszystko co dla mnie zrobila Aha jeszcze przeczytalam o paniach jedna chce odejsc a druga odeszla Mysle ze odejscie mniej boli niz zostac pozuconym przez kogos kogo sie kocha calym soba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością odejście mniej boli. Może teraz ty, spróbujesz odejść teraz z tej sytuacji, która jest obecnie. Odejść i nie pozwalać sobie już na takie wiszenie w "nigdzie"...Pozdrawiam

      Usuń
  4. witam./2000r./ moja historia jest krotka.poznalam partnera,gdy ja mialam 42 lata -znak Ryby,a on mial 38 l znak-Koziorozec.zawsze podkreslal,ze szkoda jest czasu na klotnie.w najtrudniejszych chwilach umial wyjsc z twarza i duzym poczuciem humoru.potrafil rozladowac moj stres.popelnialam bledy,poniewaz nie poczatkowo nie poswiecalam jemu zbyt wiele czasu,poniewaz duzo pracowalam.praca w siedzibie a pozniej praca w domu do poznych godzin.znosil to cierpliwie i zartobliwie,ze jestem pracocholikiem.na tym nasza rozmowa konczyla sie.on jako budowlaniec wyjezdzal na delegacje do innych miejscowosci.na jednym z takich wyjazdow poznal kobiete zamnozna bez zadnych problemow finansowych i zastanawial sie co ma zrobic.ja niczego nie zauwazylam no bo bylam pochlonieta praca.zastanowilo mnie jedynie zdanie wypowiedziane przez jego jednego kolege:"czy powiedziales jej?".nawet wtedy nie zdawalam sobie sprawy o czym chce mi powiedziec.przyjechal delegacji na weekend.najpierw byla rozmowa rutynowa-wieczorem zaprosil do kawiarni i zaczelismy rozmawiac.przyznal sie,ze jest zainteresowany inna kobieta i tak naprawde nie wie co ma zrobic.przy stoliku nic mu nie odpowiedzialam bo bylam zaskoczona.wrocilismy do domu i wtedy powiedzialam takie slowa:zrobisz jak uwazasz,uszanuje kazda decyzje.nie dzwonilismy do siebie przez tydzien.przygotowana bylam na to,ze odejdzie ode mnie.przyjechal -ponownie poszlismy do kawiarni.powiedzial wowczas" mloda/to byl jego ulubiony zwrot do mnie/ nie wiem jak Ty to robisz,ale wybralem Ciebie i zostaje z Toba".historia nie ma dobrego zakonczenia.w 2002 roku-diagnoza-rak.walka.medycyna zrobila wszystko to co bylo mozna-przegrana walka -2003r.wowczas zostala pustka.nie przysnil mi sie nigdy-ale slyszalam slowa:"nie martw sie zycie toczy sie dalej....".smutna ale prawdziwa historia.Krystyna -Ryby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo przykre. Dobre w tym przynajmniej to, że zanim odszedł na dobre, wrócił, wybrał jednak ciebie. Pozdrawiam gorąco

      Usuń
  5. Jestem mężatką od ponad 20 lat dzieci mam dorosłe też poznałam mężczyznę zonatego i z dziećmi wybuchła potężna chemia niestety zakochałam się jestem gotowa wszystko rzucić ale niestety on dał mi jasno do zrozumienia że rodziny nie zostawi czuje ze nie jestem mu obojętna więc trwam w zawieszeniu mój mąż wyczuł że coś się dzieje więc szaleje raz jest dobrze raz źle takie życie jak na karuzeli zdystansowanym się do Siebie i innych nie wiem jak to się dalej potoczy żyje w zawieszeniu chciałabym podpowiedzi może byłoby łatwiej Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli będziesz gotowa usłyszeć każdą odpowiedź, to z pewnością jej poszukasz. Pozdrawiam i życzę dużo siły w następnych krokach

      Usuń
  6. Bardzo dziekuje za trafny temat daje do myslenia dwa razy w wolnej wrozbie pytalam czy spotkam sie z przyjacielem G trzeci raz juz nie wypada pytac najwidoczniej tak mialo byc,bardzo lubie pani blogi pozdrawiam Angelika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam również. A odnośnie pytania...może warto wykorzystać je na kogoś innego:)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usuwam i usuwać będę wszelkie reklamy mające na celu zniewolenie człowieka.

      Usuń
  8. Witam
    Prawie rok po umieszczeniu tego posta
    Tak to ja odeszłam , nie do kochanka , nie przez kochanke , odeszłam z malutkim dzieckiem na ręku.
    Zyć razem było nie możliwe a osobno też jest przykro że coś w co się wierzyło , wlało całe serce, oddało siebie na tacy , nigdy nie miało racji bytu bo było tylko mrzonką
    Nie jest łatwo , jest bardzo ciężko zwłaszcza jeżeli są uczucia jeszcze do byłego partnera , czasem łapię się na myślach żeby pobiec do byłego partnera ukoić swój ból , ale wiem że zada nam go jeszcze więcej
    I tak źle i tak nie dobrze
    Ech życie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, "czas zrobi swoje", zmniejszy ból i pozwoli zrozumieć, albo przynajmniej pogodzić się z sytuacją. Są sprawy niezależne od nas. Twój partner widocznie nie mógł dać ci tego, czego pragnęłaś. Tak jak ty nie mogłabyś teraz, już natychmiast dać miłości komuś, kto miałby taką potrzebę. Była to ważna lekcja karmiczna dla ciebie. Odchodząc nauczyłaś sie walczyć o siebie. O swój spokój. Nie chowaj urazy w sercu do partnera- do bardzo ważne. Bardzo mozliwe, ze był taki w stosunku do ciebie właśnie po to, by czegoś cię nauczyć, by rozwinęła się twoja Dusza. Nie pamiętasz lekcji jakie sobie wyznaczyłaś rodząc się ponownie. Proszę nie trzymaj urazy w sercu i w Duszy dla niego. To ułatwi ci dalsze życie. Ułatwi ci nowy rozdział. Z całego serca życzę, aby wkrótce twe serce znowu pokochało. Tym razem kogoś, kto da cie poczucie bezpieczeństwa i otuli miłością. Niech pojawi się ktoś, z kim będziecie naprawdę szczęśliwi. <3

      Usuń
    2. Krysiu jestes bardzo wyjatkowym czlowiekiem....
      Kaska S

      Usuń
    3. Dziekuję :) Każdy z nas ma tę wyjątkowość w sobie, tylko nie każdy chce z niej skorzystać. Czasem musi coś przeżyć dopiero aby mógł z tego daru korzystać . Pozdrawiam

      Usuń
  9. Witam. To znaczy ze wogole nie wspominac i nie pytac wiecej dlaczego zostawil i nie mowic mu ze sie go jeszcze kocha i chce sie zeby wrocil?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro powiedziałaś to przynajmniej raz, zapewniam Cię, że wystarczy <3

      Usuń
  10. Chcę, aby świat poznał wspaniałą osobę, którą większość ludzi zna jako pana voodoo, który ma idealne rozwiązanie problemów związków, małżeństw i problemów zdrowotnych. Głównym powodem, dla którego poszłam do voodoo lorda, było szukanie rozwiązania w kwestii sprowadzenia męża z powrotem i zajścia w ciążę, ponieważ mąż mnie opuścił, ponieważ nie mogłam zajść w ciążę po 14 latach małżeństwa. Niedawno przeczytałam w internecie kilka relacji, które niektórzy pisali o Lordzie voodoo i bardzo się ucieszyłam i postanowiłam poprosić o pomoc. Doskonale wykonał swoją robotę, zmuszając męża do powrotu do mnie i proszenia o przebaczenie, kilka miesięcy później poczęłam. Teraz jestem dumną mamą bliźniaków, chłopca i dziewczynki, a mój mąż nigdy nie przestał mnie kochać i żyjemy razem bardzo szczęśliwi. Nie mogę przestać publikować jego nazwiska w Internecie ze względu na dobrą pracę, jaką dla mnie wykonał. Każdy, kto potrzebuje jego pomocy, powinien skontaktować się z nim przez e-mail [voodooconnect60@gmail.com] lub dodać go na WhatsApp [+234 8097014925] Możesz skontaktować się z nim już dziś, aby rozwiązać swoje problemy i pozostać szczęśliwym na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dr Ige Ajayi jest po prostu najlepszym rzucającym zaklęcia i pomocnikiem. Z szacunku dla ciebie i twoich zaklęć muszę przekazać to świadectwo wszystkim. Byłem na innych rzucających zaklęcia i nie widziałem żadnych rezultatów. Żałowałem, że nie przyszedłem do ciebie wcześniej, dostałem od ciebie to, co najlepsze. Mojego byłego męża nie było przez rok, więc chodziłam wszędzie i innych rzucających zaklęcia po pomoc, ale bez rezultatu, dopóki mój przyjaciel nie przedstawił mnie dr Ige Ajayi. Gdy zaklęcie miłosne zostało wykonane, w końcu otrzymałem od niego telefony w ciągu 24 godzin, jak zapewnił mnie dr Ige Ajayi. Jego zaklęcia zdziałały cuda i mój mąż wrócił pełen miłości. To cud! Nagle wrócił z kwiatami, mówiąc, że powinnam mu wybaczyć, byłam naprawdę oszołomiona i zszokowana, gdy mój mąż uklęknął błagając o przebaczenie i o przyjęcie go z powrotem. Naprawdę brakuje mi słów i jestem radosny, jesteś Bogiem zesłanym do mnie i całej mojej rodziny. A teraz znów jestem radosną kobietą. Dziękuję bardzo doktorze Ige Ajayi. Każdy, kto szuka prawdziwego rzucającego zaklęcie, powinien skontaktować się z dr Ige Ajayi On: drigeajayi@gmail.com Możesz również Whatsapp go na +234 (80)-5739-3990

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, bardzo się cieszę, dzieląc się tym, nadal nie mogę Ci podziękować wystarczająco potężnego Księdza Ola,
    Mąż wyjechał do młodszej pani, bo nie mogłam urodzić z powodu PCOS. Byłem tak zdruzgotany. Byłam samotna, dużo płakałam, próbowałam nawet odebrać sobie życie.
    Około 3 miesiące temu moja przyjaciółka opowiedziała mi o tym wspaniałym człowieku Priest Ade, który pomógł jej uczynić jej małżeństwo doskonałym.
    Wszedłem do Internetu i zrobiłem o nim więcej informacji. Nie byłam zbyt pewna, ale postanowiłam spróbować, powiedział mi, żebym się nie martwił, że wszystko będzie dobrze.
    Powiedział mi wszystko, co muszę zapłacić, co było wygodną opłatą, a ja zrobiłem, a on wykonał swoją pracę i wysłał mi dowód wideo i kazał mi czekać 24 godziny, aż wróci.
    Czekałem 24 godziny i żadnych telefonów ani Shawn (mój mąż) się nie pojawił. Poczułem się oszukany, gdy minęło 24 godziny.
    Dwa dni później usłyszałam dzwonek do drzwi we wczesnych godzinach porannych i ku mojemu największemu zdziwieniu był to Shawn, mój mąż przy drzwiach, który przepraszał mnie, że mnie zawiódł.
    Jestem bardzo szczęśliwy, bo mamy szczęśliwsze życie niż przedtem. To nie koniec, z dumą mogę powiedzieć, że jestem w 3 tygodniu ciąży dziękuję bardzo Priest Ade, jestem na zawsze wdzięczna.

    skontaktuj się z nim przez e-mail: drola.banjo@gmail.com
    WhatsApp +234 814 095 0088

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwaga wszyscy:
    Jestem Fiona, mój mąż grozi mi rozwodem, jeśli ośmielę się zapytać go, czy mnie zdradza. I opuścił dom na 3 lata, znalazłam kontakt z Dr Ogundele, potężnym czarodziejem, ten człowiek przywrócił mi mojego męża w ciągu 24 godzin swoimi mocami. Powiedziałem mu, że nadal będę udostępniał jego imię, ponieważ znalazłem kogoś, kto o nim mówi, zanim się z nim skontaktowałem. Jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy, skontaktuj się z dr Ogundele na WhatsApp: +27638836445. W moim małżeństwie znów panuje pokój, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy masz złamane serce? Nie rozpaczaj, niech dr Ige Ajayi pomoże ci przywrócić twojego byłego", jest naprawdę prawdziwym i szczerym rzucającym zaklęcia miłosne, przywrócił mojego męża. Jestem MARINA CARLOS ze Stanów Zjednoczonych, bardzo się cieszę mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety.Mój mąż miał romans ze współpracowniczką i tak bardzo kocham męża, ale zdradził mnie ze swoją współpracowniczką i tą dziewczyną, myślę, że wykorzystała wiedźmę lub czarna magia na męża, żeby się ze mną nie ożenił i to było tak krytyczne i nieproszone, że płaczę całymi dniami i nocami, że Bóg przyśle mi pomocnika, który przywróci mojego męża!Byłam naprawdę zdenerwowana i potrzebowałam pomocy, więc spojrzałam online w celu uzyskania pomocy i natknąłem się na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Ige Ajayi może pomóc ci szybko przywrócić byłego męża. Więc poczułem, że muszę spróbować. Skontaktowałem się z nim, a on powiedział mi, co mam robić, i zrobiłem to , potem rzucił na mnie zaklęcie miłosne.Po 16 godzinach mój mąż faktycznie zadzwonił do mnie i powiedział, że bardzo za mną tęskni, o mój Boże!Byłam taka szczęśliwa i dziś znów jestem szczęśliwa dowcip h mój mąż i żyjemy razem szczęśliwie i dziękuję potężnemu rzucającemu zaklęcia dr Ige Ajayi, jest tak potężny, że postanowiłam podzielić się tutaj moją historią. jeśli jesteś tutaj i twój kochanek cię odrzuca, lub jeśli twój mąż wyprowadza się z inną kobietą, nie płacz już, zgłoś się do niego o pomoc teraz. Oto jego kontakt. Wyślij e-mail na następujący adres: drigeajayi@gmail. com lub Zadzwoń / Whats-app: +2348130035939.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję dr Udama Ada za to, że moja żona odwołała naszą sprawę rozwodową i zwróciła mi ją z powrotem z wielką miłością i radością swoim potężnym zaklęciem. WhatsApp Dr Udama teraz, jeśli potrzebujesz jego pomocy. WhatsApp: +27 65 897 8226 lub e-mail: udamaada@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że znalazłem się wśród setek osób na całym świecie, które mogą opowiedzieć komukolwiek o uczciwości i dobroci DR ISIKOLO. Jeśli chodzi o problemy małżeńskie lub w związku, z pewnością jest najlepszym, jakiego można znaleźć wszędzie. Straciłam piękny związek, jaki miałam z moim partnerem i DR ISIKOLO, wkroczyłam w moją sprawę, a reszta to już historia, a ja i mój partner jesteśmy razem w szczęściu i przytłaczającej radości. Bez wątpienia najlepiej radzi sobie w trudnych sytuacjach. jeśli masz podobne lub miłosne problemy, po prostu wyślij mu SMS-a przez Viber/WhatsApp +2348133261196 lub napisz do niego na adres: (isikolosolutionhome@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałam odrzucona przez męża po 10 latach małżeństwa. Zostawił mnie i nasze dzieci, aby cierpieć z niewielkimi lub żadnymi dochodami. W pracy znajoma opowiedziała mi o doktorze Ilekhojie io tym, jak pomógł jej pogodzić się z byłym mężem. Skontaktowałem się z nim, a on potwierdził, że kobieta rzuciła urok na mojego męża i obiecała złamać mroczną magię użytą na moim mężu i zapewnić mu powrót do domu. Wierzyłam mu i ufałam, że to złamie i pomoże nam się pogodzić, ponieważ bez mojego męża było bardzo ciężko i miało to wpływ na nasze dzieci. Szybko do przodu, mój mąż wrócił z nami do domu i sytuacja stopniowo się poprawia i jesteśmy spokojni. Poproś o pomoc dr Ilekhojie i uzyskaj rozwiązania. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com lub jego numer WhatsApp: +2348147400259

    OdpowiedzUsuń
  18. Były wzloty i upadki, ale byłem bardziej zdruzgotany, gdy mój narzeczony, z którym spotykamy się od 7 lat, powiedział, że powinniśmy zakończyć nasz związek. Zapytałam, co zrobiłam źle, ale on powiedział, że jest zmęczony, po kilku miesiącach rozłąki natknęłam się na świadectwo kobiety, która mówiła dobre rzeczy o doktorze Ilekhojie, który pomógł wielu ludziom przywrócić pokój i miłość w ich domu. Naprawdę kocham mojego mężczyznę i chcę go z powrotem w moim życiu, więc wyciągnąłem do niego rękę i wyjaśniłem, po kilku konsultacjach powiedziano mi, na czym polega problem i co zrobić, aby pogodzić się z moim mężczyzną. Zrobiłem wszystko, o co mnie prosił, a po zakończeniu rytuału pojednania mój narzeczony skontaktował się ze mną i między nami sytuacja się poprawiła. Jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z dr Ilekhojie, a będziesz zadowolony z rezultatów. E-mail: {gethelp05@gmail.com}

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze będę wdzięczna dr Ilekhojie za naprawienie mojego rozpadającego się małżeństwa po tym, jak mój mąż zostawił mnie dla swojej kochanki. Nigdy nie wierzyłem w zaklęcia, dopóki mój przyjaciel mnie mu nie przedstawił. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do niego, bo dużo słyszałam o fałszywych ludziach, którzy udają, ale rozwiałam wątpliwości, bo desperacko chciałam odzyskać męża. Dobrze mi wytłumaczył i obiecał, że po swoim rytuale pojednania mąż sam wróci do domu. Dopiero po trzech dniach wrócił mój mąż. Żyję znowu szczęśliwie z mężem po tylu kłótniach i groźbach rozwodu. Dziękuję dr Ilekhojie. Jego bezpośredni telefon lub Whatsapp: +2348147400259 lub e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety i zostałem w ciemności. Stało się to tak szybko, że w ciągu kilku dni moje życie wywróciło się do góry nogami. Rzucił mnie po 3 latach bez słowa. Kontaktuję się z dr Ilekhojie przez jego e-mail, a on obiecał przeprowadzić rytuał pojednania, aby pomóc nam wrócić do siebie. W mniej niż 48 godzin po tym, jak odprawił swój rytuał, mój mąż ponownie zaczął mnie testować i czuł się okropnie z powodu tego, przez co właśnie mnie przeszedł. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz to wie. Nasze małżeństwo jest teraz silne i stabilne. Dziękuję doktorze za rytuał pojednania, który dla mnie przeprowadziłeś. Jesteś Bogiem posłanym, aby odnowić zerwane małżeństwo. Szczerze polecam dr Ilekhojie każdemu, kto ma rozbite małżeństwo lub problemy w związku. Jego e-mail: gethelp05@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. JESTEM Scarlett: TO JEST MOJE POŚWIADCZENIE DLA DR OGUNDELE, PRAWDZIWEGO CZARNIKA, KTÓRY PRZYWRÓCIŁ MI MĘŻA W CIĄGU 48 GODZIN SWOIM ZAKLĘCIEM MIŁOŚCI, TEN CZŁOWIEK MA ROZWIĄZANIE KAŻDEGO PROBLEMU W ZWIĄZKU, SKONTAKTUJ SIĘ Z NIM NA WHATSAPP LUB TELEGRAM: +27638836445 . JEGO ZAKLĘCIE JEST NIESZKODLIWE.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nazywam się Douglas! Nigdy nie wierzyłem, że kiedykolwiek będę ponownie wolny od HSV, DR.Ibinoba dał mi powody do radości, byłem nosicielem wirusa HSV przez 2 lata i wszystkie środki i leki, których próbowałem w leczeniu, nie były dla mnie pomocne, ale kiedy pojawił się w Internecie i zobaczyłem wspaniałe świadectwo o DR.Ibinoba o tym, jak był w stanie wyleczyć kogoś z HSV 2, ta osoba powiedziała wspaniałe rzeczy o tym człowieku i poradziła, abyśmy skontaktowali się z nim w przypadku jakiegokolwiek problemu z chorobą, w którym DR.Ibinoba może być pomocny , więc postanowiłem spróbować, poprosił o moje informacje, które mu wysłałem, i powiedział mi, że zamierza przygotować dla mnie porcję leczniczą, którą chciał, abym przyjmował przez kilka dni, a po której powinienem wróć do szpitala na kontrolę, dobrze po przyjęciu całego leczenia przesłanego mi przez DR.Ibinoba, wróciłem do szpitala na kontrolę, a teraz potwierdzono, że HSV NEGATYWNY, przyjaciele, możesz skontaktować się z DR.Ibinoba na jakiekolwiek leczenie jakiejkolwiek choroby, ponieważ widziałem wiele świadectw różnych chorób, takich jak zapalenie wątroby, HIV AIDS, EPILE PSY, RAK, CFS i wszelkiego rodzaju problemy, z którymi się borykasz. Jest jedynym, którego mogę wam wszystkim polecić, skontaktuj się z nim pod adresem dromionoba12@gmail.com lub whatsApp go teraz +2348085240869

    OdpowiedzUsuń
  23. Nazywam się Luca Matteo, to były jedne z najlepszych wakacji w moim życiu, ponieważ odzyskałem żonę w ciągu kilku godzin. Zanim do niego zadzwoniłem, przeczytałem kilka dobrych opinii o doktorze Udamie, ale nie wiedziałem, czy wszystkie te historie są prawdziwe, dopóki nie odzyskałem żony. Po tym, jak odzyskałem żonę, z pomocą dr Udama nauczyłem się dzielić moim świadectwem ze wszystkimi na tej stronie, że dr Udama jest naprawdę potężnym czarodziejem, który odbudowuje każdy zerwany związek lub małżeństwo zaklęciem miłosnym w ciągu kilku godzin. Skontaktuj się z dr Udamą na WhatsApp: (+27 65 897 8226) lub wyślij e-mail na adres (udamaada@gmail.com), a później podziękuj mi..

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest Najlepszym Czarodziejem w Internecie, a jego wynik jest w 100% gwarantowany. Nazywam się Adrianna Filip Mój Mąż zerwał ze mną po 9 latach związku. Zaczęło się od małego nieporozumienia, po którym powiedział mi, że dobrze byłoby zrobić sobie przerwę, co chyba przerodziło się w zerwanie. Już mnie nie szuka, zablokował mój numer, a ludzie mówili, że widzieli go z inną kobietą, to sprawiło, że łzy napłynęły mi do oczu, bo mamy się pobrać, szukałem pomocy, aż trafiłem na tego uduchowionego człowieka o imieniu Dr Ibinoba, który pomogłem wielu osobom mającym problemy w związkach, rozmawiałem z nim o mojej sytuacji i opisał mi proces powrotu do ukochanej, zastosowałem się do jego wskazówek i dziś jestem szczęśliwy, bo mój mężczyzna wrócił po 5 miesiącach rozstania i jesteśmy teraz szczęśliwym małżeństwem. Jeśli potrzebujesz pomocy rzucającego zaklęcia w przypadku jakiegokolwiek problemu w związku, skontaktuj się z dr Ibinoba, aby uzyskać trwałe rozwiązanie. WhatsApp: +2348085240869, e-mail: dromionoba12@gmail.com, link do WhatsApp: wa.link/83szsw

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzień dobry wszystkim widzom online, nazywam się Calix Eros. Jestem tak przytłoczony, dzieląc się tym wspaniałym świadectwem o tym, jak szukałem rozwiązania w Internecie, podczas gdy w cudowny sposób natknąłem się na dr Akharię, który sprowadził do mnie moją byłą dziewczynę. To jest powód dlaczego podjęłam się podziękowania temu wspaniałemu rzucającemu zaklęcia doktorowi Akharii, ponieważ dzięki jego pomocy moje życie stało się bardziej wypełnione miłością i cieszę się, że mogę powiedzieć, że moja była dziewczyna, która była ze mną w separacji przez ostatnie 2 lata, wróciła do mnie z prośbą o przyjęcie jej z powrotem, To było dla mnie szokujące, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mi niż wcześniej, ponieważ zanim skontaktowałem się z dr Akharią, to ja błagałem moją byłą Dziewczynę, aby do mnie wróciła, ale dzięki pomocy dr Akharii odzyskałem teraz swój związek. Możesz także mieć lepsze relacje tylko wtedy, gdy skontaktujesz się z dr Akharią E-mail: doctorakharia@gmail.com , WhatsApp: +2347014241417

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobry dzień! Nazywam się Martina Bonucci i to jest moja historia.. Po 3 latach rozbitego małżeństwa mój mąż zostawił mnie z trójką dzieci i moje życie legło w gruzach. Chciałem to wszystko zakończyć, prawie popełniłem samobójstwo, ponieważ byłem tak przygnębiony. Przez cały ten czas byłem tak emocjonalnie przygnębiony, a życie wydawało się bez sensu. Pewnego pamiętnego dnia, przeglądając internet, natknąłem się na kilka opinii o dr Udamie. Niektórzy zeznali, że przywrócił ich byłego, niektórzy zeznali, że przywraca macicę i leczy choroby za pomocą jego ziół. Bardziej interesowało mnie pojednanie z mężem, które dr Udama umożliwiło w 3 dni. Teraz mój mąż wrócił i od tamtej pory żyjemy szczęśliwie. Dziękuję. Tutaj zostawiam kontakt dla wszystkich. E-mail: udamaada@gmail.com Zadzwoń / Whatsapp: +27 65 897 8226

    OdpowiedzUsuń
  27. Nazywam się Wiktoria Adam, jestem tutaj, aby podzielić się świadectwem o tym, jak pomógł mi dr ibinoba. Po 2 latach związku z moim chłopakiem nagle się zmienił i przestał regularnie się ze mną kontaktować, wymyślał wymówki, żeby nie widywać się ze mną cały czas. Przestał odbierać moje telefony i sms-y i przestał się widywać regularnie. Potem kilka razy zacząłem spotykać się z nim z różnymi dziewczynami, ale za każdym razem mówił, że mnie kocha i że potrzebuje trochę czasu, aby pomyśleć o naszym związku. Nie mogłem przestać o nim myśleć, więc zdecydowałem się przejść do trybu online i zobaczyłem, że wiele dobrych rozmów na temat tego rzucającego zaklęcia dr Ibinoba i skontaktowałem się z nim i wyjaśniłem mu moje problemy. Rzucił na mnie zaklęcie miłosne, którego używam i po 48 godzinach mój chłopak wrócił do mnie i zaczął się ze mną regularnie kontaktować i po kilku miesiącach zamieszkaliśmy razem. Jest bardziej otwarty na mnie niż wcześniej i zaczął spędzać ze mną więcej czasu niż jego przyjaciele. W końcu się pobraliśmy i teraz jesteśmy szczęśliwym małżeństwem i mamy syna. Odkąd dr Ibinoba mi pomógł, moja partnerka jest bardzo stabilna, wierna i bliższa mi niż wcześniej. Możesz także skontaktować się z tym rzucającym zaklęcia i rozwiązać swój związek... WhatsApp: +2348085240869, Email: dromionoba12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Mój chłopak wrócił do mnie przy pomocy doktora ISIKOLO i jestem naprawdę pod wrażeniem
    Witam wszystkich, jestem Bożena Chorążycki. Kiedy straciłam wszelką nadzieję na przywrócenie prawidłowego związku między mną a moim chłopakiem, poszłam do Internetu w poszukiwaniu pomocy, przeczytałam i skontaktowałam się z dr ISIKOLO, który przyszedł i wszystko naprawił, a ja będę go cenić przez resztę mojego życia. Zbyt wiele razy przeżyłam traumę emocjonalną z powodu niekończących się problemów, jakie miałam z moim mężczyzną, co doprowadziło do naszego rozstania, dlatego szukałam pomocy i dowiedziałam się o dr ISIKOLO, który przyszedł mi na ratunek. Opowiedział mi o procedurach i nalegał, abym się do nich zastosował, co chętnie zrobiłem i nie opóźniał procesu rozwiązywania moich problemów, a wynik otrzymałem w ciągu zaledwie 2 dni, jak mnie zapewniał. Nie zawracaj sobie głowy szukaniem pomocy gdzie indziej, ponieważ on jest zbyt dobry w pomaganiu ludziom. Jest godny zaufania i uczciwy, więc napisz do niego teraz SMS-em za pośrednictwem WhatsApp: +234-8133261196 lub jego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć wszystkim. Nazywam się Basia Gadomski. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Stworzył dla mnie i mojego męża więź miłosną, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nazywam się Golański. Podobnie jak wiele innych osób, gorąco dziękuję doktorowi Isikolo za pomoc i rozwiązanie moich problemów. Byłam zaślepiona zazdrością i niepewnością, co spowodowało chaos w mojej relacji z narzeczonym, a on nie mógł się oprzeć moim kłopotom i mnie zostawił. Po tym, jak zdał sobie sprawę, że posunąłem się za daleko we wszystkim, co mu zrobiłem źle, tylko po to, aby przeprowadził się do innego miasta i straciłem wszelkie możliwości, aby się z nim skontaktować i przeprosić. W tym momencie wiedziałem, że potrzebuję pomocy, aby go odzyskać, więc musiałem skontaktować się z doktorem Isikolo. Okazał wiele troski, więc powiedziałam mu wszystko i zgodziłam się, że to moja wina, a on zapewnił mnie, że go odzyska i przywróci miłość i szczęście, które dzieliliśmy, co też zrobił. Tak jak obiecałem, po 48 godzinach Thompson zadzwonił do mnie, a ja przeprosiłem za wszystko i zaprosił mnie do siebie, abyśmy mogli pogodzić się i znów być razem. Dziękuję doktorowi Isikolo za wszystko i szczerość w pomaganiu ludziom. Po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cześć wszystkim. Nazywam się Lucie Buczek. Jestem tutaj, aby podziękować wspaniałemu doktorowi Isikolo za rozwiązanie moich problemów małżeńskich. Moje małżeństwo rozpadło się z powodu niekończących się problemów i trudności, jakie miałam z mężem. Odszedł, nie oglądając się za siebie, a ja przez wiele miesięcy byłam sama. Jego rodzina interweniowała i nadal nic się nie zmieniło. Byłam rozbita emocjonalnie i straciłam nadzieję na ponowne znalezienie miłości, ponieważ był wszystkim, czego kiedykolwiek pragnęłam w mężczyźnie. Podobnie jak wiele innych osób, poznałam Doktora ISIKOLO, gdy zaczęłam szukać pomocy. Długo omawialiśmy moje problemy i zapewnił mnie, że otrzyma rozwiązanie, którego potrzebuję. Nie miałam innego wyjścia, jak zastosować się do jego procedur, a on w niczym nie zwlekał. Nawiązał więź miłosną dla mnie i mojego męża, a miłość i szczęście, które dzieliliśmy, zostały przywrócone i dotarł do mnie dokładnie po 48 godzinach, jak obiecał DR ISIKOLO. Rzeczywiście jest wspaniałym pomocnikiem i można na nim polegać. jeśli masz jakieś problemy, po prostu napisz do niego SMS-a na WhatsApp +2348133261196 lub wyślij e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój mąż, z którym budowałam życie przez 23 lata, zostawił mnie i dzieci bez słowa. Wszystko się na mnie zawaliło, skontaktowałam się z naszymi bliskimi i nikt nie mógł pomóc. Przyszedł czas, gdy złożył pozew o rozwód, nawet gdy nie mieliśmy żadnych problemów ani nigdy nie kłóciliśmy się o nic katastrofalnego. Doktor Isikolo przyszedł mi na ratunek i rozwiązał problem, jaki miałam z moim mężczyzną. Połączył nas ponownie i wrócił do domu, do nas. Rzeczywiście życie jest tajemnicze i nigdy nie myślałem, że doświadczę tego, przez co przeszedłem, ale wszystko dzięki doktorowi Isikolo, który pracował dla mnie i zapewnił mnie o pozytywnych wynikach po 48 godzinach, które rzeczywiście nastąpiły, jak obiecał. Równie dobrze może rozwiązać Twoje problemy, jeśli skontaktujesz się z nim teraz. Napisz do niego na WhatsAppie pod numerem +2348133261196 lub e-mailem: isikolosolutionhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Niech Bóg błogosławi doktora WALE’a za jego wspaniałą pracę w moim życiu. Byłam w separacji z mężem przez okres pięciu lat i nie byłam usatysfakcjonowana, że muszę odzyskać męża, ponieważ życie w samotności było tak straszne dla mnie i mojej trójki dzieci Szukałem informacji na temat jakiegoś zaklęcia, które może przywrócić ukochaną osobę i wtedy natknąłem się na DR WALE’a. Widziałem komentarz na temat DR. WALE’a, w jaki sposób łączy kochanków za pomocą rzucającego zaklęcie. Skontaktowałem się z nim i on mnie poprowadził. Poprosiłem o rozwiązania, zaczął lekarstwo na moje zaklęcie, poprosił o pewne informacje, które mu wysłałem, a także powiedział mi, że musimy kupić kilka przedmiotów, aby zaklęcie zadziałało na mnie na dobre i które wyczułem dla niego pieniądze po kilku tygodniach mój mąż dzwoni do mnie i zaczyna błagać o przebaczenie za wszystko, co się wydarzyło. Jestem teraz bardzo szczęśliwy, że znów jesteśmy jedną rodziną dla każdego, kto może potrzebować pomocy wielkiego rzucającego zaklęcia. Możesz skontaktować się z WhatsApp: +2347054019402 lub e-mailem: drwalespellhome@gmail.com

    OdpowiedzUsuń