poniedziałek, 29 lutego 2016

STRZELEC - HOROSKOP na miesiąc MARZEC

STRZELEC

Praca i finanse

Sprawy zawodowe ukazują się wam pod patronatem rycerza kielichów, który stara się zadbać o wasze interesy jak najlepiej. Oczekujący na wiadomości odnośnie zatrudnienia, mają szanse wkrótce je otrzymać. Ciekawe i miłe będą również niespodzianki, czekające na wielu z was
w miejscu pracy. Możliwe służbowe wyjazdy, lub udział w małych firmowych uroczystościach. Pozytywne wyniki egzaminów mających związek z pracą.  Wielu z was otrzyma awans, na który od dawna już ostrzy sobie pazurki :) 

Zdrowie

Trudności występować mogą w sprawach ze snem związanych. Jednych dręczyć będą zmory i koszmary, inni w ogóle zasnąć nie będą mogli. Potrzebna herbatka uspokajająca. I koniecznie jak najmniej myślenia o poważnych sprawach przed snem.  Wielu z was dopadnie wiosenne przesilenie i odezwą się zmęczenie i bóle stawów. Proszę uważać również na drobne przeziębienia, aby was nie położyły na dłużej do łóżka.


Uczucia

Słowne przepychanki i rozrabianie, na porządku dziennym będą w każdym prawie  związku. Powodów nie trzeba będzie szukać za dużo, bo w tym miesiącu, kłótliwi będziecie bardzo. Potraficie się przyczepić do byle czego :) , moje kochane Strzelce. Kto jest w stanie opanować te marcową zmorę, to zasługuje na pochwałę. 
W stałych związkach odezwie się zazdrość. 
Samotni natomiast, ciągle będą niezadowoleni z nowych znajomości, pomimo iż dużo ich będzie. 
Ot, taki dziwny wiosenny miesiąc, pełen fochów. Głowa do góry. Spróbujcie się nie dać takiej atmosferze i mimo wszystko się uśmiechać.

7 komentarzy:

  1. Krysiu Skarbie wszystko ok. prócz tej miłości ,a ja taka napalona!! D.D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam i czekam na ten awans zobaczymy ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co jeszcze się nie pojawiło ani jedno ani drugie?
      Kurcze, chyba przestane te horoskopy pisać :(

      Usuń
  3. " Wielu z was otrzyma awans, na który od dawna już ostrzy sobie pazurki :) " marzec mija i nic ( pytałem rozmawiałem z kierownictwem na temat awansu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ze nie znalazłeś się w tych "wielu" w temacie awansu. Mam nadzieję, ze cię jeszcze dogoni na progu marca i kwietnia. A jeszcze tak nadmienię odnośnie tego ostrzenia pazurków. Jeżeli już wcześniej poczynione były w tym kierunku jakieś starania, to raczej niemożliwe, by cię taki awans ominął w najbliższym czasie. Pozdrawiam i trzymam kciuki za ten awans :)

      Usuń
  4. u mnie sie spełniło..okolo 3 tygodni nie moglam normalnie spac, budzilam sie- wszytsko przez nerwy ktore mnie nie opuszczały cały miesiac..dopiero wczoraj/dzis jest OK..caly marzec byłam bardzo zdenerwowana(lekko mowiac), awanutry tez sie niestety zdarzyły. W pracy faktycznie były miłe momenty i wyjscie z pracowymi kolezankami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki, by kolejne miesiące przyniosły coś radośniejszego :)

      Usuń