wtorek, 13 stycznia 2015

Wróżby Andrzejkowe (spóźniony bardzo opis kart)

29 i 30 listopada zbierałam zapisy na wróżby andrzejkowe. Zrobiłam je, ale aż do dziś nie miałam możliwości, aby je opisać. Ci, którzy śledzą moje wpisy, znają powód tak dużego opóźnienia. Pozostałych informuję, że powodem był mój nagły wyjazd do Londynu i narodziny mojej pierwszej wnuczki (na grubo przed czasem). Było bardzo cięzko i niebezpiecznie, ale juz wszystko jest ok, tak więc wracam i ja do pracy.

Ponizej umieszczam teksty waszych pytań i odpowiedzi. Niektorzy z was zapomnieli podac pseudonimu, mysle jednak ze rozpoznaja swoje, przytoczone w całosci wpisy. Przepraszam, ze bez zdjęc, ale nie miałam wtedy czasu na robienie ich, zapisywalam jedynie wylosowane karty.






Mala1974 .... i liczba 67 ... a pytanie- czy w nowym roku bede z kimś i dziękuję

Andrzejkowa wróżba zapowiada ci nowe znajomości, nie jedna a kilka, wiekszosc z nich na odległość, duzop rozmów , które sprawią ci radość.Większośc z nich wykruszy sie szybko, ale jedna ma szansę przerodzić się w cos trwalszego
-----------------------


Ponoc marzenia się spełniają, a ja pragnę Kochac i byc Kochana..czy mam szanse na taką spełnioną miłosc?
Karta nr. 15 Gaja

Pisana ci w tym roku nowa znajomość z kimś, kogo spotkasz w wielkim gmachu, urzędzie. Zaiskrzy, poczujesz ze jestes dla niego wazna, wyjatkowa. To bedzie inna znajomosc niz wszytskie do tej pory. Jak dlugo potrwa, nie wiem...

---------------------

cześć Krysiu,znajomość wirtualna,fajnie się pisze,nie wiem czy zaryzykować real.66.czekam cierpliwie pseudo[BKD 48]

Karty wskazują raczej na cos przelotnego, dobra zabawa na krótko, podniesienie na duchu. Rozmowy pomagaja ci sie pozbierac , nabrac wiary. Nie radza sie angazowac za bardzo, ale tez nie wskazuja , ze jest to cos niebezpiecznego dla ciebie.

------------------
Witam Pani Krysiu, Mama powiedziala mi o andrzejkowej wrozbie wiec I ja chetnie skorzystam. Moje pytanie dotyczy mnie i syna'Czy I kiedy pojawi sie w moim zyciu ktos,Kto sie nami zaopiekuje I pomoze nam radosnie przejsc przez zycie?'. Moj numer to 76 a pseudonim 'Nika'. Pozdrawiam serdecznie.

Pojawi się ktos nowy, kto pomoze ci sie pozbierac po osttanich trudnosciach. Raczej bedzie to jednak ktos na krotko, na troche. I wlasciwie jako dla ciebie tylko, taka podpora psychiczna. Sprawi, ze poczujesz sie znowu kochana. Ale to tylko krotki romans. Dopiero pozniej, poznasz kogos z kims powoli zbudujesz mocne relacje partnerskie.
-----------------------


Od 1 do 78 to 13 a pytanie. Moj maz nalega abym wrocila na stale. Czy powinnam? Ogólnie chodzi o sytuacje finansowa bo szkoda mi tej pracy tutaj. Chyba ze to ma byc inne pytanie

Napewno pojawie sie u Pani po Nowym Roku

Nie powinnas wracac, bo sytuacja sie pogorszy, mowia karty. Nie daja tez szansy na trwalą poprawe w zwiazku.
-------------


NORDI liczba 21- czy bedziemy razem
przez pewien okres tak, ale to nie wyglada na zwiazek twego zycia ,( tak przynajmnije powiedziala wrozba andrzejkowa :)
-------------
DORCIA
ale dreczy mnie cos z przeszlosci ,znajomosc ktora zakonczyla sie klotnia ....pomimo moich przeprosin i wielokrotnego wyciagania reki do zgody ....nie wybaczyl mi i nie odzywa sie ,chodzi o mojego dobrego znajomego ....czy mogla by mi Pani postawic karty na pytanie : Jakie sa szanse na pojednanie z NIM???
bardzo ale to bardzo bylabym wdzieczna za wrozbe ....
pozdrawiam

.Mysle, ze nie chodzi o to ze on jest obrazony. Po prostu czas na wasza przyjażn wygasł, on czuje potrzebe na odciecie calkowicie tych waszych starych więzów. Karta, która dla ciebie wylosowałam, daje jednak szanse na rozmowe z nim i lekką poprawe kontaktów. Ale tylko lekką...

-------------------------

Witaj Krysienko,wlasciwie odpowiadasz na moje pytania zawsze, kiedy Cie o to prosze.. chyba nie powinnam Ci juz zawracac glowy..ale ciekawosc jest silna wiec korzystajac z okazji...moje pytanie dotyczy mojej starosci,, W JAKIM KRAJU BEDE..... moj numer to 33,moj pseudonim to "Dream"

karty wskazuja na fakt, ze bedziesz miala mozliwosc spokojnego wyboru, miedzy krajem w ktorym mieszkasz obecnie a ojczyzną, ale raczej pozostaniesz w karju, w ktorym mieszkasz ostatnio.

----------------------------
SELINI
Czesc Krysiu! Ale nam zrobilas niespodzianke? Czy ja tez moge o cos zapytac? Z W. nie rozmawiamy od kwietnia tego roku kiedy cos sie zmieni i egoista przemowi?? Liczba 25 czekam z nie cierpliwoscia dziekuje i serdecznie pozdrawiam z...

Trudna sprawa z tym. Jest jednka szansa, ze odezwie sie do konca kwietnia. Bedzie to jednak kontakt bardzo "skąpy', nie wnoszący wiekszych zmian w waszych stosunkach.

-----------------
Różyczka numer 45. czy ona mnie naprawde kocha, tak jak mówi...

hmm, radze sprawdzić go poprzez wspolnych znajomych, poszperac troche, bo wyglada mi na to, ze on jakos bardzo czesto kocha ... Wystarczy byc otwarta na to co o nim mowią. Troche dziwne, ze az tyle osób ma takie samo zdanie o nim co. Warto to sprawdzić, zanim zaangazujesz sie całkowicie .
-------------------
RUDA KITA numer 24
czy zajde w ciaze z L.
Karta wskazała na szybka ciaze, wiec mozliwe , ze juz jestes .
------------------

linda numer 4 . czy powinnam zdecydowac sie na dziecko z nim
Trudno odpowiedziec na tak powazne pytanie na podstawie jednej karty i braku danych waszych. z tego co widze, jednak, to twoj partner ma powazny problem , zaryzykuje nawet słowo "uzależnienie'. To twoje zycie i twoje decyzje, ale pamietaj prosze, ze dziecko to nie zabawka. Moge tylko dodać, ze ona wcale sytuacji miedzy wami nie uzdrowi.
------------------
DZWONECZKI , LICZBA 8 . kTORY Z DWOCH CO ICH MAM, NADAJE SIE NA MEZA MOJEGO ?
Cos mi sie wydaje, ze jeden z nich jest troche "pozyczony' od innej dziewczyny. A drugi nie mysli wcale o żeniaczce, tak więc trzeba szukac kolejnego :)
-------------------
INGA-INGUNIA liczba 27 . czy on wroci
karta , ktora wylosowalam dla ciebie 30 listopada, wskazywala na jego powrot i wasze pojednanie za okolo 6-8 tygodni, tak wiec mysle, ze w tych dnaich sie odezwie. Najpierw bedzie to gluchy telefon, a dopiero po kilku godzinach zaczniecie rozmawiac.
---------------------

IRCIA 29   LICZBA 45  czy on mnie zdradza
Karta wskazuje na fakt, ze jestes bardzo zazdrosna i robisz z igły widły. Nie miałam jednak zbyt wiele czasu, aby posprawdzac dokladniej, czy naprawde jest ci wierny, ale z pewnoscia nie ma jakies stałego zwiazku.
------------------
AFRODYTA
jak bedzie wygladal nasz zwiazek z J ?pseudonim ; Afrodyta , liczba 69 , pozdrawiam

Raz na wozie, raz pod wozem. Ani lepiej ani gorzej, nie ma duzych zmian, ale widac uczucie i powolne przyzywczajanie sie do siebie, wiec duza szansa na to ze zwiazek przetrwa



Dlugi a liczba 1-78 to 65 pytanie: to czy mogę zaufać swojemu partnerowi.

Karty mówia, ze dalej ma jakies mnałe klamstewka, ale jednak uczucie jest. Obawiam sie jednak, ze ten zwiazek nie przetrwa na cale zycie. cos tam sie zepsulo, zalamalo. Trudno jednka odpowiedziec zdecydowanie na podstawie tak krotkiej wrozby.




Mam nadziej, ze nikogo nie pominęłam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz