środa, 31 grudnia 2014

Szczęśliwego Nowego 2015 Roku

Moi kochani czytelnicy, przyjaciele, znajomi ...

Bardzo przepraszam, za opóźnienia w horoskopach i wszelakiej mojej aktywności na blogu. Powodem jest "niespodziewane", przedwczesne pojawienie się mojej pierwszej wnuczki. 

Pomimo iż spodziewałam się problemów  niespodzianek, to i tak końcówka roku 2014 mocno we mnie uderzyła, zakręciła mną, przerzuciła mne do innego kraju i .... i rozbiła mnie na tysiące małych kawałeczków. Lęk o najbliższe mi istoty na szczęście pozbierał dupe w kupe i polazł het się utopić, ale ... moje kawałeczki jeszcze się całkiem nie zdążyły posklejać, jeszcze noszę "lepce". 

Wkrótce wróce do Aten, znowu usiądę na swoim miejscu, przy swoi kompie i będę pisać dla was i dzielić sie z wami moimi przemyśleniami. Pojawią się róniez horoskopy, no i oczywiscie noworoczny ... trszkę spóźniony, ale przecież  Nowy Rok bedzie trwał całe 12 miesięcy, prawda ? Póki co składam serdeczne zyczenia 

Oby rok 2015 przyniósł wam w prezencie i złożył u stóp wyczekiwanego partnera/partnerkę. Oby wasze domy, samochody, miejsca pracy były pełne pozytywnej ciepłej energii, radości i zdrowia. Oby nikomu nie brakowało pieniedzy na podstawowe wydatki, a konto "na grubsze" puchło z miesiaca na miesiąc.  Zyczę wam serdecznie, abyście umieli docenić kazdą  radość i serdeczność na swej drodze i równoczesnie umieli przejść obojetnie, nie raniąc się , obok przykrości, jeżeli takowe zabłądzą na waszą  drogę. Zyczę wam z całego serca Szczęśliwego Nowego 2015 Roku, a ja 

zmykam nacieszyć się obecnością moich najbliższych i mojej kochanej maleńkiej, takiej maciupeńkiej jeszcze, ale bardzo dzielnej kruszynki, która zawładnęła mną całkowicie. O kurcze... to mocniejsze od zakochania :) :) :) 

BĄDZCIE BARDZO, BARDZO SZCZĘŚLIWI 





7 komentarzy:

  1. Wiele radości i szczęśliwego Nowego Roku 2015 życzy czytelniczka bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Krystyno, najszczersze gratulacje :) :) :)
    Cudowna wiadomość na zakończenie roku :) Więc ten nowy będzie równie radosny :) czego Pani oraz Pani dzielnym dziewczynom życzę z całego serca :*** Pozdrawiam- Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje Marta , dziekuje z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczesliwego Nowego Roku, wiele milosci i radosci ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krysiu życze Tobie dobrego i zdrowego roku :)

    pozdrawiam
    Sylwia.P

    OdpowiedzUsuń