wtorek, 28 lipca 2015

Powtórka darmowej wróżby

Moi drodzy, z powodów technicznych, zaginęło wiele odpowiedzi na wasze pytania. Niektórzy zdążyli je przeczytać zanim znikły, inni nie. 
Widzę część tych odpowiedzi w archiwum , ale przepisywanie ich i dopasowywanie do pytań, kopiowanie, itp zajęłoby mi masę czasu. 

Proszę więc, aby osoby, które odpowiedzi nie dostały wpisały swoje pytanie raz jeszcze w tym poście, który będzie otwarty do 30 lipca. 

Mam nadzieje, że tam problem powstał tylko dlatego, ze odpowiedzi było za dużo, i tutaj uda mi się odpowiedzieć . 



PS.  własnie udało mi się "złapać w locie" jedną wersję z odpowiedziami, wklejam ja całą tak jak jest. Pytania sa w takiej kolejnosci w jakiej były podawane. Prosze siebie odnaleźc i

  NIE ZADAWAC MI DRUGI RAZ PYTANIA DODATKOWEGO 


Daję za darmo tyle ile mogę dać i bardzo proszę o szanowanie mnie i mojego czasu. :) Dodatkowe pytania, typu kiedy to nastąpi itp to już pytania na sesję płatną. Jasno i otwarcie piszę powyżej, że odpowiem na jedno pytanie. A jedno to JEDNO(1), a nie jedno zbudowane z czterech innych. :)

PS nr 2

Niestety , problem jest dalej, prosze nie wpisywac juz pytan. Te ktore były skoppiowałam i sa w tym poscie , na dole . Czyli odpowiedzi szukajcie w poscie, a nie pod postem tam, gdzie wpisywaliscie pytania





275 komentarzy:

  1. Czy mój partner darzy mnie odwzajemnionym uczuciem Kinga
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Tak, ale trzeba o to uczucie dbać i pielęgnować, abyście się sobą nie znudzili.
      Usuń

  2. Czy relacja, w ktorej zaczelam byc, przerodzi sie w powazny zwiazek?
    Ewelina
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Niestety, ale widze jakby zatrzymanie się w czasie
      Usuń

  3. Co powinnam zrobić by prawda wygrała !! Agnieszka Dziękuje i pozdrawiam
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. zaczekac na odpowiedni moment, aby móc przedstawić swój punkt widzenia
      Usuń

  4. czy powinnam dać drugą szansę i być z nim ? Ewa
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Raczej tak, bo nie da ci to spokoju i będzie dręczyc.
      Usuń

  5. Czy on myśli o tym zwiazku poważnie
    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jestem naprawde kochana. Krystyna
    OdpowiedzUsuń
  7. Czy on myśli o tym związku poważnie?Sabina
    OdpowiedzUsuń
  8. Renata
    czy wyjde za maz we wrzesniu :)
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. wyjdziesz za mąż, ale nie bardzo mi ten wrzesień pasuje
      Usuń

  9. Czy bedziemy razem z Y happily ever after
    Renia
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. czy na cale zycie nie wiem... z pewnoscią jednak swoją porcję szczescia razem przezyjecie :)
      Usuń

  10. czy jemu zależy na mnie i jest szczery?
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Tak, ale, ...jest chyba zbyt skoncentrowany na sobie, w sensie, ze dba przede wszystkim o siebie.
      Usuń

  11. czy Ireneusz nawiaze ze mna kontakt ?
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Tak, ale może nie być to dokładnie taki kontakt, jaki byś chciała/ chciał
      Usuń

  12. Czy jak wrócę z wakacji będę mogła wrócić do pracy? Sylwia
    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dlugo potrwaja problemy rodzinne i finansowe? Ewa
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. wygląda na to, ze sierpień przyniesie ukojenie
      Usuń

  14. Czy w tym roku poprawi się moja sytuacja finansowa? Anna
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Tak, ale pod warunkiem, ze zrobisz powazną czystkę w swoim życiu i powyrzucasz to co cie blokuje
      Usuń

  15. Czy nasze uczucie i związek ma szanse przetrwać długie lata? Moni.
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Tak, ale rozwoj związku zalezy w duzej mierze od twojego zachowania
      Usuń

  16. Czy ten mężczyzna myśli poważnie o związku ze mną? Wanda.
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Tak, mozliwe też, ze otrzymacie wspolną propozycje pracy
      Usuń

  17. Czy była żona będzie robiła problemy w nowym związku? Jacek.
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Tylko przez krotki okres czasu. Musisz byc konsekwentny juz na samym starcie
      Usuń

  18. czy do konca roku uda mi sie splacic dlugi????? Iwona
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. moze ci to zając 2-3 miesiace wiecej
      Usuń

  19. Czy Matt na prawdę mnie kocha, czy warto dać mu ponowną szansę czy znów chce mnie zranić? Magda
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. uczucie jest, checi bycia z toba są..tylko, czy ten człowiek umie tak do konca siedziec na uszach w jednym związku ??
      Usuń

  20. Czy Daniel mysli teraz o mnie na powaznie i zechce ze mna byc ? Czy moge mu ponownie zaufac
    Czy pisana mi jest nowa milosc ? Dorota
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Czy Daniel mysli teraz o mnie na powaznie i zechce ze mna byc ---- 1 pytanie miało byc...... - chce, ale na pewien okres czasu.
      Usuń

  21. Czy będę jeszcze szczęśliwie zakochana? czy stworzę szczęśliwy związek? Asia
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. bedziesz szczesliwie zakochana i stworzysz stały związek
      Usuń

  22. Czy znajde lepsza prace , od tej ktorej juz mam. Czy wyprowadzimy sie z miasta w ktorym teraz mieszkamy?
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Czy znajde lepsza prace , od tej ktorej juz mam---- 1 pytanie mialo byc.......bedzie lepsza praca, szukaj nie poddajac sie
      Usuń

  23. Prosze o podpowiedz czy lepiej dla mnie jest miec wlasna dzialalnosc czy isc do pracy ? Dziekuje i Pozdrawiam Żaklina
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Jeszcze nie jestes zbyt gotowa na własną działalnosc. Przygotuj sobie wszystko lepiej, dokładniej
      Usuń

  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.
    OdpowiedzUsuń
  25. czy w tym roku pisana mi jest spelniona milosc,Pozdrawiam,Aneta
    OdpowiedzUsuń
  26. czy jeszcze sie z nim spotkam.joanna
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. tak, ale okolicznosciach troche nieziemskich
      Usuń

  27. Czy wróci do mnie przyjaciel, z którym się rozstalam ? Alicja
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. jezeli on jest spod znaku koziorożca to tak. Jezeli nie- czeka cie nowa znajomosc
      Usuń

  28. Czy ta osoba która pojawiła się tak niespodziewanie w moim życiu i zaprząta mi moją głowę i myśli jest moim przeznaczeniem i spędzimy ze sobą życie? Agnieszka
    OdpowiedzUsuń
  29. Czy Robert mnie kocha i czy wróci ( jeśli tak , to kiedy)? Agata
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Uczucie jeszcze jest. Z powrotem moze byc trudniej
      Usuń

  30. Czy w pełni wyzdrowieję? Małgorzata
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. pozostanie cos, co trzeba bedzie przypilnowac jeszcze przez pewein okres czasu
      Usuń

  31. Czy moj maz do mnie wroci ? Marzena
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Jest szansa, ale trudno powiedziec czy juz na stałe
      Usuń

  32. Barbara
    Czy wyjde ponownie za mąż?
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Powazny zwiazek -tak, slub jako slub, raczej nie
      Usuń

  33. Czy ułoże sobie życie jeszcze z kimś z kim będe miała rodzine i czy dam synkowi rodzeństwo?Bożena
    OdpowiedzUsuń
  34. Czy znacznie poprawi sie moja sytuacja finansowa
    w najblizszym czasie
    renata
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Trzeba troche wiecej czasu, aby poprawila sie znacznie
      Usuń

  35. W tym roku kończę 40 lat i troszkę jest to dołujące, jeżeli nie ma się rodziny o której przez tyle lat marzę. Czy jeszcze nastanie cud i będę miała i męża i dzieci? Justyna (10.10.1975)
    OdpowiedzUsuń
  36. Czy moj partner odemnie odejdzie i wruci do zony (jak tak czy w tym roku )? Alana
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. wasz zwiazek trudno bedzie utrzymac do konca roku
      Usuń
    2. Pani krysiu czy to znaczy ze poprostu sie rozejdziemy
      Usuń

  37. Marzena - Po wakacjach chciałabym podjąć nową pracę, w którym miesiącu mam szansę otrzymać propozycję pracy?

    Pozdrawiam cieplutko! <3 p="">OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Juz pod koniec sierpnia jest oferta. Ale moze byc opoznienie w podjęciu stałej pracy az do października. Od ciebie duzo zaleyz czy bedzie wczesniej
      Usuń

  38. Czy w tym roku wyjdę za mąż? Balbina
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Raczej trzeba bedzie z tym troche zaczekac
      Usuń

  39. Czy moje dzieci pomyślnie sfnalizują w grudniu zakup domu i się przeprowadzą Ewa
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Dziękuję Moja Kochana Wróżko <3 p="">Usuń

  40. Czy w tym roku znajdę pracę? Aldona
    Pozdrawiam ❤
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. tak i chyba beda dwie propozycje
      Usuń

  41. Kiedy bedzie zwiazek, czy bedzie? :) Barbara
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. bedzie zwiazek, cos koło listopada
      Usuń

  42. Czy w tym roku zamieszkamy razem z partnerem?

    Pozdrawiam serdecznie
    Danusia
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. na ten rok, nie jest to takie całkiem pewne
      Usuń

  43. Czy los nadal bedzie mi sprzyjał jak przez ostatnie miesiące ? :) Pozdrawiam Agnieszka
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. troszke moze sie zachwiac, ale potem znowu wyprostuje
      Usuń

  44. Jaki zawód powinnam wykonywać, żebym czuła się spełniona? Hanna
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Bedziesz szczesliwa wtedy, gdy bedziesz mieć tyle forsy, by mieć dla siebie i moc rozdawac innnym. jaki zawód?... Haniu, na takie pytanie trzeba zrobić głeboki, dokładny rozkład.
      Usuń

  45. co bedzie dalej a moim zwiazkiem.rozczarowna:(
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. trudno bedzie go pozbierac z powrotem do kupy ..
      Usuń

  46. Mam pracę w której pracuję tylko kilka dni w miesiącu.Czy ta sytuacja się zmieni lub czy mam szansę na nową pracę.Pozdrawiam Krzysztof.
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Musisz bardzo konkretnie szukać. Nie czekaj az samo przyjdzie, bo bedziesz musiał jeszcze bardzo dlugo.Karty pokazują koniecznośc dużych starań, ale i obiecują dobry etat od jesieni
      Usuń

  47. Czy mam szanse wygrać pieniądze i pomóc moim bliskim.Pozdrawiam Ewa.
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. na najblizszy okres czasu, to raczej mało prawdopodobne
      Usuń

  48. Czy spelni sie moje marzenie o pracy w moim zawodzie . Jesli tak to kiedy . Pozdrawiam serdecznie . Mazurowna
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. tak, ale mniej wiecej za rok dopiero
      Usuń

  49. Czy chlopak ktory mnie zostawil wroci do mnie. Kasia
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. moze byc powrot, ale nie wydaje mi sie by zwiazek miał trwac długo
      Usuń
    2. Dziękuję. A czy można wiedzieć kiedy ten powrót jest możliwy? Pozdrawiam
      Usuń
    3. Dziękuję. A mniej więcej kiedy moze być ten powrót? Pozdrawiam 😊
      Usuń
    4. Dziękuję. Czy powrót będzie w okresie wakacyjnym? Pozdrawiam
      Usuń

  50. Kiedy moja sytuacja finansowa ulegnie poprawie i czy będzie to efekt mojej pracy? Ania
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Tak, ale trzeba na to troche wiecj niz rok czasu
      Usuń

  51. Czy on myśli o związku poważnie, Natalia. Dziękuję i pozdrawiam.
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Wygląda na to, ze nie jest jeszcze całkowicie gotowy do poważnego związku
      Usuń

  52. Czy jest mi pisane w gwiazdach, aby w najbliższych miesiącach spotkać dobrego i mądrego mężczyznę z którym, stworzymy udany związek uczuciowy? Ela.
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Elu przydałoby się dobre oczyszczenie energetyczne, bo troche w tych związakch masz namotane na najbliższy okres czasu
      Usuń

  53. Czy nastąpi rozpad małżeństwa zakończony sprawą w sądzie (rozwód) czy wyjazd za granicę i wspólne życie? Gosia
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. bardzo trudno będzie to skleić na nowo
      Usuń

  54. Czy powrócę do zdrowia oraz pracy wykonywanej dotychczas. Darek
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. Do zdrowia tak. Z praca nie jest to takie pewne
      Usuń

  55. czy jemu zależy na mnie i jest szczery? Barbara
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. zalezy, ale on sie dopiero uczy tych uczuc do ciebie
      Usuń
    2. Zależy mu na tobie:)
      Usuń

  56. Czy przyszłość moja związana jest z aktualnym partnerem czy raczej nasze drogi się rozejda. Paulina
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Przed toba zmeczenie zwiazkiem , chwilowe zagubienie. Ten trudny okres pokaze na ile jestescie wazni dla siebie i na ile chcesz byc dalej z nim
      Usuń

  57. Ela - czy moja praca w obecnej firmie będzie dłuższa niż do końca tego roku , bo mają być zwolnienia. Dziękuję
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. raczej trzeba szukac nowej pracy
      Usuń

  58. Czy z moim obecnym partnerem założę w końcu rodzime ,jesli tak to kiedy? Karolina.
    Pozdrawiam
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. obawiam sie, ze jeszcze , moze to nie byc ten wlasciwy
      Usuń

  59. Asia. Jak beda wygladac moje finanse do konca roku? Pozdrawiam :)
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Jeszcze niezbyt stabilnie, ale z kazdym miesiacem, odrobine lepiej
      Usuń

  60. Magdalena Kiedy urodze swoje pierwsze dziecko i jak duza bede miala rodzine ???
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. za dwa lata w lipcu widac ciaze. (magda , jedno pytanie miało byc )
      Usuń

  61. Maja: czy będziemy kiedyś z T razem jako para?
    OdpowiedzUsuń
  62. W sierpniu będę miała wykonany zaplanowany zabieg chirurgiczny. Czy wszystko pójdzie pomyślnie i wyzdrowieję? Pozdrawiam serdecznie. Małgosia
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. tak, ale czeka cie pozniej mniej wiecej rok jakichs terapii ( coś drobnego)
      Usuń

  63. W sierpniu będę miała wykonany zaplanowany zabieg chirurgiczny. Czy wszystko pójdzie pomyślnie i wyzdrowieję? Pozdrawiam serdecznie. Małgosia
    OdpowiedzUsuń
  64. W sierpniu będę miała wykonany zaplanowany zabieg chirurgiczny. Czy wszystko pójdzie pomyślnie i wyzdrowieję? Pozdrawiam serdecznie. Małgosia
    OdpowiedzUsuń
  65. W sierpniu będę miała wykonany zaplanowany zabieg chirurgiczny. Czy wszystko pójdzie pomyślnie i wyzdrowieję? Pozdrawiam serdecznie. Małgosia
    OdpowiedzUsuń
  66. W sierpniu będę miała wykonany zaplanowany zabieg chirurgiczny. Czy wszystko pójdzie pomyślnie i wyzdrowieję? Pozdrawiam serdecznie. Małgosia
    OdpowiedzUsuń
  67. Ivon, co do mnie czuje Z., czy i kiedy wrócimy do siebie? i czy na stałe?
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. ma jeszcze cieple uczucia (jedno pytanie mialo byc )
      Usuń

  68. Kiedy moja córka będzie miała dziecko, czy będzie zdrowe? Iwona
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. mysle, ze juz wkrotce, zdrowe
      Usuń

  69. Czy wszystko co się dzieje do tej pory w moim życiu w końcu się poukłada? A.
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. jeszcze bedzie trwal troche ten trudny okres, zrob sobie oczyszczanie energetyczne, zmien energie wokol siebie
      Usuń

  70. Jakie są szanse czy w tym roku dostanę etat stały w firmie w której pracuje . Dzięki
    OdpowiedzUsuń
  71. Rozwój ezo na sierpień . Na co zwracać uwagę, porada na rozwój ezo na ten czas.- larvunia- ania
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Bedzie rozwój i zmiany. Cos wytniesz i zmienisz lekko kierunek. Karty radza skoncentrowac sie głebiej na tematach, które mają zwiazek ze sprawami uczuciowymi i dobrym samopoczuciem ludzi. Może coś w kierunku porad dla młodych par, lub rodzicow...
      Usuń

  72. LUCYNA - Czy spotkam wreszcie tego jedynego , a moze powroci do mnie stara milosc ?
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. wkrotce pojawi sie ktos nowy :)
      Usuń

  73. Krzysztof i Dariusz,który stworzy ze mną stały związek?Dorota
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi








    1. krzysztof 
      Usuń
    2. :) :) ha ha ha, czy mam rozumiec, ze jeden z kandydatów odpisał już za mnie ??
      Usuń

  74. Czy zakup mieszkania ktore zamierzam kupic to dobra i bezpieczna decyzja? agata.
    OdpowiedzUsuń
  75. Sandra, czy mężczyzna o którym cały czas myślę i zakochałam się pojawi się ponownie w moim życiu i stworzymy związek?
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Trudno będzie, ale zacznij robić cos w tym kierunku,a nuż pomoże
      Usuń

  76. Czy Tomasz ma do mnie szczere uczucia ?
    Dorota
    OdpowiedzUsuń
  77. Czy będę miała syna z mężczyzną którego darzę uczuciem? Gosia
    OdpowiedzUsuń
  78. Edyta- czy w związku w którym obecnie jestem bedzie miał szansę na przetrwanie.
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. tak, ale wymaga duzo starań i pracy
      Usuń

  79. Czy spotkam jeszcze milosc na swojej drodze w tym roku.Ewa
    OdpowiedzUsuń
  80. Aneta - Czy skoncza się moje problemy finansowe ?
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Niestety nie tak szybko. Musisz obrać inną drogę
      Usuń

  81. Czy spotkam jeszcze milosc na swojej drodze w tym roku.Ewa
    OdpowiedzUsuń
  82. Conor, czy on cos do mnie czul kiedykolwiek? Czy jeszcze go spotkam? Sylwia
    OdpowiedzUsuń
  83. Ania czy i kiedy wyjadę do pracy?
    OdpowiedzUsuń
  84. Czy / Kiedy spotkam partnera na resztę życia - Alicja
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Masz kilku partnerow jeszcze przed sobą, nie blokuj sie na tego na cale zycie, bo bedziesz za dlugo sama
      Usuń

  85. Jakie mam szansę aby jeszcze w tym roku, polepszyła się u mnie, moja sytuacja finansowa? Ela
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Za malo robisz w tym kierunku. Zacznij szukac innych żródeł
      Usuń

  86. Ela - czy z Jędrkiem ułożymy w tym roku,wspólne, szczęśliwe życie?
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. nie spiesz sie, nie popedzaj
      Usuń

  87. czy w te wakacje przeprowadzę się do męża zagranice??Agnieszka
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Niewykluczone, ale raczej troche pozniej dopiero , na jesieni
      Usuń

  88. czy moje dzieci będą miały dostatne życie ????? Andrzej
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Jedno pytanie miało być, a pod słowem "dzieci" kryją się przynajmniej dwie osoby.
      Jedno z nich, bedzie miało dostatnie zycie, nie wiem co z resztą
      Usuń

  89. Czy do końca roku zamieszkamy z Maćkiem razem? Pozdrawiam Marzena. :-)
    OdpowiedzUsuń
  90. Czy warto wchodzić w ponowną bliską znajomość ze Sławkiem?
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. absolutnie nie, bo zacznie sie to samo
      Usuń

  91. Kiedy pojadę do Australii? kaśka
    OdpowiedzUsuń
  92. Czy on jest mna zainteresowany? Berenika
    OdpowiedzUsuń
  93. Krzysztof Rafal 1981 - Z kim tak naprawde bede szczesliwy Z kobieta z ktora bylem przez kilkanascie lat czy z kobieta z ktora sie spotykam od roku ( mam metlik w glowie)?
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. chyba trzeba poszukac kolejnej
      Usuń

  94. Co obecnie o mnie myśli, czy jest jeszcze jakaś miłość do mnie czy straciłam go na dobre, czy wróci to co było, czy odzyskam to co miałam.Hania.
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. mysli bardzo czesto, ale nie chce juz do tego wracac
      Usuń

  95. Kiedy znajdę pracę?Gosia
    OdpowiedzUsuń
  96. Czy w moim życiu wszystko się poukłada?A
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. wszytsko nie, ale jak przestaniesz walic rekami na oslep i zajmiesz sie porzadkowaniem spraw jedna po drugiej, to za 14 miesiecy bedzie juz calkiem fajnie
      Usuń

  97. Jak się poukładają moje sprawy uczuciowe i rodzinne? Monika
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. Duzo zalezy od ciebie, nie działaj na szybko i rozmawiaj o tym co cie boli
      Usuń

  98. Praca na etat czy własna działaność. Ania
    OdpowiedzUsuń

    Replies








    1. na etat, nie jestes gotowa jeszcze na wlasna dzialanosc
      Usuń

    2. I znowu, niestety jest problem, tym razem wcale nie moge wpisac odpoweidzi, tak wiec kopiuje wasze pytania tutaj i sprobuje dopisac odpowiedzi do nich

    3. 10 komentarzy:


      1. Czy Sebastian do mnie wroci?. Katarzyna
        Odpowiedz
      2. Jest to mozliwe, ale raczje tylko na krotko
      3. Czy spotkam wreszcie mężczyznę, z którym stworzę szczęśliwy związek, który pokocha mnie z wzajemnością? Dagmara
        Odpowiedz
      4. Spotkasz wielu mezczyzn, ktorych pokochasz. Sprobuj lepiej popracowac nad zwiazkime, ktory pojawi sie juz niedługo
      5. Czy wyprowadze sie z miejscowosci w ktorej pracuje do rodzinnego miasta?? Kasia
        Odpowiedz
      6. Czy w najblizszym czasie zmienie prace? Kamila
        Odpowiedz
      7. Będzie to bardzo trudne. Dołóż wiecej starań, nie poddawaj się.
      8. Czy i kiedy będziemy w związku? Monika, Rafał.
        Odpowiedz
      9. Małe szanse na związek

      10. Jak postrzega mnie partner, czy mnie kocha?

        ANIA
        Odpowiedz
      11. Marzena Czy moj maz z ktorym jestem w seperacji mnie jeszcze kocha
        Odpowiedz
      12. Pozostało jeszcze uczucie, ale nie jest to już miłośc mocna i trwala
      13. Barbara -Cecylia Czy szef przeniesie mnie do innego budynku ?
        Odpowiedz
      14. Czy z tej znajomosci cos wiecej bedzie marek krystyna czy ktos inny sie pojawi
        Odpowiedz
      15. Czy Marcus coś do mnie czuje, czy podobam mu się jako kobieta? Hania
        Odpowiedz

13 komentarzy:

  1. Czy Sebastian do mnie wroci?. Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy spotkam wreszcie mężczyznę, z którym stworzę szczęśliwy związek, który pokocha mnie z wzajemnością? Dagmara

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy wyprowadze sie z miejscowosci w ktorej pracuje do rodzinnego miasta?? Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy w najblizszym czasie zmienie prace? Kamila

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy i kiedy będziemy w związku? Monika, Rafał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak postrzega mnie partner, czy mnie kocha?

    ANIA

    OdpowiedzUsuń
  7. Marzena Czy moj maz z ktorym jestem w seperacji mnie jeszcze kocha

    OdpowiedzUsuń
  8. Barbara -Cecylia Czy szef przeniesie mnie do innego budynku ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy z tej znajomosci cos wiecej bedzie marek krystyna czy ktos inny sie pojawi

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy Marcus coś do mnie czuje, czy podobam mu się jako kobieta? Hania

    OdpowiedzUsuń
  11. czy Tomasz poprosi mnie o reke?

    OdpowiedzUsuń
  12. czy nastapia jakies zmiany w moim zyciu mam na myśli zmiane pracy , miejsca zamieszkania lub może ktoś się we mnie zakocha?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy to poważny związek?D,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń