środa, 29 lipca 2015

Darmowa wrozba- dalszy ciag odpowiedzi z dni 20-24 lipiec


  1. Skopiowane pytania z postu poprzedniego ( ze względu na problemy techniczne na blogu. 







Pisanie odpowiedzi dla was było bardzo trudne, dlatego, ze większosc z was zapomniała wpisac swoje imie, a pytania, ktore zadawaliście sa bardzo głebokie i wymagają dużych rozkładów

 
  1. Czy powinnam dac mu druga szanse
    Dziekuje Ewa
    OdpowiedzUsuń
  2. tak
  3. Czy mój obecny związek jest tym ostatecznym i zakończy się ślubem. Iwona. Dziękuję
    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego co widze, to nie jest ostatnia miłośc w twoim zyciu
  5. Jak ułoży się moje życie uczuciowe?Danka,pozdrawiam
    OdpowiedzUsuń
  6. wkrotce stabilny zwiazek 
  7. Czy i kiedy będziemy w związku? Monika, Rafał.
    OdpowiedzUsuń
  8. troche to trudne 
  9. Marzena 81- Czy moj ex maz jeszcze mnie kocha?
    OdpowiedzUsuń
  10. Jest jeszcze uczucie, ale nie jest to miłość
  11. Jak w tym roku będzie u mnie wyglądać sytuacja finansowo-zawodowa?
    Beata. Pozdrawiam i dziękuję
    OdpowiedzUsuń
  12. dosc niepewnie, jak na huśtawce
  13. Czy w tym roku zmienię pracę na lepszą pod względem finansowym i atmosfery oraz obowiązków?
    OdpowiedzUsuń
  14. zmienisz na lepszą
  15. Czy powinnam wrocic do UK i szukac pracy dla mnie i syna ?
    OdpowiedzUsuń
  16. tak

  17. Czy mój partner coś przedemna ukrywa? Weronika.
    OdpowiedzUsuń
  18. tak, ale mysle, ze to wynika z jego charakteru, lubi miec cos tylko dla siebie
  19. Kiedy będę w szczęśliwym, stałym związku miłosnym. Hanka
    OdpowiedzUsuń
  20. w drugiej połowie marca nowy związek
  21. Agnieszka.Czy mam zrezygnować ze stresującej pracy i poszukać innej , czy trwać w tym obłędzie ?
    OdpowiedzUsuń
  22. szukać innej 
  23. Czy znajdę pracę?
    joanna
    OdpowiedzUsuń
  24. tak, mniej wiecej po 7 tyg
  25. Co czeka mnie w miłości? Z kim będę....tworzyć parę? Karolina (31.08.87)
    OdpowiedzUsuń
  26. nowy zwiazek w pazdzierniku
  27. Witam czy w tym roku jeszcze zajde w ciaze i pobierzemy się Kasia 19.03 .1981
    OdpowiedzUsuń
  28. raczej nie
  29. Czy moj maz mnie kocha? Rafaela
    OdpowiedzUsuń
  30. jest uczucie
  31. Co zrobić z niedokończoną budową, sprzedać dom czy nie? Barbara
    OdpowiedzUsuń
  32. raczej sprzedac, ale zaczekac na lepszy moment
  33. jestem w tosycznym związku z którego próbuję się uwolnić na razie bez skutku czy uda mi się zakończyć ten związek definitywnie w najblizszym czasie -Bartosz 26.03.1976
    OdpowiedzUsuń
  34. zajmie ci to jeszcze do pół roku 
  35. Czy Marcus coś do mnie czuje, czy podobam mu się jako kobieta? Hania
    OdpowiedzUsuń
  36. podobasz mu sie, ale uczuć wielkich nie widze, poki co
  37. Jak postrzega mnie mój partner, jakie ma uczucia ?

    ANIA
    OdpowiedzUsuń
  38. jak na moj gust , za duzo materializmu, za mało uczuć, ale mogę sie mylić
  39. Czy ta znajomość rokuje?
    OdpowiedzUsuń
  40. na pewien okres czasu

  41. Czy moja sytuacja finansowa I mieszkaniowa poprawi sie?

    Dziekuje i pozdrawiam
    Agnieszka
    OdpowiedzUsuń
  42. musisz działac o wiele lepiej w tym kierunku
  43. Czy moja sutuacja finansowa ulegnie zmianie? Magdalena. Dziekuję i pozdrawiam
    OdpowiedzUsuń
  44. Tak, ale pod warunkiem, ze zaczniesz bardziej się tym tematem zajmować
  45. Czy w najblozszym czasie mam szanse na zmiane pracy ? Kamila
    OdpowiedzUsuń
  46. tak, ale trzeba dosc mocno pobiegac za tym
  47. Aneta 12.02.75 i Grzegorz 16.09.70 czy czeka nas wspólna przyszłość?
    OdpowiedzUsuń
  48. tak, ale nie wiem czy na zawsze
  49. Krysiu ,czy bede zadowolona z nowego miejsca pracy .Cecylia
    OdpowiedzUsuń
  50. mysle, ze tak
  51. czy nastapia jakies zmiany w moim zyciu mam na myśli zmiane pracy , miejsca zamieszkania lub może ktoś się we mnie zakocha?
    OdpowiedzUsuń
  52. zakocha sie 
  53. Czy będę w związku z Krzysztofem czy z Robertem czy ktoś nowy pojawi się w moim życiu? Justyna
    OdpowiedzUsuń
  54. Ktos nowy , nowa znajomosc
  55. Czy bedę jeszcze szczęśliwie zakochana?
    Iza
    OdpowiedzUsuń
  56. tak, za kilkanascie miesiecy
  57. Jest miedzy nami niezwykle porozumienie, niezwyká wiez, jakbysmy byli doslownie swoimi odbiciami w dwoch roznych cialach. Rozumiemy sie bez slow, jak on sie nie odzywa nie moge przestac o nim myslec i odwrotnie. Jak potoczy sie moja znajomosc z Patrykiem? Sylwia
    OdpowiedzUsuń
  58. caly czas sie rozwija
  59. Czy będę jeszcze w szczęśliwym i kochającym związku ? Maja
    OdpowiedzUsuń
  60. tak, oczywiscie
  61. Czy Zygmunt mnie kocha i bedzie moim ostatnim partnerem? Barbara
    OdpowiedzUsuń
  62. nie jest to twoj ostatni partner
  63. Co pozytywnego wydarzy się w moim życiu w tym roku? Ela
    OdpowiedzUsuń
  64. duzo spotkan, nowa znajomosc
  65. Czy moja młodsza córka znajdzie dobrą pracę w ciągu miesiąca? Anna
    OdpowiedzUsuń
  66. trzeba ponad miesiac czasu
  67. Dzień dobry, kiedy wyzdrowieję, czy zmienić lekarza? Dziękuję
    OdpowiedzUsuń
  68. wyzdrowiejesz, ale zajmie to jeszcze kilka miesiecy
  69. Dzień dobry,
    Czy mogę prosić o darmową wróżbę - jak mogę uzdrowić swoje uporczywe wzmożone pragnienie i częstomocz?

    Dziękuję z góry z nadzieją na pomoc i pozdrawiam
    OdpowiedzUsuń

    Odpowiedzi







    1. Tutaj nie karty sa potrzebne ale BADANIA LEKARSKIE na poziom cukru we krwi...nie chce wydawac diagnozy ale to moze byc cukrzyca.
      Miałam takie same objawy.
      Przepraszam Pani Krysiu ze pozwoliłam sobie na wtrącenie się do prośby Pani która prosiła o wróżbe, ale moze moja rada cos pomoze.
      Pozdrawiam serdecznie
      Anka
      Usuń

  70. Kiedy spotkam miłość swojego życia?,Milena(30.06.1990)
    OdpowiedzUsuń
  71. najblizsza za dwa miesiace
  72. Czy spotkam wreszcie mężczyznę, z którym stworzę szczęśliwy związek, który pokocha mnie z wzajemnością? Dagmara
    OdpowiedzUsuń
  73. tak oczywiscie
  74. Czy istnieje mężczyzna z którym połączę swój los i kiedy to nastąpi? Elżbieta
    OdpowiedzUsuń
  75. Istnieje. Za kilka miesiecy
  76. czy Tomasz poprosi mnie o reke?
    OdpowiedzUsuńn
  77. nie jest to takie pewne, zadbaj bardziej o zwiazek i jego potrzeby
  78. Kiedy wyjdę za mąż i będę miała dzieci? Justyna
    OdpowiedzUsuń
  79. za 2 lata
  80. Dobry wieczór. Czy to jest mój bliźniaczy płomień?
    Pozdrawiam Panią serdecznie")
    Aneta
    OdpowiedzUsuń
  81. tak, co jednak nie oznacza, ze musicie byc razem całe zycie
  82. Jak uwolnić się od szaleńczej miłości do Jędrka? Elżbieta
    OdpowiedzUsuń
  83. sprobuj zastosowac rytuały tuz po pełni- sa opisane na blogu
  84. Kiedy poznam miłość swojego życia? Justyna
    OdpowiedzUsuń
  85. za 9 miesiecy

5 komentarzy:

  1. Czy powinnam byc z Grzesiem? Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ty musisz zdecydować. Zastanów sie czy to ma sens, jezeli związek cie męczy już teraz

      Usuń
  2. Czy moj partner mnie kocha Alana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczucie jest, ale trzeba duzo pracy, by związke się pozytywnie rozwijał

      Usuń
  3. Prosze juz nie umieszczać swoich pytań. Ten post był dla tych, których pytania się zagubiły z winy technicznej. Ale już się odnalazły i na nie odpowiedziałam. Do zobaczenia w połowie miesiąca sierpnia, wtedy znowu będzie kolejna darmowa wróżba

    OdpowiedzUsuń