środa, 30 marca 2016

SKORPION- HOROSKOP na miesiac KWIECIEN

Praca i finanse

Bardzo dużo zamętu, chaosu. Całkowity brak stabilności. Trudno będzie cokolwiek dokończyć, z wielu pozaczynanych spraw. Konkurencja sprawi, że działać trzeba będzie szybko i sprawnie. Taki zamęt wyjdzie na dobre tylko tym, którzy potrafią łapać okazje w lot. Ci z was, którzy potrafią
żyć w biegu, znajdą dla siebie wiele ciekawych zajęć.  Finanse będą również w ciągłym biegu, co oznacza, że w sumie nie będzie źle. 

Zdrowie

Chore skorpiony, otrzymają pozytywne wiadomości. U jednych będzie chodziło o upragnione skierowanie na zabieg, u innych o skierowanie na terapie. Jeszcze inni spojrzą na swoje wyniki badań i zrozumieją, że choroba w końcu sobie poszła. Wielu z was czeka radosna wiadomość o zdrowiu kogoś z najbliższych, lub o pojawieniu się nowego członka rodziny. Znacznie podniosą was na duchu również spotkania z ludźmi, których kochacie. Ich radość i serdeczność, tak jak zawsze doda wam siły.

Uczucia

Tutaj sceneria troszkę nam się zepsuła. 
Czyżby decyzja o odejściu, pomimo istniejącego uczucia? 
Przykre to, ale niestety, czasem nieodzowne, aby ta druga strona zrozumiała. Może wasz partner, a  może wy sami. Różnie to bywa podczas takich okresów oddalenia. 
Osoby samotne, z trudem, ale zdecydują się na dalszy krok naprzód. I tak powinno być. Za wszelką cenę, ruszyć do przodu, nie pielęgnować za długo bólu.



4 komentarze:

  1. weryfikacja skorpion - praca - mimo rozmów z salonem to widze że mało się straja żeby kliencie chcieli na masaż przyjść nie dzwonili żebym przyszła, też było kilka rozmów o prace dorywczą z innej dziedziny, ale nic nie wynikło z tego .

    zdrowie moje jest ok jak na moje dolegliwości , za to dostalam wiadomosc że ciotka ma raka nie do operacji ,oraz martwie się zdrowiem fiony zmieniłam weterynarza licze ze ten 2 wyleczy mi psa, bo ten 1 nie umie wyleczyć.( więc te moje sytuacje ładnie karty twoje pokazały,moja nadzieja na skuteczne leczenie )

    uczucia - znowu kłotnie i moje nastawienie ze gdybym miala gdzie odeszla bym , i to ze znowu jacek za granica wyjechal na projekt


    pozdrawiam
    Sylwia.P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadza się co do uczuć - Odeszłam już w Lutym, mimo, że kocham... Ale tak trzeba...

    OdpowiedzUsuń