czwartek, 17 marca 2016

Darmowa wróżba na miesiąc marzec

Zapraszam chętnych do udziału w kolejnej Darmowej Wróżbie. 
- Proszę wpisywać tylko po jednym pytaniu.
- Proszę podać imię lub pseudonim.
Wróżba ta obejmuje krótki okres czasu, Nie jest ona, ani na kila lat, ani na całe życie. Odpowiedź pomoże ci zrozumieć, jak dany temat rozwinie się w najbliższym czasie. Proszę nie traktować jej, jako "wyroku" w sprawie, o którą pytasz. Odpowiedź kart, ma być dla ciebie pomocą w podjęciu decyzji, a nie decyzją ostateczną. 

Zapraszam 100 osób. Po uzbieraniu się 100 pytań, wróżba zostanie zamknięta.


Odpowiedzi na wasze pytania znajdują sie w osobnym poście tutaj Odpowiedzi



120 komentarzy:

  1. Czy do konca roku wynajme mieszkanie/dom na siebie sama czy na siebie i partnera?Patrycja 20/04/83

    OdpowiedzUsuń
  2. Ania
    Czy poznałam ostatnio kogoś kto może wpłynąć znacząco na moje życie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wotam , chciałabym się dowiedzieć co mnie czeka z moim byłym partnerem Arturem bo na nowo zaczynam tworzyć związek. Teraz jest lepiej niż było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Artur 17.12.81
      Emilia 06.12.82

      Usuń
  4. Dzień dobry Pani Krystyno :)
    Czy wiosna przyniesie mi jakieś miłe chwile w sprawach uczuciowych? Aktualnie jestem sama. Pozdrawiam-Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania: aktualnie poszukuje pracy po znajomościach i z polecenia. Mam dość aktualnej pracy, szukam poza granicami pracy z dojazdami codziennymi. Co widać w sprawie pracy na najbliższy czas (czy ja zmienię i czy będzie to praca za granica?) dziekuje serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *szukam poza granicami polski z dojazdami codziennymi . - przepraszam błąd minsie tam wkradł.

      Usuń
  6. Co mnie czeka przy boku mezczyzny z ktorym jestem?
    Anna 07.08.1979
    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam. Chciałabym zapytać o mój związek z obecnym partnerem, póki co niestety jeszcze na odległość. Czy mimo obecnych nieporozumień uda nam się wyjść na prostą i poukładać wszystko? Pozdrawiam Pani Krystyno. Monika.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam! ,w jakich okolicznosciach w jakim miejscu poznam moja milosc?? Pozdrawiam,Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, co mysli o mnie moj szef-jakim jestem pracownikiem wedlug niego. Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  10. czy przeprowadzać sie na parter domu

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, czy w tym roku zajde w ciaze? Dziekuje i pozdrawiam.
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam. Moje pytanie dotyczy pracy, czy w najbliższym czasie coś się zmieni, poprawi a moze w kartach widac nową prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelina 19-05-81,kiedy poprawi sie moja sytuacja finansowa?
    Dziekuje slicznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Beata 21.09 67 kiedy moge liczyc na poprawe finansowa pozdrawiam ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam. Co dalej z naszym zyciem uczuciowym , czy beda jakies nowe pozytywne poczatki ze strony partnera ?Dziekuje i pozdrawiam.Dorota.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak będzie wyglądała moja sytuacja w pracy pozmianiach jakie nastąpią w najbliższych 3 miesiącach? 25.05.1988 Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry! Hanna Ewa. Jestem wolną kobietą ale marzy mi się fajny związek oparty na wzajemnych uczuciach ,zainteresowaniach i partnerstwie.
    Czy i kiedy będę w takim połączeniu z ukochanym mężczyzną?
    Dziękuję ��

    OdpowiedzUsuń
  18. czy jest szansa na poprawę finansów, zarobków ? Ewa

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzien dobry Krysiu :) Moje pytanie dotyczy zdrowia. Czy moja kondycja fizyczna i zarazem psychiczna sie poprawi do konca marca?
    Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  20. Are we going to survive the distance
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  21. Pani Krystyno, wkrotce zostane babcia , chcialabym wiedziec czy to bedzie wnuczek czy wnusia, bede sie cieszyc oczywiscie ze wzgledu na plec bo najwazniejsze jest zeby urodzilo sie zdrowe , ale chce wiedziec ot tak dla siebie .Dziekuje .Dorka

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzień dobry Beata Co mam zrobić z moim zycie zawodowym? w którą stronę iść?

    OdpowiedzUsuń
  23. czy otworze jeszcze w tym roku dom seniora

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy otworzę jeszcze w tym roku dom seniora - Ela

      Usuń
  24. Witam. Moje pytanie dotyczy sytuacji finansowej.Jestem bez pracy i nie mam na nią żadnych widoków. Kiedy skończy się ten ciężki okres w moim życiu?J.O.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzien Dobry.Kolega probuje mi zalatwic posadke tam gdzie sam pracuje , czy w najblizszym miesiacu zdobede ta prace bo to dosyc dlugo juz trwa i obawiam sie ze kolega tylko duzo obiecuje a ja sie ludze obietnicami.RYBKA

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam.
    Moja sytuacja zyciowa jest obecnie trudna. Czy wybrne z klopotów finansowych,,czy pojawi ktos i mi w jakis sposób pomoże?...i czy bede nadal przyjaźnić sie z Aliną z Wa-wy?...
    dziekuje...Justyna

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzień dobry :) Chciałabym się dowiedzieć czy czeka mnie w najbliższym czasie jakaś zmiana w sprawach uczuciowych, z człowiekiem o którym myślę? Dziękuję i pozdrawiam, Iwona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo może raczej, co mnie czeka w związku z nim? I. :)

      Usuń
    2. Anuluje

      Usuń
  29. Witam....czy i kiedy będę w związku z mężczyzną ..dziękuję Teresa

    OdpowiedzUsuń
  30. to tym razem powiedz mi co mnie czeka w najblizszej przyslosci -dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam serdecznie czy powinnam wejść w spółkę z Mariuszem, którą mi proponuje czy lepsze dla mnie okażę się szukanie czegoś samej. Weronika (bliźnięta) Bardzo Dziękuję <3 :-*

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzień dobry! Pani Krystyno,czy w najbliższym czasie jest mi pisana przyjaźń z dobrym mężczyzną ?
    Dziękuję i pozdrawiam Ela 19-06-1964

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzień dobry! Czy w firmie, w której obecnie pracuję w najbliższym czasie zmieni się moja sytuacja pod względem formalnym, to znaczy czy dostanę umowę o pracę. Pozdrawiam serdecznie - Zawoalowana.

    OdpowiedzUsuń
  34. Mariola,Jacek-czy czeka nas wspólna przyszłość

    OdpowiedzUsuń
  35. Czy coś się zmieni w moim życiu, ania

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy w najbliższym czasie spotkamy się i czy będzie chciał porozmawiać Strzelec &Pannaa

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam. Próbuję skorzystać ze środków finansowych z urzędu pracy, ale póki co środki finansowe tam się wyczerpały i nie wiadomo, kiedy będą kolejne. Czy powinnam odpuścić i wrócić już do pracy, czy jeszcze chwilę zaczekać? Z góry dziękuję i pozdrawiam. Lewa

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dalej rozwinie się mój związek z mężczyzna z którym się spotykam od pewnego czasu? Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  39. Agnieszka 14 06 1986 wyjezdzam na mikonos do pracy w sklepie optycznym czy bede zadowolona z tej pracy i czy bedzie ona na dluzszy okres czasu

    OdpowiedzUsuń
  40. Rybka: Jak dalej poukłada sie moja relacja z męzczyzną w ktorym jestem zakochana.

    OdpowiedzUsuń
  41. Alina czy czekaja mine jakieś większe zmiany dziękuję pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy w najbliższym czasie poznam kogoś, z kim stworzę szczęśliwy związek? Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy długo zajmie otrzymanie dokumentów z powrotem z pozytywnym wynikiem. Dziękuję G

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy spotkam sie z Grzesiem

    OdpowiedzUsuń
  45. Witam. Czy w najbliższym czasie znajdę pracę lub mozliwość współpracy?
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy zmieni się coś w sprawie mojego aktualnego miejsca zamieszkania, dziękuje -Agnieszka (Ryby)

    OdpowiedzUsuń
  47. Maja i D. - czy (i kiedy) bedziemy razem?

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam Pani Krystyno. Czy (i kiedy) zamieszkamy w nowym domu? Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  49. Witam. Marta się klania. Chciałabym się dowiedzieć czy kupię mieszkanie tej wiosny? Dziękuję i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jakie intencje ma w zgledem mnie moja tesciowa?
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  51. Czego chce ode mnie moj były chłopak toni?
    Malwina

    OdpowiedzUsuń
  52. Kiedy uda mi się odejść od mojego męża?
    Elisa

    OdpowiedzUsuń
  53. Dzień dobry,
    kiedy dostanę mieszkanie na które czekam?
    Dziękuję i pozdrawiam
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  54. Kiedy znowu spotkam sie z Markiem?
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  55. Co bedzie z moim zdrowiem? Alicja

    OdpowiedzUsuń
  56. Witam serdecznie. Kiedy spotkam się z Antosiem. Pozdrawiam Elka.

    OdpowiedzUsuń
  57. Kiedy poznam mezczyzne mego zycia? Magda

    OdpowiedzUsuń
  58. Witam.chcialam zapytac kiedy zdam wreszcie egzamin prawa jazdy.pozdrawiam.Magda

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy jeszcze pokocham z wzajemnością (jeśli tak , to kiedy)? Agata

    OdpowiedzUsuń
  60. kiedy wrescie zajde w ciaze?
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
  61. WITAM MAM 1 PYTANIE CZY WSZYSTKO DOBRZE UŁOŻY SIĘ MOJEJ CÓRCE RENACIE LAT 32

    OdpowiedzUsuń
  62. jakie plana ma wzgledem mnie Grzesiek?
    Elzbieta

    OdpowiedzUsuń
  63. ostatnio ktos probowal sie wlamac do mojego domu chcialabym wiedziec czy ktos ze znajomych mial w tym udzial?dziekuje Weronika

    OdpowiedzUsuń
  64. Magdalena czy w ciagu najlblizszych miesiecy/ jednego roku urodze dziecko

    OdpowiedzUsuń
  65. Jaka przyszlosc czeka mnie z Arturem? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  66. CZY MAM SZANSE NA ZWIĄZEK Z RALFEM - ISIA

    OdpowiedzUsuń
  67. Jolcia 29,05,1968 Czy w tym roku zmienie pracę i będę mogła robić to co lubię. Oczywiście będzie przynosiło godne pieniądze. Bo już wypalona jestem. Jak to wszystko będzie wyglądało. Jak się do tego wszystkiego zabrać.Dziękuję ślicznie i pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem w trakcie rekonwalescencji po operacji. Jak szybko uda mi się wrócić do pracy :) iwa

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam ,czy coś się ruszy w moim życiu uczuciowym ☺ Lucyna.

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam serdecznie .Mam pytanie czy mam wrócić do mojego Partnera czy raczej otworzyć się na nowy związek ? Dziękuję bardzo Pozdrawiam Izabela

    OdpowiedzUsuń
  71. Witam ! Mamy być razem czy lepiej się rozstać ? Rak i Skorpion .Kamila .Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy mój nowy partner będzie ode mnie starszy, czy młodszy? A może pisane mi życie bez partnera? Hanka

    OdpowiedzUsuń
  73. Isis
    Kiedy bedzie przelom i czyto ma zwiazek z nowym produktem

    OdpowiedzUsuń
  74. Jakie zamiary ma w stosunku do mnie Wojtek. Izabela.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo inaczej ...czego mogę się po Wojtku spodziewać? Izabela coś w ten deseń

      Usuń
    2. Anuluje

      Usuń
  75. czy uda nam sie byc w koncu razem Marzena Krzysiek

    OdpowiedzUsuń
  76. Czy bede musial wrucic w tym roku do wiezienia Kzysztof

    OdpowiedzUsuń
  77. Alicja, kiedy ujawni się mój wielbiciel ?

    OdpowiedzUsuń
  78. czy nasz zwiazek przetrwa czy jednak partner odemnie odejdzie A.Mooney Tygrys

    OdpowiedzUsuń
  79. czy jego slowa i milosc do mnie sa szczere Ja 25-05-81 on 17-09-81

    OdpowiedzUsuń
  80. Krystynko , od 2 tygodni mam nowa prace . Prosze zapytaj karty czy to tym razem na dluzej. Pozdrawiam serdecznie Mazurowna

    OdpowiedzUsuń
  81. Marzena - Przepowiedziałaś mi Krysiu w zeszłym roku,że w tym roku spotkam bratnią duszę. Chciałabym wiedzieć czy to będzie Polak czy ktoś z zagranicy i w jakich okolicznościach się spotkamy. Dziękuję serdecznie za Twój czas i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  82. Pożyczyłam znajomemu pieniądze sporą sumę martwię się czy mi odda
    Dziękuję Kinga

    OdpowiedzUsuń
  83. co dalej z moim zwiazkiem????? Maria.Pozdrawiam Krysiu

    OdpowiedzUsuń
  84. Dzień dobry:)
    Czy poradzę sobie z nowymi obowiązkami i wyzwaniami w pracy?
    Serdecznie dziękuję za poświęcony mi czas i pozdrawiam Panią:)

    OdpowiedzUsuń
  85. Co dalej z moim małżeństwem ? Alina

    OdpowiedzUsuń
  86. Anula, ponoć ten rok ma być dla mnie lepszy od poprzedniego pod kątem finansowym zatem moje pytanie brzmi: od którego miesiąca zacznę odczuwać ze w końcu moja sytuacja zaczyna się stabilizowac?

    OdpowiedzUsuń
  87. Mara- co dobrego czeka mnie w marcu?
    Pozdrawiam oraz wesołych Świąt życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Mikołaj: czy przyjmą mnie do szkoły, którą sobie wybrałem? Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Dorota - czy w tym roku przeprowadzimy sie do nowego mieszkania ?

    OdpowiedzUsuń
  90. Anna- Czy moje dziecko dostanie się do przedszkola?

    OdpowiedzUsuń
  91. waga czy wodnik ma wobec mnie powazne zamiary czy chce sie tylko zabawic?

    OdpowiedzUsuń
  92. Kiedy spotkam milosc swego zycia Marta pozdrawiam i dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  93. Kiedy poprawi się moja sytuacja finansowa? Pozdrawiam. Anna

    OdpowiedzUsuń
  94. Czy Rafi mnie pokocha?Dorota

    OdpowiedzUsuń
  95. Czy moja nowa koleżanka jest godna zaufania? Primavera

    OdpowiedzUsuń
  96. Co mysli o mnie On wodnik? Ja wodniczka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  97. Czy mamy perspektywę na dobry i długi związek? Ja Koziorożec On Ryba

    OdpowiedzUsuń
  98. Czy spotkanie z Adamem to dobry pomysł? Asia

    OdpowiedzUsuń
  99. Czy były chłopak mojej corki Krzysztof wróci do niej?Córka ma na imię Marlena.

    OdpowiedzUsuń
  100. Czy były chłopak mojej corki Krzysztof wróci do niej?Córka ma na imię Marlena.

    OdpowiedzUsuń
  101. Witam...
    Dorota Maciej..... Czy Maciej jest szczery wobec mnie ?????

    OdpowiedzUsuń
  102. czy tej wiosny rozpocznę budowę domu? dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  103. Witam Pani Krysiu, mam pytanie odnośnie tego jedynego, upragnionego, na którego cały czas oczekuję i doczekać się nie mogę.Już tyle razy byłam bardziej niż pewna, że to ten jedyny na całe życie, a tu klops. Czy karty mogą wskazać mi, jaką wyróżniającą cechę będzie posiadał tej jedyny, na którą warto zwrócić uwagę i być pewną przez to, że to ten? Chodzi mi o jakąś podpowiedz może to być cecha osobowości, specyficzne zachowanie, podejście do innych itd. I już teraz z góry pięknie dziękuję za pani pomoc i bardzo wyczerpującą odpowiedź, którą zawsze od pani otrzymuję. Walentynkową wróżbą jestem oczarowana i bardzo pani za nią dziękuję. Pozdrawiam serdecznie !!!

    Justyna (10.10.1975)

    OdpowiedzUsuń
  104. Dzień dobry
    Pani Krysiu,
    obecnie nie pracuję, czy w ciągu najbliższego miesiąca znajdę dobre zatrudnienie?

    Pięknie dziękuję i pozdrawiam, Anna

    OdpowiedzUsuń
  105. Witam, czy w najbliższym czasie znajdę swoją drugą połówkę, bratnią duszę? Beata

    OdpowiedzUsuń
  106. czy być nadal w relacji z młodszym mężczyzną, czy też zapomnieć o nim i skupić się na odbudowaniu więzi z tym starszym? Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  107. Anna.Co dalej z moim związkiem.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  108. Czy sprawy zawodowe pójdą w dobrym kierunku i jaką postawę najlepiej przyjąć?Pozdrawiam Anika

    OdpowiedzUsuń
  109. Anulowalam pytanie które napisałam wyżej,by zastąpić je innym : kiedy dopadnie mnie miłość? Jestem wolna. Izabela.

    OdpowiedzUsuń
  110. Wszystkie odpowiedzi na wasze pytania znajdziecie w osobnym poście. Przepraszam, ale ze względów technicznych, ponieważ blok nie wyświetla sprawnie takiej ilości komentarzy, jestem zmuszona, umieszczać je w osobnym wątku.

    Znajdziecie je tutaj

    http://tarot-life-coaching.blogspot.gr/2016/03/odpowiedzi-do-darmowej-wrozby-na_19.html

    OdpowiedzUsuń