czwartek, 12 listopada 2015

Darmowa WROZBA - listopad



Zapraszam serdecznie na kolejną darmową wróżbę.
Proszę podać swoje imie, i zadac pytanie. Wróżba jest na najbliższy okres czasu, prosze więc, nie zadawać pytań na temat całego roku. Prosze również nie pisac pytań typu...co tam u mnie się wydarzy. To sa bowiem pytania na całogodzinny rozkład. Pytanie ma byc konkretne.
Zapraszam chętnych i przypominam, że zadajemy tylko jedno pytanie

Wróżba będzie otwarta do soboty  14/11, a odpowiedzi będą w niedziele :) Proszę je wpisywać pod tym postem jako komentarz. Można anonimowo.

194 komentarze:

  1. Iwona: jak bedzei wygladac moja relacja z Romanem w listopadzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmowy, tłumaczenia, próba naprawienia pewnych spraw, budowanie nowego na bazie starego

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co myśli /czuje o mnie Piotr Waga pyta Izabela strzelec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "stabilna dziewczyna, fajnie, ale chyba szuka faceta z forsą" ...przepraszam, jeżeli cie tym postem obrażam, ale takie mysli mi przekazały karty

      Usuń
  4. Czy w najbliższym czasie zmienię pracę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiany w sprawach uczuciowych widze, w pracy nie pokazały karty

      Usuń
  5. tylko chcialam podziekowac bo zapomnialam gapowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam,
    Proszę o wróżbę na moje relacje Dorota z Hamidem. Dość dawno temu się rozstaliśmy. Chciałabym się dowiedzieć czy nasze drogi się jeszcze kiedyś skrzyżują.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, skrzyżują, ale oprócz pretensji i oskarżen nic więcej nie widzę

      Usuń
  7. Czy w listopadzie dostanę obiecana podwyżkę w pracy? - Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy moja znajomosc z Umali ma przyszlosc. Rafaela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglada na to, ze tak., ale moze cie mocno umeczyc ten zwiazek

      Usuń
  9. Magda czy moje sprawy finansowe wyjdą na prostą?

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje imię Beata. Czy mój mąż będzie jedynym partnerem \zyciowym ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Asia :) Witam czy dostane satysfakcjonującą mnie podwyżkę jak uda mi sie podnieść swoje kwalifikacje (może udac mi sie je podniesc jeszcze w tym mc) ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ela , witam , mam bardzo ważne dla mnie pytanie : kiedy syn się do nas odezwie , czy w ogóle tego chce ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Sylwia. Jak się ułożą moje nasze stosunki z babcią?

    OdpowiedzUsuń
  14. Izabella. Czy Andrzej mnie kocha?

    OdpowiedzUsuń
  15. Karolina: Czy M. coś do mnie czuje?

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszka: czy rozwiode sie z mezem?

    Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam serdecznie, moje imię Edyta - mam pytanie czy w najbliższym czasie razem z mężem kupimy samochód (np. w okresie najbliższych 6 miesięcy) ???

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewelina-czy w najblizszym czasie(3miesiace)
    Zmienie miejsce zamieszkania?pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobry wieczór Pani Krysiu :-)
    Moje pytanie brzmi; czy mamy szanse na powrót i założenie rodziny?
    Pozdrawiam Danuta

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio mialam mały problem czy ten problem sie juz nie powtórzy i bedzie ok ? Aldona

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem od 2 tygodni w Anglii. Szukam swojego miejsca tutaj i oczywiście pracy. Czy dam radę zaaklimatyzować sie?
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy uda mi się sprzedać działkę budowlaną jeszcze w tym roku? Anna

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy w najbliższym czasie spotkam swoją drugą połówkę

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam :) Kamila
    Czy ja i Andreas będziemy w stałym związku (czy w ogóle stworzymy związek)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja relacja z Samem w tym miesiącu ;-)... Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nowy początek, ale i duzo słownych przepychanek, jakieś dokumenty, sprawy urzedowe

      Usuń
  26. Moja relacja z Samem w tym miesiącu ;-)... Kasia

    OdpowiedzUsuń
  27. jolanta cy moja relacja ze Sławkiem przerodzi sie w cos wiecej niz tylko przyjazn?

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy zarobię na drugim etacie spore pieniądze? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedziesz zadowolona, pomimo, ze może nie aż tak jak to sobie wyobrażasz

      Usuń
  29. Nie jestem już najmłodsza i bardzo doskwiera mi samotność - czy mam jeszcze szansę na stworzenie udanego związku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeprasza,, nie podałam imienia - Dagmara

      Usuń
    2. tak , w ciagu 2 miesiecy widze znajomosc nową

      Usuń
  30. Jak bedzie w moim malzenswie w przyszlym roku?! Jadzia i Robert?

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio wynikl mi problem ze zdrowiem. Czy uda się go zarzegnac pomyślnie. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  32. Czy uda mi sie znalezc chetnych na korepetycje z matematyki? Berenika

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobry wieczor,
    Karolina - rak- jak bedxie wygladala relacja z moim partnerem Marcin_ skorpion w mcu listopadzie.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Czy W koncu zakonczy sie zly okres I wyjdzie sloneczko..dziekuje Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale od nastepnego miesiaca bedzie znaczna poprawa, teraz jeszcze jest troche chmurek

      Usuń
  35. Karolina : Czy dojdzie do ponownego spotkania z Kamilem ?

    OdpowiedzUsuń
  36. Barbara - Jak zdobyc ten "zamek"?, nie wiem jak sformuowac pytanie, nie wiem czy tez jest mozliwosc, nie wiem jak sie zachowac a "cierpliwosci do specjalnej walki" nie posiadam, ma na imie Norbert - byc czy nie byc? oto jest pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okazywać zainteresowanie przez 2-3 tygodnie apotem całkowicie odpuścić. Jeżeli przez ten okres czasu coś zaiskrzy to sie odezwie. narazie nie widze zeby byl zainteresowany zwiazkiem. Rozbudzic go jednak mozna

      Usuń
  37. Dzieli nas znaczna odległosc z partnerem, czy jest lojalny wobec mnie ?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. narazie tak, ale trzeba cos z tą odlegloscia zrobic

      Usuń
  38. Zanetta-czy grudzien bedzie szczesliwym i spokojnym czasem dla mnie i mojego partnera. Dziekuje ☺

    OdpowiedzUsuń
  39. Magda, czy otworze swoja firme/dzialalnosc I odniose sukces. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duzo sie skupiasz na sukcesie, za mało robisz w sprawie otwarcia

      Usuń
  40. Czy dobrze robie rzucając druga prace. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  41. Ewa .....relacja Ja-Roman warto? :)

    OdpowiedzUsuń
  42. marzena Chce w koncu poukladac moje zycie i powiedziec krzyskowi zeby wybral jeszcze przed swietami albo ja albo alana Jakiej odpowiedzi moge sie spodziewac czy jego milosc jest na tyle sielna ze wybierze mnie czy jednask ja kocha i z nia bedzie chcial byc Z gory dziekuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie plany wobec mnie ma Krzysiek? Pozdrawiam Agnieszka 15.09.1990

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chce milo spedzac czas i byc dla ciebie najwazniejszy

      Usuń
  44. Bardzo proszę o podpowiedz dotycząca mojej obecnej pracy, czy będą jakieś zmiany na lepsze czy szukac innej? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiany beda, ale niezbyt cie satysfakcjonujace
      szukaj

      Usuń
  45. Dzień dobry,

    czy w najbliższym czasie będę miały miejsce wydarzenia/spotkania mogące przynieść zmiany w dotychczasowym życiu uczuciowo/związkowym ?
    dziękuję i pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  46. Pani Krysiu, mam nietypowe zapytanie, a mianowicie w moim życiu w ostatnim okresie, dwóch mężczyzn czyniło ze mnie kobietę absolutnie wyjątkową. Kiedyś miałam większą pewność odnośnie ich odczuć względem mojej osoby. Teraz tak nie jest i nachodzą mnie wątpliwości. Nie wiem, jak mam sformułować pytanie, aby być dobrze odebraną, chodzi mi co Ci panowie do mnie czują? A dokładnie: czy mnie kochali? Wystarczy mi odpowiedź w stylu: tak-tak, nie-tak, tak-nie lub nawet nie wiem. Wiem również, że dopytuje o dwie osoby, nie chcąc robić pani problemów, czego bym nie chciała, może nawet pani wybrać jednego pana, a drugiego pominąć. Za wszystko co pani mi odpowie i tak jestem wdzięczna. I już teraz chcę pani podziękować, bo po otrzymaniu wróżby, moje wpisane podziękowania, gdzieś zniknęły.(Robert 24.05.1962, Krzysztof 13.01.1969)

    Pozdrawiam Panią serdecznie,

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 x Tak, ale wiekszosc uczuc , w jakims tam momencie sie zmienia,co nie znaczy, ze ich nie było

      Usuń
  47. Czy mój partner będzie w stanie wybaczyć mi jednorazowy błąd (była to zdrada) jaki popełniłam, który podyktowany był dokonaniem dobrego wyboru przeze mnie?
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  48. Aga, Krzysiek - czy ten zwiazek ma przyszlosc ? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  49. Joanna 31 8 1990 wlasnie pozwolilam mu odejsc rozstalismy sie czy znajde droga polowke zeby o nim szybko zapomniec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dwa krotkie zwiazki, aby zapomniec, a potem cos powaznego

      Usuń
  50. Agnieszka 14 06 1986 witam duzo osob mi mowi zebym wyjechala z grecji czy mi jest pisany wyjazd za granice na stale jesli tak to gdzie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widze, zeby byl ci pisany, ale zawsze mozesz to zorganizowac, nic nie stoi na przeszkodzie. Karty mowia, ze jednak najpierw musisz to zorganizowac, nie na wariata. Jest jakas praca załatwiona przez biuro

      Usuń
  51. Katarzyna mam kontynuować leczenie czy podjąć pracę??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obydwie te sprawy są ci potrzebne, moze da sie to jakos połaczyc ? Jezeli nie, to jednka posiwec jeszcze czas na leczenie

      Usuń
  52. Dorota 14 10 1965 czy mam skladac papiery o wize zebym wyjechala do stanow czy lepiej to zostawic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posluchaj wlasnej iontuicji, jezeli widzisz ze nie chcesz jechac, to zostaw to. Nie widze problemow z wiza, ale tez nie widac wielkiej radosci z wyjazdu tam

      Usuń
  53. Witam Panią, mam na imię Elżbieta a moje pytanie brzmi- czy Jędrek (Andrzej) jest moja dobrą przyszłością? pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewien okres czasu tak, na cale zycie nie moge powiedziec

      Usuń
  54. Witam, kiedy poznam tego meżczyzne na całe życie? Pozdrawiam Kasia (bardzo smutna;(:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. grudzien styczen luty, to miesiace, gdzie bedziesz miec wiecej okazji do poznania nowych facetow.

      Usuń
  55. Sandra czy będę w związku z kolega z liceum? Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  56. Ewa-czy oczko mojej corki(Nadia) wyzdrowieje?

    OdpowiedzUsuń
  57. Agnieszka , czy uda mi się w końcu spotkać z Przemkiem?

    OdpowiedzUsuń
  58. Karolina, czy on do mnie jeszcze wróci?

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy to juz koniec mojego małżeństwa -Andrzej

    OdpowiedzUsuń
  60. czy w końcu uwolnie się od dziewczyny z którą chce zakończyć zwiazek ona nie chce się wyprowadzić -Bartek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz byc bardziej stanowczy bo inaczej to bedzie tak dalej trwac

      Usuń
  61. Czy Marcin coś do mnie czuje. Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest zainteresowany, podobasz mu sie, milosci jeszcze nie widze

      Usuń
  62. Jak z moimi finansami w listopadzie

    OdpowiedzUsuń
  63. Nastąpiła zmiana dyrektora w pracy, co dalej ze mną w tej robocie?

    OdpowiedzUsuń
  64. Czy Krzysztof bedzie chciał byc ze mną?Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on bardziej marzy o wyjezdzie , o zmianach w zyciu, raczje nie jest gotowy na stały zwiazek

      Usuń
  65. Czy znajdę dobrą pracę na stałe w Anglii w najbliższym czasie?

    OdpowiedzUsuń
  66. Barbara W- czy pozytywnie zakonczy sie sprawa prawna w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  67. Marzena - czy do końca roku poprawi się moja sytuacja finansowa?

    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba wiecej działać, bo sama z siebie to tak sobie sie poprawia

      Usuń
  68. Witam. Uczucia ,intencje i zamiary pana M do Anety w najblizszym czasie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmowy ale wiekszosc na odleglosc, nie widze wielkich staran z jego strony

      Usuń
  69. Anna6 - kiedy dojdzie do spotkania z F. ?

    OdpowiedzUsuń
  70. Czy pozbędę się swojej dolegliwości?I Ania

    OdpowiedzUsuń
  71. Czy koncowke roku zakoncze jako singielka czy kogos spotkam i bd to normalny zwiazek dziekuje za odp Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy znia uloze sobie zycie ona mieszka w Polsce byla umnie na wakacjach Marek Barbara dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  73. Wiola. Czy 27 listopada będzie dniem dużej radości dla mojego męża?

    OdpowiedzUsuń
  74. Witam serdecznie. Czy Daniel kocha i mysli jeszcze czasem o mnie? Dorota .

    OdpowiedzUsuń
  75. Janusz 7 6 1974 jak pojda spawy sadowe?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinno byc dobrze dla ciebie, ale tez mozliwe jest odroczenie

      Usuń
  76. Dobry wieczór,
    Czy mogę zaufać mojej szefowej? Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale pamietaj, ze lepiej zawsze jak szef nie wie za duzo o tobie

      Usuń
  77. Anna: Czy zmienię miejsce zamieszkania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bedzie to takie łatwe, cały czas karty niepewnosci wychodza mi

      Usuń
  78. Czy Andrzej jest jeszcze zainteresowany moją osobą?Iwona

    OdpowiedzUsuń
  79. Monika - czy nowe przedsięwzięcie na Ukrainie, przyniesie zapowiadane/prognozowane zyski?

    OdpowiedzUsuń
  80. Jestem na okresie probnym w nowej pracy , niedlugo bede musiala podjac decyzje czy chce w niej zostac,Szczerze mowiac mam wiele watpliwosci co do niej .Pani Krysiu , powinnam podpisac te umowe czy szukac dalej ?Dorota.Dziekuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle, ze sie ulozy, bo znalezc cos super fasjnego tez bedzie trudno. Moze zostan tam i powoli szukaj czegos duzo lepszego

      Usuń
  81. Jestem na okresie probnym w nowej pracy , niedlugo bede musiala podjac decyzje czy chce w niej zostac,Szczerze mowiac mam wiele watpliwosci co do niej .Pani Krysiu , powinnam podpisac te umowe czy szukac dalej ?Dorota.Dziekuje i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam Pani Krystyno :)
    W pierwszej kolejności chcę podziękować Pani za ostatnią wróżbę; wpis z podziękowaniami był ale zaginął w akcji :D
    Mam pytanie: czy jeszcze w tym roku wyjadę za granicę? (Mam dokąd)
    Z góry dziękuję ;) i pozdrawiam-Marta :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Marzena- czy będę jeszcze w szczęśliwym związku z mężczyzną, który będzie odpowiadał mi pod każdym względem
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Z którym mężczyzną będę blisko tzn. który będzie zabiegał o mnie, Marek czy z Łukasz ?

    OdpowiedzUsuń
  85. Magdalena ;-) czy zmienie miejsce zamieszkania (kraj) i czy to bedzie poprzednie miejsce zamieszkania? jesli tak to kiedy? z gory bardzo Pani dziekuje i pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche trudno z tymi twoimi zmianami, nie w najblizszym czasie

      Usuń
  86. Magda - chcialabym zapytac o mezczyzne o brazowych oczach i jego stosunek do mnie. Czy ta znajomosc sie rozwnie.
    dziekuje. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, rozwinie sie, ale w najblizszym czasie widze tylko znajomość, niewiele wiecej. Moze zacznij wiecej dzialac

      Usuń
  87. Czy Patryk jest szczery wobec mnie? Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  88. Czy moja znajomość z M. może przerodzić się w coś więcej?

    OdpowiedzUsuń
  89. Witam! kiedy znajde nowa lepsza dla mnie prace?.......pozdrawiam Jola 03.02.1964

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam! Czy w ciągu najbliższych 3 miesięcy rozpocznę budowę domu? Pozdrawiam Natalia

    OdpowiedzUsuń
  91. Barbara - czy do końca roku znajdę pracę z której będę zadowolona ? Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  92. Beata M. Cżyczę zakupie swój własny maly dom z kawałkiem podwórka w ciągu roku?

    OdpowiedzUsuń
  93. Agata - czy spotkanie z Robertem będzie pożegnaniem czy początkiem drogi do życia razem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczatkiem to raczej nie bedzie, prosze uwazac na złudne nadzieje

      Usuń
  94. Mariola: czy mogę wierzyć mojemu partnerowi?

    OdpowiedzUsuń
  95. Czy moja znajomość z T. może przerodzić się w coś więcej? M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale chyba niew do konca bedzie to to, czego chcesz

      Usuń
  96. Witam Czy w najbliższym czasie znajdę pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imię uciekło. Joanna

      Usuń
    2. Czy relacja z Karoliną przerodzi się w cos większego-Piotr

      Usuń
    3. tak, ale troche cie umeczy to szukanie

      Usuń
    4. Piotr- wlazłes w pytanie Joanny :) >> jest szansa na zwiazek z Karoliną

      Usuń
  97. Czy do końca roku znajdę pracę-Misiek

    OdpowiedzUsuń
  98. Czy bedę opiekowac się blizniakami i czy bede zadowolona - Dorota

    OdpowiedzUsuń
  99. Czy mój mąż mnie zdradza-Aga

    OdpowiedzUsuń
  100. Dziekuje za udział, prosze juz nie dopisywać pytań :)

    OdpowiedzUsuń