niedziela, 16 sierpnia 2015

DARMOWA WRÓŻBA- sierpień

Darmowa Wróżba




Zapraszam ponownie :) 
Proszę wpisać pełne pytanie i swoje imię, oraz imię osoby z którą wróżba jest związana . Proszę podać jedną liczbę od 1 do 22. Wróżba otwarta do dnia 19/08 do godz 24.00. 

Przypominam, że odpowiem tylko na jedno pytanie. A osoby, którym się wydaje, że można bezkarnie oszukiwać informuję,
ze moja cierpliwość się już w tym temacie skończyła. Jeżeli komuś się wydaje, że skoro wróżba anonimowa, to można się wpisać kilka razy i tym samym zadać kilka pytań, to ten ktoś bardzo się myli.

Informuję otwarcie, że
te osoby, które wpiszą więcej niż jedno pytanie ukrywając się pod płaszczem anonimowości, dostaną tylko jedną prawdziwą odpowiedź. A pod resztą pytań, zamiast odpowiedzi będą kpiny.

Jak wy sobie ze mnie kpicie - tak ja zakpię z was. 
Kochani- w przyrodzie nic nie ginie- wraca :)  
Na dodatek powiem, że ta słuszna odpowiedź niekoniecznie na pierwsze wasze pytanie będzie- tak wiec....szukaj wiatru w polu...,.. 

Zanim zaczniesz wpisywać wszystkie pytania jakie masz, zastanów się czy ci się opłaci.

Zapraszam do wpisywania swego pytania pod postem :) 

185 komentarzy:

  1. Ewelina, Roudy
    13, czy czeka mnie przeprowadzka? Podroz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Karty wyraźnie mówią o nowych poczatkach. niewykluczone również dziecko w najbliższych miesiącach.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypadkowo usunełam komentarz.
      Czy jeszcze kiedys bedziemy razem? Sylwia, Conor, 7

      Usuń
    2. Związku póki co nie pokazują, natomiast kontakt tak

      Usuń
  3. Jak mam wyjsc z choroby. Sama co moge zrobic? Jagodka 17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty wskazują konieczność oczyszczenia jelit . I prawdziwą głodówkę przez króciutki okres czasu. Pomocny może być proszek z kłącza pełzającego po ziemi.

      Usuń
  4. Czy bedzieli mieli dziecko .joanna - Ilias
    Liczba 8

    OdpowiedzUsuń
  5. Aneta, Rafał, 8
    Czy będę jeszcze mamą?
    Pozdrawiam Panią serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i niewykluczone ze blizniakow

      Usuń
    2. Bardzo Pani dziękuję. I pozdrawiam ciepło:)
      Aneta

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Czy uda nam sie zrealizowac marzenie, wyjazdu w styczniu na urlop do wybranego egzotycznego kraju? Karolina,Marcin. Liczba:7

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy bedziemy razem szczesliwi? Violetta, Eduardo, 14.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze tak, bo widze, ze szukacie wspolnie kompromisu w kazdej kryzysowej sytuacji

      Usuń
  8. Czy uda mi się odciąc od "karmicznego" partnera?
    Danuta,Krzysztof liczba 16

    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w momencie gdy już bedziesz całkowicie pewna, ze tego chcesz. A to już nie tak długo

      Usuń
  9. Czy bede miala swoj wymarzony , malenki ale wlasny domek w Anglii 17..........Mazurowna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, z pewnoscią. Trzeba jeszcze jednak sporo sie w tym temacie postarać

      Usuń
    2. Krysiu , lejesz miod na moje serce :)

      Usuń
  10. Na co zwrócić uwagę do końca września odnośnie spraw ezo , rada do końca września na ten temat tez jeśli można.
    Ania, liczba 7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania, Wyszła ci karta MAG. Tak więc masz wszystko co jest potrzebne do nowego startu. Z lenormanów jest piesek. Tak wiec odważ się na zrobienie czegoś, co kochasz, co dojrzewa w tobie. Juz jestes przygotowana. Moze powinnas połaczyć cztery różne, ale zachodzące cześciowo na siebie dziedziny w całość? Moze tym ogniwem, ktory je łączy jest fakt, że wszystkie te dziedziny naprawde masz w sercu?

      Usuń
  11. Witam ; czy mój syn wyjdzie z choroby? Pozdrawiam serdecznie ::-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy poznam kogoś interesującego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie numer ??? Najpierw musisz dobrze wyczyscic jakąś starą sytuację :)

      Usuń
  13. Czy mam przyszlosc z Rayees 11 Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  14. I co mam dalej zrobić z tym balaganem w moim życiu? liczba 8. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze , ze nie masz siły na porzadkowanie. I pozamiatasz wszystko pod dywan.... Ale to jest wielki błąd, bo wnten sposób nigdy nie staniesz na nogi.

      Usuń
  15. Meg
    Czy będę jeszcze z Pawłem i bedziemy rodziną Gosia, Paweł, liczba 22

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odpowiedz postaram się moze bedzie łatwiej

      Usuń
  16. Ewelina,liczba 19 kiedy wyjde zamaz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy nadal będziemy razem Sabina,Krzysztof liczba7

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba popracowac nad związkiem bo pojawiaja się cechy uwięzenia i blokad

      Usuń
  18. Anna, Dariusz, liczba 7; jak będą wyglądały nasze finanse do końca tego roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinno być dobrze i stabilnie na koniec roku

      Usuń
    2. Dziękuję Pani Krysiu ☺ mam taką nadzieję bo mamy za sobą trudny czas....

      Usuń
  19. Czy będziemy mieszkać już na stałe w Niemczech???Agnieszka ,Andrzej -10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jezeli nie na stałe, to z pewnością na bardzo długo

      Usuń
  20. Kiedy będzie spokój w naszym życiu? Ewa, Jacek 22

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnoscią nie wkrótce. Jeszcze duzo zamieszania między wami. Spróbuj podchodzić do tych "wędrówek" spokojnie i z wyrozumiałością

      Usuń
  21. Pani Krysiu, dokładnie nie wiem, jak mam zadać pytanie, aby być dobrze zrozumianą.
    Chodzi mi o okoliczności w jakich spotkam przyszłego męża, tak, aby pojawiła się pewność i przekonanie, że to on.
    Dla przykładu: mogę go poznać na przyjęciu, nad jeziorem, na przejściu dla pieszych, w pociągu, na konferencji, w lesie, robiąc zakupy w sklepie itd.
    Czy karty mogą mi to wskazać?
    Liczba: 8
    Pozdrawiam serdecznie,
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W świąteczny kościelny dzień. Na pograniczu wiosny i lata.

      Usuń
  22. Ciagle awantury i klotnie o byle co rujnuja nam zycie . Stracilam nadzieje na dalsza przyszlosc i chce odejsc . Czy to bedzie dobra decyzja ? Edyta Daniel liczba 6

    OdpowiedzUsuń
  23. Dorota Andrzej liczba 7 . Nie ma juz milosci miedzy nami , czy dojdzie do rozwodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zakończyć związek w przyjacielskiej atmosferze. Nie tryzmaj na siłę. Blokujesz tylko swoje nowe szczęście

      Usuń
  24. Czy wejdę w związek partnerski jeszcze w tym roku Sandra 8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale nie jestem pewna, czy jesto to dkładnie coś, czego potrzebujesz

      Usuń
  25. Dorota Florian-13
    Czy w przyszłości zamieszkamy razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten związek wymaga jeszcze dużo czasu i pracy . Nie widac póki co, wspólnego mieszkania, gdyż zalezy to od wielu czynników

      Usuń
  26. Czy mężczyzna, którego ostatnio poznałam będzie moją miłością życia Karolina, Maciej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. liczba 31

      Usuń
    2. Karolina ...liczba od 1-22 miała byc :) Wydaje mi sie ze to jeszce nie to

      Usuń
  27. Aneta i ten o ktorym nie moge przestac myslec( Pani Krysiu nie moge podac otwarcie imienia, bo cos mi sie zdaje ze jestem przez niego szpiegowana),co mozna powiedziec o jego uczuciach do mnie , czy one sie u niego rozwijaja??Numer 20.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej zatrzymała sie na pewnym etapie. Moze powinnas włozyc w to więcej starań

      Usuń
  28. Droga Pani Krysiu....moje pytanie wciąż (przy każdej darmowej wróżbie) dotyczy tego samego...bo ciągle czekam na miłość mojego życia (Roberta)...Jaką przyszłość dla mnie Pani widzi , czy z nim ? .Agata 13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W najbliższym czasie nie widze was zbyt blisko. Moze w póżniejszym terminie

      Usuń
  29. Kiedy poznam milosc swojego życia? Katarzyna 9

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa znajomość pod koniec wrzesnia. Wygląda na jedną z miłosci twego życia :)

      Usuń
  30. Kiedy skończą się moje problemy mieszkaniowe? Małgorzata, liczba 16.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widac szybko końca. Moze zacznij coś więcej robić w tym kierunku

      Usuń
  31. Czy Jacek naprawi błędy wobec mnie?Danka 8

    OdpowiedzUsuń
  32. czy jeszcze wyjdęz mąż i urodzę dziecko? Gosia 5

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy Marcus będzie moim mężem? Hania 17

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję, potrzebowałam tej informacji. Hania

      Usuń
  34. Czy spotkam kogoś, by ułożyć sobie życie? Alicja 19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale ten ktoś jest raczej związany z pracą za granicą

      Usuń
  35. Asia:) witam. Chcialabym zapytac czy mam szanse na zwiazek z marcinem? Lubimy sie i mam wrazenie ze mu sievpodobam ale tak naprawde nie wiem co on do mnie czuje. sytuacja miedzy nami jest podwojnie skomplikowana.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój Partner zapewnia mnie, że jest ze mną szczery i prawdomówny. Czy faktycznie można mu zaufać?? Monika i Jarek liczba 17.
    Z góry dziękuję za odpowiedź :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej miec oczy i uszy otwarte. Kłamstwa mają krótkie nogi i jka ktoś chce je spotkać, to szybko wyłażą na wierzch. Poki co wyglada na szczerego

      Usuń
  37. chciałabym się dowiedzieć czy ta relacja rozwinie się w szczęśliwy związek. Agnieszka i Przemek 22

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda na to, ze tak. Przynajmniej na pewien okres czasu będziecie szczęśliwi. A reszta leży wa waszych rękach

      Usuń
  38. Marta, liczba 17. Czy do końca września tego roku dostanę pracę, z wytyczonym przez siebie minimum wynagrodzenia?
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  39. jolanta moje pytanie to jak będą dalej wyglądały(potoczą się) relacje moje i Tomka ?liczba 16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysiu czy dostanę odpowiedź bo chyba mnie pominelas

      Usuń
    2. Prosze za bardzo nie wierzyć w jego słowa. Niby będzie sie starał, ale za dużo niedomówień widze i niejasności.

      Usuń
  40. kiedy on załatwi swoje sprawy? Ewa, Wojtek 14

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy to oznacza ze nie ma odpowiedzi na moje pytanie ? :) czy po prostu zostało pominięte przypadkiem?

      Usuń
    2. to jest dla niego trudniejsze niż się wydaje. potrzeb abardzo duzo czasu

      Usuń
    3. dziękuje

      Usuń
  41. Barbara Michal, 22 kiedy spotkanie lub nawiazanie stalej relacji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanei, albo przynajmniej rozmowa na skypie powinna miec miejsce do konca wrzesnia

      Usuń
  42. Czy spotkam i stworze z nim normalny zwiazek i czy bedzie to jeszcze w tym roku krystyna 13 dziekuje za odp��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zostalam ominieta???

      Usuń
    2. W tym roku nie bardzo jest to mozliwe, ale bedzie duzo ciekawych znajomosci

      Usuń
  43. Joanna, 25 czy moja sytuacja zawodowa ustabilizuje się?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczba 22. Przepraszam za błąd - mój wpis znikał.

      Usuń
    2. po kilku miesiacach dopiero

      Usuń
  44. Witam serdecznie moje imię Marcin 30-12-81 , czy w 2015 roku , będę musiał wrócić do Zakładu karnego .Dziękuje i czekam na szczerą odpowiedż .Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze pomocną dłoń, dlatego też myślę, że uda się tego uniknąć

      Usuń
  45. Kiedy poznam mężczyznę, z którym stworzę udany związek oparty na wzajemnej miłości i zaufaniu - Dagmara 10? Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, nie widzę kogoś takiego w najbliższym czasie. Jest nowa znajomosć na początku jesieni, ale wątpię by powstał z tego solidny związek

      Usuń
  46. Czy w tym życiu połącze się z Darkiem?Agnieszka14

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam na imię Elżbieta. PROSZĘ się na mnie nie gniewać i nie denerwować, a z dużą dozą wstydu proszę o wybaczenie..iż, byłam między innymi przyczyną Pani .... liliowego i czerwonego pisma ... Upraszam o przyjęcie moich tysiąc-krotnych przeprosin ...
    życzę Pani wiele dobra i jeszcze raz, proszę z Ogromną Dozą nieśmiałości o wybaczenie...

    OdpowiedzUsuń
  48. Czy mój syn Igor pójdzie na studia ? - Alicja - 6

    OdpowiedzUsuń
  49. czy spotkam się z Tomkiem jeszcze? Maja, 10

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odpowiedź i pozdrawiam.

      Usuń
  50. Czy zajde w przyszlym roku w ciaze? Dominika Benjamin 13

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy do września znajdę pracę? 11 Aldona .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wrzesnia moze byc trudno, ale na poczatku miesiaca juz powinno coś byc

      Usuń
    2. Dziękuję serdecznie <3

      Usuń
  52. Czy mój obecny partner zaręczyny się ze mną? 6 Kinga - Gianis .

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy moj maz wroci do domu i znow bedziemy rodzina Marzena 17

    OdpowiedzUsuń
  54. Elka , 9 , - jaka czeka mnie przyszłość w najbliższym pół roku - głównie mam na myśli pracę , a co za tym idzie i finanse. Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche taka hustawka finansowa. Ale to początek do lepszych czasów

      Usuń
  55. Ewa Krzysztof 13co nas jeszcze razem czeka ?Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. macie jeszcze duzo spraw do przerobienia razem, tak wiec...cierpliwosci

      Usuń
  56. Witam serdecznie. Chciałabym zapytać czy to co jest teraz oznacza koniec naszej miłości ? Ja wciąż kocham i tęsknię a On ? Hania i Rychu. Liczba 5. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj zainteresowac się kimś innym. Nie widzę, by był chętny do powrotu.

      Usuń
  57. barbara-kosmas,czy zamieszkamy razem na stałe? liczba 17.

    OdpowiedzUsuń
  58. Czy mogę zaufać swojemu partnerowi w kwestii pieniędzy? Weronika, Maciej 19

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj oj, lepiej miej wszytsko pod kontrolą...mimo wszystko. Co dwie głowy to nie jedna

      Usuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy bedziemy jeszcze razem? Angelika , Piotr 21

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wasze drogi jeszcze się zejdą, ale niekoniecznie na stałe.

      Usuń
  62. Czy jest nam pisana wspólna przyszłość Iwona, Jan 13. Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twoje drodze zyciowej jest ktoś inny również, bedziesz musiała wybrac

      Usuń
  63. Witam, z tej strony Małgosia :) Kiedy dostanę umowę na czas nieokreślony? Liczba: 22

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam serdecznie czy w naszyn zyciu cos sie dobrego jeszcze zmieni Kasia i Michal liczba 19 . Dziekuje bardzo

    OdpowiedzUsuń
  65. Beata 16. Czy bezproblemowo przejdę przekształcenie firmy w spółkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotuj sie na troche trudnosci i opoznien. Ale troche :)

      Usuń
    2. Przygotuj sie na troche trudnosci i opoznien. Ale troche :)

      Usuń
  66. Wojciech 28.7 1971.Czy sie uda operacja nogy i bede mog chodzycz.Bardzo dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, uda sie, ale pozniej bedzie jeszcze jakas niewielka korekta po operacji porzebna

      Usuń
  67. jola-czy w najbliższym czasie bedę załatwiać sprawy urzędowe związane z dużymi pieniędzmi.liczba 21.

    OdpowiedzUsuń
  68. Czy z osobą, z którą od jakiegoś czasu jestem w kontakcie ( Marek) uda mi się stworzyć związek? kasia, liczba 6

    OdpowiedzUsuń
  69. Kiedy spotkam swoją miłość? Natalia, liczba 18

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam. Od 4lat jestem z chlopakiem. Ostatnio poklocil sie z bratem . Brat kazal odejsc swojemu bratu ode mnie. Wyzwal wszystkich od najgorszysz i mnie . Teraz pogodzili sie. A ja niewiem co mam robic . Czy nasz zwiazek bedzie dalej istnial? Kamila Sylwek 15

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze istniec przez pewien okres czasu, ale tak z doskoku tylko. Trudne to widze bardzo.

      Usuń
  71. witam serdecznie. czy w najblizszej przyszlosci( np. do konca roku) skonczą sie moje problemy finansowe i bede normalnie funkcjonowac? Grażynka, liczba 15. dziekuje serdecznie za odpowiedz. Pozdrawiam cieplutko :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widac polepszenie sytuacji, ale trzeba wiecej czasu na gruntowne zmiany niz 4 miesiace. Musisz zacząć inaczej gospodarowac gotówką.

      Usuń
  72. liczba 7 :) Monika
    Czy odzyskam pożyczone pieniądze od Szymona - w jakim czasie?
    dziękuje i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cięzko bedzie . Trzeba zacząc się ostro starać o ich zwrot.

      Usuń
  73. Czy w najbliższej przyszłosci zostane babcią?

    OdpowiedzUsuń
  74. Czy warto zaryzykować i iść do pracy oddalonej wiele kilometrów od mojego miasta? liczba: 17

    OdpowiedzUsuń
  75. Jak będzie wygladała przyszłość Marzeny i Maćka? Liczba 11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbliższy okres czasu jest pełen wyzwań i prób

      Usuń
    2. To prawda, dziękuję i pozdrawiam. ;-)

      Usuń
  76. Katarzyna 13 - czy walczyć o pracę i uczyć się nowego zawodu w poleconym przez znajomego miejscu??

    OdpowiedzUsuń
  77. Czy znajdę pracę w moim ulubionym zawodzie w tym roku? Wioletta 7

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mial byc numer do 22. :) Tak, ma szanse na przetrwanie

      Usuń
  79. Od jakiegoś czasu mamy kryzys, czy pogodzimy się?
    Anka Krzysiek 6

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. est szansa. Dowiedz sie, co jest prawdziwym problemem dla partnera i sprobuj to zmienic

      Usuń
    2. Szkoda Pani Krysiu że karty nie wskazały jaki to problem, bo nie wiem co zmienic poniewaz nie mamy kontaktu od jakiegos czasu.

      pozdrawiam cieplo

      Usuń
  80. Czy w tym roku mam szansę spotkać na swojej drodze życia dobrego przyjaciela - bratnią duszę. Marzena 8

    Dziękuję i jestem bardzo wdzięczna za poświęcony mi czas. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do konca roku nie, ale w ciagu najbliższych 12 miesiecy tak

      Usuń
  81. Barbara 3 - czy inwestować pieniądze w obecne mieszkanie ?

    OdpowiedzUsuń
  82. Darmowa wróżba w miesiącu sierpniu ZAKOŃCZONA. Odpowiem na wszystkie pytania w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam, z niedopatrzenia nie zadałam pytania w wyznaczonym przez Pania terminie, Byłabym bardzo wdzięczna gdyby udzieliła mi Pani odpowiedzi na pytanie kiedy zostanę szczęśliwą żoną, liczba 1. Jest to dla mnie bardzo ważne. pozdrawiam serdecznie,Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za miesiąc będzie kolejna wrozba, to zadasz pytanie . Pozdrawiam

      Usuń
  84. Czy mam zmienić obecną pracę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróżba była otwarta do 19 tego sierpnia :) Za miesiąc przypilnuj terminu proszę, a nie spotka cie rozczarowanie

      Usuń
    2. Wróżba była otwarta do 19 tego sierpnia :) Za miesiąc przypilnuj terminu proszę, a nie spotka cie rozczarowanie

      Usuń