niedziela, 21 września 2014

KSIĘŻYCOWE CZAROWANIE - LOSU ZAKLINANIE

Moi kochani już w środę, 24 - go września powitamy kolejny nowy księżyc. Ja akurat będę w autokarze  jadącym do Aten, już gdzieś na ziemi greckiej. Tym razem księżyc narodzi się w znaku wagi , a jako że waga kojarzy nam się ze sprawiedliwosćią, rownowagą, rzetelnością  i cierpliwoscią, możemy to cudownie wykorzystać do naszego czarowania. Wrzesień to pierwszy miesiąc jesieni, bardzo bogaty, bo przecież teraz własnie zbieramy większosć maszych plonów warzywnych i owocowych. Wszystko to razem wzięte, bardzo wzbogaca ten nasz najbliższy nowy księżyc. 

Zapraszam do księżycowego czarowania  :)




Co możemy zrobić, o co prosic i w jaki sposób czarować.

Sposobów jest dużo, dzisiaj zaproponuję wam czarowanie z udziałem ryżu
Z poprzednich artykułów wiecie już, że czas kiedy księzyc rośnie, buduje się od nowa, można wykorzystać do budowania czegoś nowego w naszym życiu. 
Kto chętny, zabiera się w tym dniu do roboty ...









- Usiądź i pomyśl, co chciałbyś naprawić  czy stworzyć. ( mogą to być rzeczy, lub sprawy np stosunki między tobą a...) 
- wymyśl 3 takie sprawy (ważne, aby były własnie trzy )
- podziel te sprawy  tematycznie tzn. na finasowe, zawodowe, rodzinne, kolezenskie i sercowe.
- weź 3 małe karteczki kolorowe , w kolorach, które najlepiej według ciebie odzwierciedlają daną sprawę.
- na kazdej karteczce napisz swoje marzenie, w formie pozytywnej afirmacji
- zwiń  każdą karteczkę w harmonjkę, a następnie mały kwadracik
- weź miseczkę szklaną lub porcelanową i wsyp do niej surowego ryżu, tak około połowy jej pojemności
- wsadź karteczki z życzeniami do ryżu  pamiętaj, aby mieszać je ręką jak najczęsciej, tak aby te twoje życzenia dostawały cały czas nową energię do działania.




Przykłady życzeń i kolorów karteczek.


- z kazdym dniem łatwiej mi się rozmawia z koleżanką Ireną 
- z kazdym dniem jestem coraz silniejsza psychicznie i fizycznie 
- z kazdym dniem w mojej głowie przybywa pomysłów zawodowych
- z kazdym dniem mam coraz wiecej pieniążków na koncie i w portfelu
- z kazdym dniem mam coraz wiecej  dobrych, solidnych klientów
- z kazdym dniem zyskuję nowych przyjaciół
- z kazdym dniem jestem pewniejsza siebie i wiem, że spotkam wkrótce odpowiedniego dla mnie partnera
- z kazdym dniem jestem pewniejsza swoich decyzji
- z kazdym dniem kontakt z moim mezem jest łatwiejszy
- z kazdym dniem nasze zycie erotyczne jest bardziej radosne i szczere

Dla spraw zwiazanych ze zdrowiem proponuję karteczki w kolorze żółtym i pomarańczowym
Dla spraw finasowych - fioletowy
Dla spraw zawodowych- zielony
dla spraw sercowych- różowy
dla spraw erotycznych - czerwony

Można jednak te kolory dobierać sobie według własnego upodobania, jak kazdy z was akurat je odczuwa.

Mieszamy te karteczki w tej naszej miseczce pełnej ryżu, mieszamy często i z radością przez 27 dni. :) :)

A potem przekładamy je do pudełeczka i odkładamy gdzieś do szuflady z myślą o tym, że już wkrótce wszystko się spełni ( o ile już się nie spełniło ) :)

A ryż ??
Ryż można ugotować i zjeść, lub wysypać ptaszkom :) 


4 komentarze:

  1. Ciekawy i prosty rytuał. Wypróbuję, bo mam kilka życzeń i marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć Krysiu , zrobiłam sobie na zdrowie i działa :)

    pozdrawiam
    Sylwia.P

    OdpowiedzUsuń