środa, 9 sierpnia 2017

HOROSKOP na SIERPIEŃ - wszystkie znaki zodiaku

Kochani- z racji wakacji i faktu, że zupełnie nie mogę znaleźć czasu, tym razem skrócony horoskop. 

Przepraszam- poprawię się od kolejnego miesiąca :) 




LEW


W sprawach zawodowych czekają was propozycje i dokonywanie wyborów. Wiele z nich przeciągnie się na kolejny miesiąc. Z pewnością polepszy się sytuacja finansowa, wpadnie niespodziewany zastrzyk gotówki. Wiele z tych nowych propozycji pracy będzie dla was spełnieniem marzeń snutych od lat. 

Proszę uważać na kości i stawy- nie skakać z wysoka. Dopaść was może również wyjątkowa wrażliwość i skłonność do płaczu, wzruszeń, zazdrości

Samotne Lwy odpoczną u boku nowo poznanej osoby, ale może być to tylko wakacyjna przygoda proszę więc nie robić dalekosiężnych planów.  Lwy w stałych związkach odświeżą związek podczas urlopu, albo nawet i weekendowego wyjazdu. 

Z okazji urodzin mnóstwo radosnych wydarzeń  wam życzę kochani :) 


PANNA 

Finanse i praca radośnie rozwijać się będzie pomimo okresu urlopowego. Pojawią się nowe oferty , dopiero raczkujące, ale wniosą powiew nowego. Z pewnością większość z was wykorzysta to. 

Wygląda na to, ze panny od sierpnia zaczną bardzo dbac o siebie. Diety, zdrowy tryb życia, terapie...aż nie mogę uwierzyć? Juz teraz w sierpniu? Hm no wygląda że tak :) 

Samotne cieszyć się będą wielką ilością wolnego czasu i spotkaniami, na które kiedyś czasu nie było.  Panny w związkach po trudnym okresie znajdą sposób by wróciła radość do związku. 

Panny urodzone w sierpniu przyjmijcie proszę życzenia radości , zdrowia i miłości. :) 




WAGA

Ciekawe rozmowy zawodowe, spośród których wiele uda sie doprowadzić szybko do szcześliwego końca. 
Zdrówko nie powinno sprawiać kłopotów. Osoby, które od dawna skarżą się na przewlekłe dolegliwości rozpoczną odpowiednią terapię. 

Wagi, które sa na etapie rozwodów dogadają sie co do strony materialnej. Samotni niezbyt pałac będą teraz chęcią odnalezienia drugiej połówki czerpiąc radość z bycia singlem. 
Wagi w stałych związkach spędzą czas spokojnie ciesząc się osiagniętą stabilizacją.



SKORPION

Troszkę zmartwień moze pojawić się na waszej drodze  zawodowej. Ten lepszy okres czasu jest ciągle przed wami jeszcze, ale troszkę dalej niż na wyciągnięcie ręki. 
Zdrowie również może sprawiać małe , ale tylko małe problemy, które będą pod kontrolą. 

Uczucia wam się troche "rozjechać " mogą na prawo i lewo. Niedomówienia, rozmowy o zakończeniu związku o trudnościach, ale i o nowej szansie, którą dac będzieicie chcieli. Dotyczy to przede wszystkim  związków w których sprawy te są od dawna trudne.  Samotni dość niechętnie wchodzić będą w związki i zawierac nowe znajomości. 
Skoro taki trudny ten miesiąc to spróbujcie mimo wszystko dobrze się bawić czerpiąc radość z krótkich chwil. 

STRZELEC

Pozytywne zmiany na duża skalę. Możliwa zmiana zamieszkania- tzn dopiero plany póki co w tym temacie w sierpniu. Przypływ gotówki.

Trudne wiadomości wyjdą na dobre, czyli w temacie zdrowia okazać się może, ze to czego się obawialiście zostało unicestwione


Zakończenie związku, który od dawna mocno kuśtykał. Na jego miejsce szybko pojawi sie nowe uczucie. 
Samotni wybierać będa pomiędzy znakami wody i powietrza. Miłość pojawi sie niespodziewanie.
Strzelce w stałych związkach po ostrej awanturze odnajdą na nowo siebie w całej gamie uczuć i rozkoszy.

 

KOZIOROŻEC

Pozytywne wiadomości w sprawach zawodowych. Podwyżka lub mała wygrana. Decyzja o szkoleniu, dalszej nauce podjęta zostanie ostatecznie. 
Zdrowie problemów nie powinno sprawiać zadnych. 

Samotni z pewnością spotkają kogoś na szalone, radosne życie. Koziorożce będące w stałym związku czeka podjęcie nowych, ale radosnych decyzji, dalszy, kolejny krok dla związku. 

WODNIK

Praca i finanse radość przyniosą i dla tych, którzy zatrudnienie mają i dla tych, którzy na własny rachunek pracują. 

Zdrowie domagać się bedzie większej uwagi i większej aktywności fizycznej.

W uczuciach próba utrzymania równowagi pomiędzy okazywaniem uczuć a ich odbieraniem. Zazdrośni kontolowac bedą mniej a wylewni przestaną ciągle o miłości szeptać. To wzmocni każdy związek, nada mu naturalnego smaku. 



RYBY 

Bardzo dobra wiadomość dla oczekujących na przyjęcie do pracy lub awans. 
Zdrowie pod znakiem aktywności fizycznej i odpowiedniego stylu życia.

W uczuciach burze nadchodzą. Trudny wybór, dyskusje. dylematy.  Pamiętaj kochana rybko, że z każdej sytuacji jest wyjście, trzeba je tylko chcieć dostrzec. 





BARAN 

Rozwój zawodowy połączony z wypoczynkiem. To super sprawa móc pracować i równocześnie odpoczywać. 

Zdrowie wydaje się być pod pełną kontrolą pozytywnych sił wszechświata.

Uczucia mogą wam się trochę, albo i mocno posypać. Burz gradowych nie zabraknie.  Mam nadzieję, ze będa tylko dlatego, ze lubicie "szum wrzasku", i "rozgadany potok ....słów". I mam nadzieję, ze po tych burzach zaświeci tęcza ...jak zwykle. 

BYK 

Sprawy zawodowe radośnie sie prezentują, zapewniając o zadowalającym wzroście. 
Zdrówko w pełni pod kontrolą. Optymizm  i pełna witalność. 

Uczucia wymagać będa uwagi i delikatnego traktowania. Nic na siłe, nic na "już". Cierpliwości trzeba.


BLIŹNIĘTA

Kroi się wam wyjazd za granicę do pracy. I dużo niepewności z tym związanej. 

Zdrowie pod kontrolą, ale proszę nie przesadzać z troską o nie. Nie nadużywać suplementów. 

W stałych związkach ochłodzenie nastąpić może , co jedni odczują jako okazję do wypoczynku a inni jako samotność nieprzyjemną.  
Samotni rozdrażnieni być mogą , bo trudno będzie o miły wieczór z kimś kto naprawdę zainteresuje. 


RAK

Sprawy zawodowe na piękny rozwój wskazują dając nadzieję na lepsze wynagrodzenie i wyższe stanowisko. 
Zdrówko uderza w dzwony aby się nie przemęczać i nie spożywać za dużo wody procentowej. Mogą pojawić się kłopoty ze snem.

Samotni z pewnością letni flert przezywać będą i motylki w brzuchu na nowo poznawać.  Stałe związki odczują radość z odpoczynku, znajdą czas na wspólne rozmowy, na romantyczne chwile. 



6 komentarzy:

  1. Taka forma przekazywania horoskopu jest lepsza :) Nie trzeba czekać na swój znak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No prosze :) Zdaje się że z braku czasu odkryłam lepszą formę pisania horoskopów. :)

      Usuń
    2. Witam zgadzam się szybko i na temat☺...a wróżba w sierpniu będzie?
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Witam. Czy wróżba w sierpniu będzie? Jeżeli tak to czy można wiedzieć kiedy tak mniej więcej? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę podać wcześniej datę wróżby. Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń