niedziela, 5 czerwca 2016

Nowy Księżyc- nowe marzenia

Dzisiaj pierwszy dzień Nowego Księżyca. Dobra okazja na produkcję marzeń :) 
Przed wami moi kochani Studnia Życzeń. Jest to karta z mojej nowej talii Lenormand, która obecnie jest jeszcze  w fazie testowania.  Ujrzy światło dzienne i pokaże się w sprzedaży dopiero, gdy będę pewna, że pracuje tak jak to zaplanowałam. 
Co robimy w związku z Nowym Księżycem, naszymi marzeniami i Studnią Życzeń.

1. Włączamy do akcji naszą wyobraźnię
2. Podchodzimy do Studni. Witamy się z nią serdecznie. Opowiadamy o swoim marzeniu związanym z najblizszym okresem . Studnia Życzeń jest dzisiaj do dyspozycji każdego z
was. Macie tyle czasu na rozmowę z nią ile chcecie. Jeden warunek tylko.... proszę przekazać jej tylko jedną prośbę. Nie kilka. Wiem, że to może być trudne, ale taka jest zasada jej działania. 
3. Żegnamy się z nią , wracamy do siebie i czekamy na spełnienie się marzenia.

Studnia nie spełni życzeń mających w podtekście szkodzenie innym ludziom. Ona daje, nie odbierając, proszę zawsze o tym pamiętać.

Życzenia składać możemy przez cały okres rosnącego Księżyca, aż do Pełni. Ale tylko jedno ( na cały ten okres dwóch tygodni). Odwiedzać ją możesz każdego miesiąca z nowym życzeniem.



Zapraszam również na  grupę, gdzie uczymy się kart Lenormand. Tam organizujemy też wspólne spotkania podczas których pozytywnie "czarujemy". 

Lenorkowa kawiarenka

Dzisiaj na grupie, spotykamy się  przy Studni . Innym razem wspólnie ładujemy nasz grupowy energetyczny PARASOL, albo otwieramy go na potrzeby naszych członków. 
Mamy również swój własny podwodny Statek, który pomaga nam odesłać do Matki Ziemi nasze lęki, obawy, smutki. Wszystko co nas dręczy i do przodu iść nie pozwala. 

Serdecznie zapraszam na grupę. Pamiętać proszę tylko, że jak w każdej grupie obowiązuje zachowanie dyskrecji. Nie rozmawiamy o jej członkach poza grupą. 

Zdjęcie własne. Surowy zakaz rozpowszechniania go bez podania autora!!

Proszę nie wpisywać swoich próśb pod postem. Zapiszcie je sobie na kartce, albo po prostu "w głowie" :) 

20 komentarzy:

  1. JAK POTOCZY SIE MOJE ZYCIE ZAWODOWE I WYDZWIEK NA ZWIAZEK? MARIKA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marika kochana, co to pytanie tutaj robi ? :) Przeczytaj proszę raz jeszcze tekst powyżej.

      Usuń
  2. Krysiu, zamyslilam sie chyba ....moje zyczenie w eter poszlo:) I am so sorry .

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani moi. Studni nie przekazujemy pytań typu: " jak potoczy się" ...."czy znajdę"... Studni przekazujemy sformułowane konkretnie jedno jedyne życzenie za każdym razem. Życzenie typu ...."proszę o odpowiedniego dla mnie partnera/partnerkę" LUB proszę o odpowiednią dla mnie pracę LUB proszę o nową ofertę mieszkaniową dla mnie LUB proszę o zdrowie dla mnie. :) :) Nie czytacie tekstów ze zrozumieniem...gonicie do przoodu jak szaleni, czytacie po łebkach i potem cuda na kiju z tego wychodzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę o odpowiedniego partnera dla mnie, który kochałby mnie a ja jego

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze o pomoc w rzuceniu palenia

    OdpowiedzUsuń
  6. Proszę o odzyskanie utraconej przyjaźni żebym mogła ponownie na niego liczyć w każdej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  7. Proszę, aby mój partner był/pozostał dla mnie dobry. Bardzo mi na tym zależy, bo daje mi dużo szczęścia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja poproszę o spokojne życie,już nie Sam

    OdpowiedzUsuń
  9. Prosze abym znalazla milisc z wzajemnoscia

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę o to, by w mojej rodzinie było dobrze, stabilnie, bezpiecznie i spokojnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Proszę o odpowiedniego partnera dla Anny

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o powrót mojego ukochanego

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o odpowiedniego partnera towarzysza życia ,bo jestem samotna

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę abym mogła kupić wymarzony dom.

    OdpowiedzUsuń
  15. prosze o prawdziwą miłosc!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Proszę aby moje zdrowie było jakie jest

    OdpowiedzUsuń
  17. Proszę o miłość ,bo jestem samotna

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo proszę aby moja sprawa wypadkowa poszła po mojej myśli

    OdpowiedzUsuń
  19. Proszę abym spędziła resztę życia z obecnym patrnerem w szczęściu i miłości.

    OdpowiedzUsuń