czwartek, 14 kwietnia 2016

DARMOWA WRÓŻBA na miesiąc Kwiecień

Kolejny miesiąc i kolejna wróżba. Proszę chętnych o wpisywania tylko jednego pytania. Proszę podać imiona, lub pseudonimy. Albo znaki zodiaku. Chodzi o to, aby "nazwać się jakoś". Samo pytanie bowiem, utrudnia mi bardzo odnalezienie odpowiedniej "przestrzeni energetycznej".
 Jeżeli ktoś zapomniał wpisać, proszę wrócić do swojego postu, nacisnąć "odpowiedź" i dopisać to co trzeba. 


Po 100 wpisach, wróżba zostanie zamknięta, a odpowiedzi pojawią się w osobnym poście. (ze względów technicznych bloga, muszę kopiować wasze pytania i przenosić je na osobny post)
Proszę nie wykorzystywać sytuacji i nie wpisywać po więcej niż jedno pytanie. Karty bowiem, bardzo dobrze rozpoznają oszustwo i potraktują was tak, jak jak wy je...czyli.... żadna z odpowiedzi nie będzie słuszna. Tak więc, to wy stracicie.  

Proszę o pytania krótkie. Tym, którzy w jednym pytaniu zawrą kilka innych, odpowiem tylko na jedno. :) 

Pytania wpisywać można  anonimowo. Wtedy wybieramy opcję "anonimowo" tuz przed wysłaniem.

106 komentarzy:

  1. Iwona, bliźnięta i Dariusz, ryby czy to będzie poważny związek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wioletta (bliźnięta) czy uda mi się sprowadzić zabawkę terapeutyczną dla chorych i czy to będzie działalność na dłużej?

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam :) Moje pytanie-czy moja sprawa w sądzie (właśnie się toczy) będzie rozstrzygnienta na moją korzyść i kiedy? Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Krysiu :))Czy nasz związek przetrwa obecne problemy. Aga i Rot. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy zmiana mieszkania będzie lepsza dla dzieci a szczegulnie dla syna bo bedzie musiał zmienic szkołę..
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  6. Jola strzelec,kiedy poukładam,życie zawodowe i rodzinne?

    OdpowiedzUsuń
  7. Alina Czy nastąpią zmiany w moim małżeństwie.Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie intencje ma wobec mnie Jacek. Aga-Ryby

    OdpowiedzUsuń
  9. Anna, skorpion
    Czy to czas by urzeczywistnić myśl o kupnie mieszkania?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiola waga. Kiedy dostanę pracę na stałe?

    OdpowiedzUsuń
  11. Edyta Lew Michał Koziorożec , czy stworzymy ponownie związek?

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy mòj mąż będzie walczył o mnie gdy będę chciała odejść , czy ucieszy się? Są w jego sercu jeszcze uczucia do mnie?
    Jola i Mieczysław

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam, sprawy sercowego u.mnie na kwiecień :), Szymon czy Piotr, a może ktoś zupełnie inny

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy poznam tego mi przeznaczonego ? dziekuje i pozdrawiam G

    OdpowiedzUsuń
  15. 18 02 87 co mnie czeka w kwietniu

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam szanse dostac prace w Uniklinice?
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  17. co u mnie w milosci wiosna ? cos sie zadzieje ? inez strzelec singielka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Kochana
    Sylwia Panna i Bartosz Skorpion, czy związek się odrodzi?
    Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam serdecznie, od jakiegoś czasu staramy się z mężem o drugie dziecko - moje pytanie kiedy zajdę w ciąże? Edyta Rak i Jakub Byk. Z góry bardzo dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie. Chcialabym zapytac jak mnie ocenil/osadzil/jakie wrazenie zrobilam (3 slowa bo brakuje mi jednego wlasciwego laczacego te 3) mezczyzna ktorego niedawni poznalam J. Pozdrawiaam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaczynam nową pracę, ale mam dużo wątpliwości i obaw , czy to właściwy wybór. Czy powinnam poszukać czegoś innego? Agata

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam ,
    Jestem prawdopodobnie w ciąży, moje pytanie brzmi; czy będę z ojcem dziecka które noszę? ( czy stworzymy stały pełen miłości związek )
    On 17.12.1981
    Ja 06.12.1982

    OdpowiedzUsuń
  23. moje pytanie dotyczy wiec jak spedze wakacje w tym roku czy planowana podroz sie odbedzie -a moze podroz z innego powodu -jednak tematem moim jest podroz

    OdpowiedzUsuń
  24. Będę mogła zabrac moje rzeczy z mieszkan gdy bedę się wyprowadzać?
    Czy powinnam je wczesniej wywieść bo mąż mi nie da?
    Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  25. Poznałam Krzysztofa 25.04.1975 on żonaty ja mężatka czy powinnam kontynuować tę znajomość
    Pozdrawiam L.30.03.1971

    OdpowiedzUsuń
  26. Karolina : czy ja i Arek odnowimy romans ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy do konca roku wroce do pracy w szkole?(normalnej czy jezykowej) Patrycja 20/04/83

    OdpowiedzUsuń
  28. Aneta ryby Piotr koziorożec czy wrocimy do siebie

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Czego spodziewac sie w kwietniu?.....Pozdrawiam Krysiu... Marysia

    OdpowiedzUsuń
  31. Pusiia czu jest problem zdrowotny i jesli tak to
    Kiedy nastapi poprawa fizyczna i psychiczna

    OdpowiedzUsuń
  32. Maja D.- czy (i kiedy) bedziemy mieli dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  33. Czego mogę spodziewać się w uczuciach w kwietniu? Nie mam teraz partnera.Ania

    OdpowiedzUsuń
  34. Jolcia 29,05,1968. Kochana Krysiu poznałam teraz człowieka o imieniu. Czy mogę z nim robić biznes. Więcej danych nie znam daty urodzenia ani miejsca. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wspaniałą wyczerpującą odpowiedż :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Beata. 19.03.1973 Kim jestem dla M? jak mnie traktuje?

    OdpowiedzUsuń
  36. Czy bede z Grzesiem w zwiazku? Kiedy kolwiek?

    OdpowiedzUsuń
  37. Mariola 03.05.64 Droga Krysiu, pracuję w Niemczech jako opiekunka. Chodzi mi po głowie pomysł na stworzenie rodzinnego domu starców w Polsce. Powiedz mi czy to dobry pomysł, czy ja go zrealizuje?

    OdpowiedzUsuń
  38. Pytanie : Co dalej z moja firma ? ,pozdrawiam Sylwia.P

    OdpowiedzUsuń
  39. uczucia w kwietniu: Iwona i Roman. Dziekuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. witam czy będziemy żyć razem z Mariuszem ? Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy dokładnie czy będziemy parą bo nie dokładnie zadałam pytanie :) Asia

      Usuń
  41. Co powinnam zrobić ,żeby odbic się od dna i na nowo ułożyc sobie zycie?Bożena19.09.1982

    OdpowiedzUsuń
  42. czy za tym piątym podejściem zdam egzamin na prawo jazdy, Monika

    OdpowiedzUsuń
  43. Czy w tym roku zmieni się moja sytuacja uczuciowa, czy stworzę związek lub co mi w tym przeszkadza, nad czym pracować? Hanka

    OdpowiedzUsuń
  44. czy zmienię pracę na lepszą/lepiej płatną? Ewa

    OdpowiedzUsuń
  45. Ewelina 19-05-81
    Kiedy poprawi sie moja sytuacja finansowa?pozdrawiam serdecznie


    OdpowiedzUsuń
  46. angelika 1990 panna i bartek 1986 skorpion jak przedstawia się nasz związek dalej?

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam serdecznie. Kiedy spotkam się z Mariuszem. Maria

    OdpowiedzUsuń
  48. Aga -co mnie czeka w sprawach uczuciowych?

    OdpowiedzUsuń
  49. Dzień dobry Pani Krystyno,
    czy po "pogmatwanym i z zastojami" kwietniu czeka mnie w najbliższym czasie coś bardziej pozytywnego w uczuciach.
    Pozdrawiam Panią serdecznie:)
    Aneta

    OdpowiedzUsuń
  50. Edyta Lew Michał Koziorożec , czy stworzymy ponownie związek?

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj :) Przesyłam moc ciepłych myśli :) Kiedy kupię mieszkanie ? Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  52. Ania: Na co powinnam zwrócić uwagę w najbliższym czasie ? Czego nie zauważam?

    OdpowiedzUsuń
  53. Magdalena 24.04.82 i Przemek (koziorozec) Witam sedeczenie - Kiedy w moim i mojego partera zyciu pojawi sie upragnione i dlugo wyczekiwane dziecko ? I z gory dziekuje za czas i odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witam. Wioletta, Przemek. Rak i waga. Jaka jest najbliższa przyszłość między nami i czy z jego strony szczere uczucie. Dziękuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  55. Czy zwiazek z Mario bedzie moim trwalym zwiazkiem? Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  56. Katarzyna wodnik czy uda mi się rozwinąć moje plany zawodowe??

    OdpowiedzUsuń
  57. Jola skorpion czy nowy zwiazek z M bedzie *wlasnie *TYM?

    OdpowiedzUsuń
  58. Savet,29 04 66.mam wyjechacz do Pragy i uczycz sie reiky u Alenky pastelky?

    OdpowiedzUsuń
  59. Małgorzata. Czy w tym roku uda mi się sprzedać moją działkę?

    OdpowiedzUsuń
  60. Anna i Darek.Czy osiągniemy w końcu wspólną stabilizację?

    OdpowiedzUsuń
  61. Zmiana pracy powrót do domu z zagranicy czy to dobra decyzja

    OdpowiedzUsuń
  62. Wybieram sie do pl czy bd milo moze kogos spotkam w mojej podrozy jestem sama krystyna

    OdpowiedzUsuń
  63. Witam Pani Krystyno...
    Zna Pani moją historie ...zrobiłam dokładnie tak jak Pani radziła...ale on sie zamknął przedemną jeszcze bardziej...stał się agresywny i wulgarny wobec mnie....nie wiem jak to tłumaczyć....po ostatniej naszej sprzeczce upił się i umieścił na swojej stronie pewną wiadomość ....odnośnie tej sytuacji moje pytanie...

    Dorota i Maciej
    Czy przekaz Maćka wklejony na fejsbuku ....jest skierowany do mnie czy do kogoś innego?

    pozdrawiam D

    OdpowiedzUsuń
  64. TERESA -MAM PYTANIE JESTEM WDOWĄ OD 23 LAT CZY ZNAJDĘ JESZCZE SWOJĄ POŁÓWKIE UR 06041960 POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja, Anna Lew - z kim prawdziwy związek oparty na miłości, zaufaniu i wierności: 1) Sławomir Panna, 2) Grzegorz Baran, 3) Mateusz Wodnik. Dziękuję bardzo i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  66. Beata jaki bedzie ten kwiecien w finansach i milosci pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Jak mam rozumieć zachody plany Adama(rak)względem mnie(Jasia, byk), szczere toto?

    OdpowiedzUsuń
  68. Zdzisia-skorpion
    mnie interesuje zdrowie i sprawy finansowe na kwiecień
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  69. Witam serdecznie. Czy wkrotce zajde w ciaze? Dziekuje. Nala

    OdpowiedzUsuń
  70. Czego chce ode mnie mój były chłopak Grzesiek? Iwona

    OdpowiedzUsuń
  71. Magda-witam Pani Krysiu i poprosze o podpowiedz - czy powrot do kraju jest mi pisany w tym roku?

    OdpowiedzUsuń
  72. ja lew - on Wodnik - czy będziemy razem?

    OdpowiedzUsuń
  73. Czy moja miłośc jest blisko? Kasia

    OdpowiedzUsuń
  74. Pani Krysiu, kiedy spotkam tego jedynego, wymarzonego na którego tyle czasu oczekuję. Czasami brak mi już sił w tym moim oczekiwaniu. Czasami czuję, że to już krótka chwila, a czasami napełniają mnie obawy, że to nigdy może nie nastąpić.Wiele wiosen już upłynęło w moim czekaniu, a cierpliwość już mi się kończy. Pani Krysiu, kiedy ten czas oczekiwania się skończy i przerodzi w radość spotkania? Kiedy będzie mi dane go spotkać?

    I jak zawsze pięknie dziękuję za pani pomoc, dobre słowo i nade wszystko otuchę. Pięknie dziękuję !!!

    Pozdrawiam serdecznie,

    Justyna (10.10.1975)

    OdpowiedzUsuń
  75. Barbara- czy Aleksander to dobry "material" na partnera? czego powinnam sie obawiac i na co zwrocic uwage?

    OdpowiedzUsuń
  76. Kiedy spotkam miłość swojego życia? Paulina - byk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anuluję ww. pytanie i zamieniam na inne jako kontynuacja poprzedniej wróżby. Niedawno Pani mi wywróżyła że widać w przyszłości związek z E.(baran) moje pytanie brzmi: kiedy dane będzie nam stworzyć związek? Paulina (byk) pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  77. Marta bliżniaki, Czy na wakacje zjade do polski na stałe. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  78. Witam :))) Kiedy zacznie mi się wszystko układać ??? Bardzo długooo jestem w dołku ... nie tylko finansowym . Pozdrawiam . Dziękuje :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podpisałam się . Kamila - Rak :)))

      Usuń
  79. Witam. Co czeka mnie w najbliższym czasie w sprawach uczuciowych? Lewa,znak zodiaku panna. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam serdecznie. Jak wyglada obecnie moja sytuacja w pracy- Hania.

    OdpowiedzUsuń
  81. Małgorzata, bliźniak, czy warto odkładać wszystko inne w oczekiwaniu na stałą umowę o pracę?? chodzi mi o to, co powinnam zrobić najpierw... Dziękuję za rozkład :-*

    OdpowiedzUsuń
  82. Witam serdecznie. Co z moimi uczuciami, Wroci stara milosc czy calkiem nowa? Dziekuje i pozdrawiam . Dorota

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam . Czy Moj partner szczerze mnie kocha czy nadal cos kombinuje i zwodzi , juz nie pierwszy raz , wiem ze nie mowi mi prawdy ale dlaczego ? EDYTA

    OdpowiedzUsuń
  84. Dobry wieczor Pani Krysiu. Chcialam zapytac o prace , widac cos dla mnie na horyzoncie, jesli tak czy bede z niej zadowolona ?Rybka . Pozdrawiam i dziekuje .

    OdpowiedzUsuń
  85. Czy zmienię pracę w najbliższym czasie na tą, o którą się staram ?

    OdpowiedzUsuń
  86. WITAM .Jakie plany uczuciowe ma ten ktorego kocham . Blizniak i Rybka . Dziekuje .

    OdpowiedzUsuń
  87. Elżbieta - waga - strasznie boli mnie nieporozumienie z naszym synem , wciąż o to pytam - jak długo to jeszcze potrwa ??? cierpię z tego powodu...

    OdpowiedzUsuń
  88. Małgosia /bliznięta/ , czy w pracy odniosę sukces - awans - a może nawet podwyżkę , dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  89. Czy kobieta z którą jestem w związku przeprowadzi się do mnie w ciągu najbliższych miesięcy? Ona-Kasia, ja - Piotr.

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam serdecznie z tej strony Izabela . Mam pytanie czy w moim zyciu w najblizszych kilku miesiacach zajda jakies korzystne zmiany?Bardzo na nie licze. Pozdrawiam cieplutko i dziekuje bardzo p.Krystyno.

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam czy moj zwiazek przetrwa Anna lew i Mieczysław byk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam co mnie czeka w najbliższym czasie jak z pracą i zdrowiem

      Usuń
  92. Kiedy spotkam swoja milosc waga

    OdpowiedzUsuń
  93. Witam
    Mam na imie Beata, staram sie o adopcje chlopca. Czy mi sie uda? Dziekuje I Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  94. Alicja - koziorożec, co mnie czeka?

    OdpowiedzUsuń
  95. Iwona, Czy otrzymamy wiekszy dom? Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  96. W maju bede wynajmowała mieszkanie, czy bedzie mi sie tam dobrze mieszkało?
    Danuta - zodiakalny rak

    OdpowiedzUsuń
  97. Karolina 31.10.1992r Czy dostane się i powinnam pokazać swoje umiejętności na sierpniowym pokazie mody?

    OdpowiedzUsuń
  98. Isia - Czy w najbliższym czasie zajdzie zmiana w mym życiu prywatnym

    OdpowiedzUsuń
  99. Kiedy znajde prawdziwa milosc lew - anna

    OdpowiedzUsuń
  100. Wróżba przekroczyła 100 postów i zostaje zamknięta. Odpowiedzi pojawią się w osobnym poście. Dziękuje za udział

    OdpowiedzUsuń
  101. Tutaj znajdziecie odpowiedzi na swoje pytania. Wszystkie wasze pytania zostały skopiowane, odpowiedzi są na niebiesko pod nimi.

    http://tarot-life-coaching.blogspot.gr/2016/04/odpowiedzi-do-darmowej-wrozby-z-kwietnia.html

    OdpowiedzUsuń