niedziela, 13 grudnia 2015

Darmowa wróżba na miesiąc grudzień

Darmowa wróżba

Zapraszam na kolejną darmową wróżbę.  
Chętni wpisują po jednym, konkretnym pytaniu. 
Proszę podać imię. W przypadku gdy uważacie, że możecie być rozpoznani, przez kogoś, kto również na blog zagląda, proszę zamiast imion wpisać pseudonimy, albo jakieś określenia, którymi się do siebie zwracacie. Chodzi o to, żeby było to już używane, a nie wymyślone właśnie w tej chwili.:)

Wróżba będzie zamknięta po przekroczeniu 100 postów, lub w przypadku mniejszej ilości w środę (16/12)wieczorem. 
 Zapraszam

211 komentarzy:

  1. Czy Asia to miłość mojego życia ? Pozdrawiam Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ważna dla ciebie miłość i dla niej też. Czy na całe życie....nie istnieje "zawsze" tak jak nie istnieje "nigdy". To my budujemy i my zmieniamy nasz świat

      Usuń
  2. Co myśli o mnie(jak mnie odbiera) Łukasz? Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony dodajesz mu energii, z drugiej go onieśmielasz. Poznaj go lepiej, i pozwól, żeby i on lepiej poznał ciebie.

      Usuń
  3. witaj Krysiu -wiec zapytam tak o moje sprawy ogolem jak ja to przezyje i poradze sobie -bo sie pogubilam ,probuje sie nie poddawac ale nie wiem co dalej -dziekuje ci Krysienko z calego serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krysia,przede wszystkim skup się na tym,żeby było miło i żeby chciał spędzać jak najwięcej czasu z tobą. Nie zwracaj uwagi przez jakiś okres czasu, na to co cie drażni, a wtedy jest szansa, że sam z siebie to trochę zmieni. Jak cie będzie korciło gadać co ślina na język przyniesie, to gryź marchewkę:)Bo znowu pyskówki widze wiszą w powietrzu i to jeszcze w tym roku.

      Usuń
  4. Czy Sławek ma wobec mnie poważne plany na przyszłosc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co, nie widzę tego jeszcze zbyt skrystalizowanego. Trzeba więcej czasu.

      Usuń
  5. Czy czeka mnnie spelniona milosc? Pozdrawiam,Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy PIotr wyjdzie z inicjatywą? Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś małego być może na koniec roku, chociaż nie widać tego aż tak pewnie. Może powinnaś mu jeszcze trochę pomóc, jeżeli chcesz efektów

      Usuń
  7. Elżbieta - kiedy skończą mi się problemy finansowe , jestem bardzo zmęczona ciągłym brakiem gotówki i kredytami , dodam tylko, że nie spodziewam się spadku, darowizny czy wygranej :) Pozdrawiam świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elu, zrób sobie plan działania i realne możliwości zdobycia gotówki. Jak nie można z pracy, to może jakiś bogaty sponsor. Bo tak po prostu, same z siebie to się te finanse nie poukładają. Trzeba zadziałać

      Usuń
  8. Ania jak potoczy się znajomość z Wojtek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ma szansę rozwoju, jeżeli nie będziesz zbyt nerwowo działać i naciskać.

      Usuń
  9. Lucyna.Czy wreszcie znajde tego jedynego ��

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie/kiedy poznam swojego przyszłego partnera/męża Izabela. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Małgosia - co mi szykuje w 2016 roku pod względem uczuciowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczyszczenie starych konfliktów i nową znajomość

      Usuń
  12. Czy Tomasz kocha mnie?Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy Mariusz będzie moim stałym partnerem? Kiedy to może się stać? Co z moim obecnym? Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko- jedno pytanie. Przez najbliszy okres czasu widze dwoch rownoczesnie

      Usuń
  14. Czy w najbliższym czasie moje życie zmieni się pozytywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozytywne zmiany rysują się w styczniu. Będzie to jednak mała zmiana, kolejne powoli nadejdą, ale pod warunkiem, ze sie o nie postarasz, pomożesz im.

      Usuń
  15. Czy Robert mnie jeszcze kocha ? Agata

    OdpowiedzUsuń
  16. Edyta - czy odnajdę szczęście w swoim życiu?

    OdpowiedzUsuń
  17. czy ma sens spotykanie sie z Patrykiem-jest duzo mlodszy ode mnie? Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To związek tylko na erotyczne doznania i szaloną miłość. Będzie ciężko się rozstać

      Usuń
  18. Czy Krzysztof R mnie pokocha?Dorota

    OdpowiedzUsuń
  19. Agnieszka 14.06.1986 czy wkacu znajde jakas ciekawa dla mnie prace w swoim zawodzi czy bede zmuszona znowu wyjechac na wyspe do pracy sezonowej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy znajdę wkrótce pracę w Polsce? Milena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale nie będziesz zbyt zadowolona. Trzeba czasu, zanim znajdziesz coś odpowiedniego

      Usuń
  21. Joanna 31.8.1990 Kamil 5.9. 1991 Pozwolilam mu odejsc ale on che do mnie znowu wrocic czy mam mu pozwolic wrocic czy to nie ma sensu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwól, bo inaczej zawsze będziesz mec do siebie o to pretensję. Pozwól mu po powrocie pokazać jak sie zmienił i na ile zrozumiał

      Usuń
  22. Mikołaj: jak poradzę sobie z egzaminem z języka niemieckiego na poziomie podstawowym i rozszerzonym? :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aga,Krzysiek - kiedy sie zobaczymy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, nie widzę spotkania w najbliższym czasie. Moze zacznij coś działać w tym kierunku

      Usuń
  24. Czy w przyszlym roku zajde w ciaze? Dziekuje. Renata

    OdpowiedzUsuń
  25. Wydaje mi się, że w pracy atmosfera wokół mnie nie jest dobra. Utrzymam się, będę pracowała?
    Stasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomimo tego, nie widze zwolnienia. Nie prowokuj negatywnym nastawieniem zwolnień

      Usuń
  26. Jakie beda kolejne miesiace w finansach i milosci .Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w finansach jakieś konkretne ustalenia, które wprowadzą poprawę

      Usuń
  27. Czy ta znajomość przetrwa obecne burze i jest szansa na to że będziemy razem? Monika i Jarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo tych burz przed wami jeszcze. Może dołóż więcej starań,by było radośniej

      Usuń
  28. Gosia kiedy dostanę pracę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie 3 karty pokazują że po prostu czekasz. Albo ja sie mylę, albo ty za dużo czekasz a za mało działasz.

      Usuń
  29. Wiola. Czy w obecnym miejscu pracy zostanie mi przedłużona umowa czy szukać pracy w innym miejscu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Ania. Czy w przyszłym roku odnajdę miłość?

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy jeszcze w grudniu uda mi się podjąć pracę? Asia

    OdpowiedzUsuń
  32. Damian, kiedy znajde stala prace

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam:) Kiedy wyjde za mąż?;) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  34. Co może mnie czekać niespodziewanego a ważnego w grudniu? - Ania

    OdpowiedzUsuń
  35. Proszę mi powiedzieć kiedy lub gdzie znajdę drugą połowę :-) Weronika

    OdpowiedzUsuń
  36. czy z Mirkiem to cos na dłuzej ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam,
    Czy w styczniu uda mi się spotkać z Hamidem? Dorota.
    Pozdrawiam i z góry dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  38. Agunia. Jakie będą te święta i Sylwester?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojne i radosne,ale trzymaj język za zębami i nie prowokuj kłotni :)

      Usuń
  39. Anna. Czy spotkanie z Jerzym ,to dobry pomysł? Czy lepiej zakończyć ,tę znajomość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, bardzo chcesz się z nim spotkać, ale nie wydaje mi się, żeby był to super pomysł i wniósł rewelacyjne zmiany. Spróbuj, nie bedziesz sobie zarzucać, że nie spróbowałaś

      Usuń
  40. Czy moja sytuacja finansowa zmieni sie w 2016 roku. zdzisia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zacznij działać bardziej w tym kierunku, bo zmian samych z siebie nie widać za bardzo

      Usuń
  41. Kiedy i gdzie poznam nowych przyjaciól z ktorymi bede mogla milo spedzac czas bo samotnosc strasznie mi dokucza......pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jola otwórz się na nowe znajomości, nie bój się. Nie będzie źle. One są tuż tuż

      Usuń
  42. amelia. jak ułoży się moje życie miłosne, dziekuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze bardzo radosnie, trzeba tylko bardziej zadbac o tę sfere

      Usuń
    2. bardzo dziękuję:)

      Usuń
  43. Andrzej Agnieszka -co dalej z naszym małzenstwem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno bedzie to wszystko posklejac na nowo. Trzeba duzo starań

      Usuń
  44. Witam :) Czy moje małżeństwo będzie udane? Maria Dariusz

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ewula - Czy pomyślnie finansowo i organizacyjnie dla mnie (sytuacja w pracy) zakończy się ten rok i rozpocznie nowy?

    OdpowiedzUsuń
  47. Czy w sprawach finansowych coś sir ruszy i poprawi. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Chcialabym zmienic prace i pytanie mam, czy w ciagu 3 miesiecy jest szansa na inna lepsza prace? Nie chodzi mi o prace dodatkowa ale o zmiane dotychczasowego zajecia. Pozdrawiam Iwona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, ale szukając możesz zaklepać cos, co ruszy poźniej

      Usuń
  50. Ewa i Jacek - czy uda się znaleźć dla Jacka pracę - kierowca. Życzę pomyślności w ten świąteczny czas :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,uda sie, ale trzeba czasu i cierpliwosci. Na wiosnę jest dopiero duzo łatwiej

      Usuń
  51. Dobry wieczór,
    czy czeka mnie coś dobrego w najbliższym czasie?
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  52. Alicja - czy wiosenna podróż dojdzie do skutku
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, cały czas jakieś blokady mi wyskakują, tak jakbyś się przed tą podróżą wzbraniała wewnętrznie

      Usuń
  53. Witam mam na imię Izabela chcę zapytać czy w najbliższym czasie poprawi się moja sytuacja finansowa? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy znajdę moja druga połówkę Anna

      Usuń
    2. Izabela- tak, pomoże w tym spotkanie z kimś znanym ci juz

      Usuń
  54. Witam czy moja siostra ur9.03.84rjest związana z kradzieżą bizuteri z domu rodzinnego
    Joasia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu odmawiam odpowiedzi. To są zbyt poważne sprawy, by rzucać oskarżenia na kogoś, bez głębokiego zbadania tematu.

      Usuń
  55. Czy moj ex bedzie sie staral sie do pol roku czasu wrocic do mnie?Patrycja 20/04/83

    OdpowiedzUsuń
  56. czy Daniel i Anią ma szanse na udany zwiazek ? czy wkońcu znajdzie swoją połówkę i załozy rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  57. czy dam radę pobudować dom tam gdzie planuję

    OdpowiedzUsuń
  58. Ela- czy dam radę pobudować dom tam gdzie planuję ( powyżej zadałam to samo pytanie bez imienia ...to jest sprostowanie )

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy pomyslnie zalatwie sprawe zadluzonego mieszkania?
    Zdrowych i Radosnych Swiat Bozego Narodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Załatwisz, ale jakby część tej sprawy, temat będzie się ciągnął, Również Wesołych i Zdrowych Swiąt :)

      Usuń
  60. Jacek ,Mariola-czy czeka nas wspólna przyszłość?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylabym ostrożna z planowaniem. Trzeba lepiej się poznać i zrozumieć. Jedno z was nie jest gotowe

      Usuń
  61. Czy spotkam w nowym roku kochajacego i dobrego mezczyzne z ktorym uloze wspolne zycie?Grazyna 1\4\1968

    OdpowiedzUsuń
  62. Marta czy bede zdrowa i czy podroz dojdzie do skutku i czy sie uda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedziesz zdrowa, podroz moze byc przesunieta w czasie

      Usuń
  63. Jestem w ciąży. Czy spelnie się moje marzenie i tym razem będzie córeczka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety karty nie chciały mi tym razem pokazać płci

      Usuń
  64. Dorota-Tomasz ....On ma tajemnicę,prosił żeby go nie pytać...

    Czy Tomek odważy się wyznać mi szczerze prawdę..?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. Witam.Jak potoczą się sprawy mojego związku?Pozdrawiam.Sabina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duzo niejasności, które jednak mają szansę się rozwiać, tak więc powinno być dobrze, jezeli potraficie sobie dużo wybaczyc

      Usuń
  66. Maja, na jak długo uda mi się utrzymać pracę w klinice? (mam nadzieję, że na stałe)

    OdpowiedzUsuń
  67. Joanna. Chcę zmienić pracę. W jakim kierunku powinnam pójść żeby praca była dla mnie też pasją?
    Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu, bardzo daleka droga do tego jeszcze. Przede wszystkim zdecyduj sie na cos, bo widze, ze poki co nie ma czegos, co by ci odpowiadało, jestes zmienna

      Usuń
  68. witam Pani Krysiu czy Krzysiek spedzi sylwester ze mna czy z Alana Dziekuje za odpowiedz i zycze Wesolych Swiat :) Marzena

    OdpowiedzUsuń
  69. Dobry wieczór Pani Krystyno. Iza i Andrzej. Czy nasze małżeństwo przetrwa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze jest mała szansa. Wybaczyc i zapomnieć trzeba i zaczac zyc na nowo, od dziś, nie tym co było

      Usuń
  70. Czy moje sprawy zawodowe potoczą się pomyślnie? Izka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz jeszcze dsc trudny okres przed sobą, ale potem bedzie lzej, tak za kilka tygodni

      Usuń
  71. Witaj Krysiu :) czy i jeśli tak to kiedy kupię dom z własną działeczką ? Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupisz, ale trzeba na to dosc duzo czasu jeszcze i starań. Zacznij działać, jezeli nie pratycznie to przynajmniej mentalnie

      Usuń
  72. Magdalena. Czy uda mi się zajść w ciążę przez najbliższe 3 miesiące?

    OdpowiedzUsuń
  73. Magda, kto bedzie moim mezem? Czy ktos nowy, kogo jeszcze nie znam czy ktos kogo juz znam? Bardzo serdecznie dziekuje za poprzednie dwie wrozby. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty wskazują raczej na zupełnie nową znajomosc, pomimo że ktoś ze znanych ci też jest jakby zainteresowany

      Usuń
  74. Dariusz. Czy u mnie w pracy jest wszystko dobrze, czy mam się obawiać?

    OdpowiedzUsuń
  75. Martyna jestem w ciązy jakiej plci będzie dziecko?

    OdpowiedzUsuń
  76. Magdalena - moja kariera zawodowa, planowana przeprowadzka związana z pracą. Czy wszystko rozwinie się dobrze i ulozy się zapewniając mi komfort finansowy?

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. w jakim miesiacu skonczy sie sprawa w sadzie w sprawie mojego taty Vicki

    OdpowiedzUsuń
  79. Czy powinnam zapomnieć o Grzegorzu czy walczyć o niego?
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  80. Anna, jak będą wyglądały moje finanse w grudniu oraz w I kwartale nowego roku 2016?

    OdpowiedzUsuń
  81. Czy Marek mnie lubi i jest mną naprawdę zainteresowany czy jest zwykłym podrywaczem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwazaj na niego troche, bo lubi kobiece piękno. Lubi cie i podobasz mu sie

      Usuń
  82. Czy w najbliższym czasie "szykuje mi się" korzystna, satysfakcjonująca oraz atrakcyjna pod względem finansowym zmiana pracy?
    Anna
    Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  83. Czy długi czuje coś jeszcze do swojej ex zabcia i czy mają ze sobą kontakt? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  84. Karolina : Czy moja znajomość z Arkiem przerodzi sie w związek ?

    OdpowiedzUsuń
  85. Jak będzie wyglądała moja sytuacja uczuciowa w najbliższym czasie tzn. czy pojawi się w końcu ten jedyny? Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pojawi się, pojawi nowa znajomośc w najblizszym czasie

      Usuń
  86. Marzena - Miałam rozmowę o pracę, która trwała prawie godzinę i dano mi odczuć, że byliby zainteresowani moją osobą. Czy mam szansę otrzymać tą pracę?

    OdpowiedzUsuń
  87. Katharsis: Witam! Chcialabym diwiedzuec sie w jakich okolicznosciach moge lub poznam milosc...o ile poznam:/..teraz tylko flirtuje z jednym Panem wirtualnie ale dzieli nas odleglosc...chyba, ze to Ten jedyny?:)

    Dziekuje pieknie, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznasz go w gronie znajomych, przez swoich znajomych. Nie przez interenet

      Usuń
  88. Sylwia czy nastepnym roku awansuje?

    OdpowiedzUsuń
  89. Gosia. Czy moja nieodwzajemniona miłość kiedyś się spełni?

    OdpowiedzUsuń
  90. Mial byc grudniowy pan jest czy ta znajosc da cos stalego lepszego co on mysli omnie krystyna robert

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest zainteresowany. Powoli powoli, nie naciskaj, niech sie rozwija swoim rytmem

      Usuń
  91. Czy zobacze sie z przyjacielem G

    OdpowiedzUsuń
  92. Bogna,co mi szykuje w 2016 roku pod względem finasowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowa współpraca, powinno być lepiej niz w tym roku finansowo

      Usuń
  93. Proszę o sprawdzenie, co czuje do mnie Jędrek/Andrzej. Ela

    OdpowiedzUsuń
  94. marzka- czy w 2016 roku moja sytuacja finansowa ulegnie poprawie na tyle abym mogła kupi mieszkanie

    OdpowiedzUsuń
  95. Kiedy uloze sobie zycie z wartosciowym mężczyznom? Joanna ur. 11.03.1986

    OdpowiedzUsuń
  96. Dzień dobry, mam pytanko czy spędzę sylwestra z Krzysztofem? Ania

    OdpowiedzUsuń
  97. Czy uda mi się znaleźć dodatkową pracę. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  98. Czy uda się znaleźć dodatkową pracę. Iwona

    OdpowiedzUsuń
  99. Agnieszka,czy uda mi się spotkać z Przemkiem jeszcze w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  100. Beata: Jak się potoczy dalej moja znajomość z Mietkiem.

    OdpowiedzUsuń
  101. Czy w sylwestra zaręczymy się? Dani i K.

    pozdrawiam :-))))

    OdpowiedzUsuń
  102. czy jest szansa na wspólną przyszłość z Paniczem ? :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  103. czy Łukasz zabierze mnie ze soba na wyjazd w styczniu?

    OdpowiedzUsuń
  104. Czy wiosną zamieszkamy już razem? Jarek i Wanda

    OdpowiedzUsuń
  105. Dziękuję serdecznie za udział.
    Proszę już nie dopisywać pytań.
    Wróżba zamknięta :)

    OdpowiedzUsuń
  106. Jola czy moje corki Krystyna i Roksana wyjda wreszcie z problemow finansowych

    OdpowiedzUsuń
  107. Czy Misiek mnie zdradził. Jola

    OdpowiedzUsuń
  108. Jak potoczy się znajomość z Piotrem? Ania

    OdpowiedzUsuń
  109. Czy z Karolem mi sie ulozy ? Margaret

    OdpowiedzUsuń
  110. Co Michele o mnie mysli???Ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektorzy chyba nie widza ze wrozba zostala zamknieta....

      Usuń