wtorek, 13 października 2015

DARMOWA WRÓŻBA - październik

Kolejny miesiąc i kolejna darmowa wróżba

Temat dowolny

Proszę wpisać tylko 1 (jedno) pytanie. Podać imię lub imiona (jeżeli pytasz o związek).

Wróżba otwarta tylko na krótki okres czasu. Zostanie zamknięta, gdy uzbiera się 100 postów. ( Przy większych ilościach pojawiają się problemy z odpisywaniem i posty "giną").

Zapraszam :)


Prosze 
nie wpisujcie pytań typu...co mnie czeka w życiu lub czy będę szczęsliwa i poodbnych. Na takie pytanie trzeba dużego rozkładu, pracy na 2-3 godziny. 
Prosze krótkie pytanie wpisac, konkretne.

           Proszę nie wpisywać po kilka pytań, ani w tym samym poście, ani w nowym, kolejnym. 
Jeżeli będziesz kpić ze kart i ze mnie, to i my zakpimy z ciebie, tak więc nie ma opcji abyś cokolwiek wygrał, czy wygrała


223 komentarze:

  1. prosze czy zmieni sie cos moja sytuacja z mieszkaniem -czy cos osiagne zalatwiajac je -chodzi mi o mieszkanie socjalne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze ze weszły nieoczekiwane przeszkody, niezależne od ciebie. Sytuacja się przeciąga i nie widać pozytywnej odpowiedzi w najbliższym czasie.

      Usuń
  2. Witam serdecznie :) uprzejmie proszę o wróżbę na relacje pomiędzy mną Edyta a Łukaszem - rozstaliśmy się, chciałam się dowiedzieć czy jeszcze kiedyś nasze drogi skrzyżują się. Z góry dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam. Edyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Spotkacie cię. Będą rozmowy i będzie jeszcze szansa na zbiżenie, ale wszystko raczej chwilowe. Wiem, ze cierpisz, ale staraj się powoli otwierać na nowe

      Usuń
  3. Czy ten zwiazek ,ktory wlasnie sie zaczal,to ten,ktory przetrzyma,i bedzie trwal ?? Iwona ,Dimitris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko , nie bardzo. Obserwuj zachowanie Dimitrisa, miej oczy i uszy otwarte, nie wtapiaj sie za bardzo. Trzymaj troche serce.

      Usuń
  4. witam ,JOLA czy w niedługim czasie spotkam kogos kto mnie pokocha i już nie będę samotna w te długie jesienno zimowe wieczory???????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pod warunkiem, ze zaczniesz coś w tym kierunku działać. :) potrzebna ci nowa grupa znajomych, potrzebne ci nowe tematy w ktorych potrafisz zabłysnać :)

      Usuń
  5. Kiedy dostane pracę. Gosia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam Pani Krysiu.Kiedyś powiedziała mi Pani ,że będę miała dziecko.Moje pytanie to kiedy to będzie? Pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia- bardzo trudno odpowiedziec na takie pytanie w krótkiej wróżbie. To co widac na starcie, to fakt, że najpierw musisz poukładac kilka innych spraw osobistych

      Usuń
  7. Czy do końca roku poznam kogoś Z kim stworze w przyszłości trwała relacje ? Izabela
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, aby ten jedyny był już tak blisko. Raczje trzeb ajeszcze troche dluzej poczekac

      Usuń
  8. czy będe miała sprawe sądową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie widac tego,
      ale
      nie podałas nawet swego imienia.... tak ciężko było przeczytać te kilka zdań, które napisałam, aby widzieć o co prosiłam?

      Usuń
  9. Co mogę uczynić, żeby odblokować kanały przepływu bogactwa w moim kierunku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszytskim zrozumieć dlaczego je zablokowałaś. To ze myślisz, ze chcesz być bogata to jedno, a to że tego bogactwa sie boisz to drugie.

      Usuń
  10. Czy mój nowy związek będzie długotrwałym ? Kasia i Samuel

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widze troche problemów, jezeli rozwiazecie je pokojowo, to tak

      Usuń
  11. Czy do końca 2015 roku dostanę prace? Wiola.

    OdpowiedzUsuń
  12. Asia :) witam. Chcialabym zapytac o przemka. Chodzi mi o to co mysli o mnie i czy sa szanse zeby sie poznac blizej- bardziej prywatnie. Ppzdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche sie rozpisalam za batdzo prosze zobaczyc co o mnie mysli. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Wysyłasz mu jakies sprzeczne sygnały, prawdopodobnie ze względu na to ze ci na nim zależy, a nie chcesz zeby myslał ze sie narzucasz. Bądź na poczatku miłą radosną dziewczyną po prostu, a dużo osiągniesz

      Usuń
  13. Czy do końca tego roku spotkam miłosc na stały związek.......Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Anna6 - Czy Franek ma jakieś poważne plany związane ze mną? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na chwile obecną nic takiego mi nie wyszło.Ale to tylko krótkie wróżenie :)

      Usuń
  15. czy znajomość z Piotrkiem przerodzi się w poważny związek? Natalia

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie!kiedy zmienie miejsce zamieszkania????ewelina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po 2 miesiacach widze początek konkretnych zmian. Nie wiem czy to już bedzie przeprowadzka

      Usuń
  17. Czy do konca roku pozytywnie rozwiarza sie moje sprawy? Barbara

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy dostanę propozycję pracy w tym miesiącu/ Anna

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy nasz związek przetrwa rozłąkę? Dariuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak sobie to widze... dbaj o ten zwiazek pomimo rozląki a szanse wzrosną

      Usuń
  20. Witam serdecznie czy ponownie bedziemy razem z Wasylim? Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  21. czy slowa jakie uslyszalam od krzyska (marzena to ciebie kocham) byly szczere i prawdziwe .marzena i krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy święta Bożego Narodzenia i Sylwestra spędzimy razem? Monika i Jarek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karty jakos nie chcą potwierdzic wspolnego swietowania. Moze zacznij już coś robic w tym kierunku aby stało się możliwe..

      Usuń
  23. Czy Wlodek bedzie moim jedynym partnerem zyciowym.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pani Krysiu, obecnie chyba mam chandrę, przekroczyłam magiczną 40 (10.10.1975) . Podobno wtedy, życie jest lepsze i dopiero się zaczyna, podobno.
    Jedynie czego tak najbardziej mi brakuje to własnej rodziny. W tym miesiącu urodzinowym, pytam może ogólnie, ale to pani zdecyduje co może mi podpowiedzieć. Chodzi mi o sprawy sercowe, związane z uczuciami. Jak potoczą się obecnie moje sprawy uczuciowe. Cokolwiek z tego olbrzymiego zbioru pani wybierze i tak będę wdzięczna. Przepraszam za brak konkretnego sprecyzowania.

    Pozdrawiam Panią serdecznie,

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niepotrzebnie sie martwisz..miłośc już już puka do twych drzwi. Otwórz się na nowe sprawy, nowe życie i nie konkcentruj na latach. W ciagu ostatnich 6 miesiacu urodziły pierwsze dziecko 4 moje klientki w wieku po skonczeniu 42 :)

      Usuń
  25. Czy rozwiodę się z Arkiem ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy rozwiodę się z Arkiem? Renata

    OdpowiedzUsuń
  27. Czy odważne się zmieninc prace wkrótce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. czy Tomek nawiaze ze mna kontakt i odda mi moje rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm niezbyt widac ten ruch z jego strony. A z pewnoscią nie już

      Usuń
  29. Czy ( i kiedy) założę z nim rodzinę? małgosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w najbliższym czasie nic takiego nie widać , ale to wrózba na krotki okres czasu

      Usuń
  30. Małgorzata - czy uda mi się zmienić pracę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otworz sie na nowe mozliwosci, nie rob pochopnych kroków. Zmienić to nie znaczy wejsc z deszczu pod rynne, pamiętaj :)

      Usuń
  31. ELA - chodzi o moje finanse - czy będzie jakaś poprawa finansowa ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bedzie z pewnoscią, ale po jakichs 2 miesiacach dopiero bedzie widoczna

      Usuń
  32. Zrezygnowałam z wyjazdu do Anglii do pracy dla dobra mojego małżeństwa. Czy dobrze zrobiłam? Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnoscią to zadziała na korzyśc, ale oprocz tego trzeba wprowadzic wiele innych zmian

      Usuń
  33. Czy bedziemy mieli dziecko? Jesli tak, to kiedy? Dziekuje. Renata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm a czy wy obydwoje z pewnoscią chcecie dziecka? Bo widze blokade osobistą w tym temacie. Ktoś nie jest gotowy na to

      Usuń
  34. Witam Cie Krysiu i pozdrawiam serdecznie :)
    Kiedy bede mogla kontaktowac sie tak z Duszami zmarlych abym calkowicie rozumiala to co mi maja do przekazania?
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, nie widze tego jeszcze na najbliższy okres czasu. Jeżeli jesteś pewna, ze tego własnie chcesz i jesteś na to gotowa to po prostu spokojnie zaczekaj. Sprawdzilam cały rok, ale potwierdzenia nie widzę.

      Usuń
  35. Anna, Pani Krysiu skoro z dwóch poprzednich wróżb wychodziło ze ciężko będzie o zlecenia, widoku na stałe wynagrodzenie nie ma, to w jaki sposób sprawdzić się ma wróżba z miesiąca sierpnia ze na koniec roku pod kątem fiansowym ma być dobrze i stabilnie? Skąd ra poprawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze pod koniec roku otrzymasz dobrą propozycję i pomimo iz ta stabilizacja finansowa nie bedzie odczuwalna, to sam fakt, ze już coś stałego się pojawiło da ci radość. W twoich kartach widze za mało działania, mozliwe, ze to pod wplywem rozczarowań, ale postaraj się włożyc więcej energii w te poszukiwania.

      Usuń
  36. Czy zmieni się relacja mojej córki ze mną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale zostaw to póki co, nie nalegaj, nie zabiegaj o poprawę, daj temu czas

      Usuń
  37. Jakie intencje ma Krzysztof wobec mojej osoby?Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chce szczesliwego związku, ale nie wie jeszcze, czy z tobą mu sie to uda. Nie widze go poki co gotowego do czegoś bardzo poważnego. Powoli powoli, nie spiesz sie

      Usuń
  38. czy spotkam kogoś do pary jeszcze w tym roku, czy przestanę być singielką ? <3
    pozdrawiam serdecznie,
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze tak, ale .... rusz tyłek w świat bardziej, w nowe towarzystwo :)

      Usuń
  39. Dobry wieczór,
    czy moja nowa szefowa dotrzyma złożonych mi obietnic finansowych?
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Witam, czy dostanę stały kontrakt do końca roku. Dziekuje Edyta

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy opusci mnie pech??

    Pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie pech, a okres trudnosci, ktory kazdy z nas przechodzi na jakimś tam etapie życia. W najblizszym okresie czasu jeszcze nie wszystko się ułozy. poza tym to co widzę, to fakt, ze popełniasz dużo błedów i te kolejne "pechy" to nic innego jak wynik błedow

      Usuń
  42. Witam! Magdalena. Moje pytanie brzmi jak potocza sie moje sprawy zawodowe (obecnie szukam pracy).
    Pozdrawiam serdecznie! I z gory bardzo dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znjadziesz do konca roku, potem znowu zmienisz na lepszą

      Usuń
  43. Witaj. Czy będzie związek? Kasia 12.09.1987 Łukasz 26.11.1989

    OdpowiedzUsuń
  44. Witam. Izabella ur.07.10.1958 Czy będę miała mieszkanie w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy Janek zdecyduje się na wspólne zamieszkanie? Jeśli w ogóle ma faktycznie takie zamiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widze tego w najblizszym czasie. Nie spieszy mu sie do tego

      Usuń
  46. Agnieszka 14 06 1986 jaka czeka mnie przyszlosc zawodowa w najblizszym czasie ?

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam/ Małgosia, liczba 24, proszę podpowiedzieć, co zaplanowała Agata i gdzie się podzieje? Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosia, sorry, nie jestem w stanie odpowiedziec na to pytanie. Widze tylko, że musisz zmienic wiele w swoim zyciu, w najblizszym czasie

      Usuń
  48. Obecnie jestem na przeszkoleniu w nowej pracy .Moje pytanie do Pani brzmi , czy sobie w niej poradzę? Dorota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz rade, ale bedzie trudno i w ktorymś momencie, ale dużo poźniej zmienisz

      Usuń
  49. Witam ,Edyta .Pani Krystyno ciagle probuje zapomniec o zdradzie meza to trudne .Czy uda mi sie byc z nim szczęśliwą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Edyta, zmień sposób myślenia. Co było to było. Trzeba mocno chcieć. Po prostu stało sie.

      Usuń
  50. kiedy będę miała oraz mogła utrzyma własne mieszkanie-dom
    Pozdrawiam
    Marzena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy będę miała swoje własne mieszkanie-dom?
      Pozdrawiam Marzena
      PS
      w poprzednim wpisie pojawiły się chyba dwie sprawy-poprawiłam. Przepraszam

      Usuń
    2. nie w najbliższym czasie jeszcze. Trzeba coś więcej robić w tym kierunku, aby przyśpieszyć :)

      Usuń
  51. witam serdecznie.chcialabym sie dowiedziec czy moja sytuacja finansowa poprawi sie w najblizszych miesiacach.joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglada na to ze tak. Stopniowo małymi kroczkami, ale tak

      Usuń
  52. Czy Rafał wreszcie się wyleczy? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  53. Czy Kundalini Reiki to jest moja droga zyciowa i czeka mnie w tym kierunku spelnienie zawodowe .Pozdrawiam Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  54. Czy Rafał wreszcie się wyleczy? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  55. Czyy w koncu dostanę nalezne i obiecane i pieniadze?

    OdpowiedzUsuń
  56. Czy uda mi się nawiąząć jakąś relację uczuciową z Krzysiem i jeżeli tak to kiedy? Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, miało być tylko jedno pytanie...tak więc Czy uda mi się nawiąząć jakąś relację uczuciową z Krzysiem? Pozdrawiam

      Usuń
  57. Kochałam i byłam szczęśliwa ale skończyło sie, zostawił mnie, czy w najbliższym czasie znajdę taką miłość jak ta którą straciłam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie i jeszcze mocniejszą, obopólną, ale troche jeszcze musisz na nia zaczekać

      Usuń
  58. Byłam na rozmowie kwalifikacyjnej do pracy- czy ją dostanę w tym roku-Kasia

    OdpowiedzUsuń
  59. Czy w końcu w tym roku poznam miłość mojego życia (czy ją może znam) - Michał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku nie, ale za kilka miesiecy pojawi sie jedna z milosci twego zycia

      Usuń
  60. Czy relacje pomiędzy mną a moim mężem się poprawią na lepsze - Mariola

    OdpowiedzUsuń
  61. Czy w ciągu 2 lat wyjadę za granicę do pracy- Róża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod warunkiem, ze zaczniesz cos dzialac w tym kierunku

      Usuń
  62. Czy w najblizszych tygodniach dostane prace o ktora sie staram i czy zostane w tej pracy na dluzej. Czy bedzie to dobry wybor ?

    OdpowiedzUsuń
  63. Edyta Krzysztof czy to mój ostatni życiowy partner?

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie jestem pewna czy zapisało się pytanie ponieważ zniknęło.Edyta Krzysztof czy to mój ostatni partner?

    OdpowiedzUsuń
  65. Agnieszka ,Przemek czy to mój partner karmiczny?

    OdpowiedzUsuń
  66. Czy dostanę pieniądze na które czekam? Aldona

    OdpowiedzUsuń
  67. Czy uda mi się wkrótce zmienić pracę na lepszą, lepiej płatną?

    OdpowiedzUsuń
  68. Maja, czy wkrótce zmienię pracę na lepszą, lepiej płatną?

    OdpowiedzUsuń
  69. Aga ,Kris - czy rozwinie sie nasza znajomosc??

    OdpowiedzUsuń
  70. Czy powinnam dalej uczyć się. Iwona. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. karty odpowiedzialy 50 na 50 czyli nie jest to az tak obowiazkowe w twoim przypadku.

      Usuń
  71. Czy praca, do której się teraz przyuczam jest dla mnie??
    Dziękuję, Katarzyna

    OdpowiedzUsuń
  72. Czy odzyskam pieniadze od bylego pracodawcy? Berenika

    OdpowiedzUsuń
  73. Czy Robert do mnie wróci? Agata

    OdpowiedzUsuń
  74. Kiedy poprawi się moja sytuacja finansowa ? Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co karty pokazuja to ze za duzo siedzisz i czekasz. Samo z siebie sie nic nie zrobi.moze zbyt ostro cie oceniły, ale postaraj sie wykazać wiecej działan

      Usuń
  75. Czy spotkam szczęśliwą miłość w tym miesiącu? Ela

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam psychoterapię z Marcinem. Czy Marcin mi pomoże rozwiązać mój problem? Hania

    OdpowiedzUsuń
  77. kiedy znajde moja polowke i wreszcie będę szczesliwa ,anna,dziekuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczesliwa moze byc i z kims kto nie jest az tak bardzo twoją połówką. :) otworz sie bardzije na noweych ludzi, nie stawiaj zbyt wysokich wymagan. Nastaw sie po prostu na bycie szczesliwa

      Usuń
  78. Joanna 31 08 1990 Kamil 5 09 1991 jestesmy ze soba ponad rok w zwiazku przezywamy trudny okres mam pytanie czy mam o niego walczyc czy po prostu pozwolic mu odejsc

    OdpowiedzUsuń
  79. Barbara - czy kierunek, w którym chcę się dokształcać będzie dla mnie odpowiednim, aby w przyszłości spełnić się zawodowo (niepewność moja wynika z powodu dużej przerwy na rynku pracy oraz mojego wieku). Pozdrawiam, z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  80. Karolina : jak ułoży się moja relacja z Kamilem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak do tej pory, nie ma za wiele zmian. lekko tylko sie polepsza

      Usuń
  81. Witam Pani Krystyno :)
    Czy do końca tego roku (kalendarzowego) wybiorę się na randkę? ;) Pozdrawiam-Marta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem zaskoczona, ale nie widze tego jako cos pewnego. Widocznie nie pojawia się jeszcze ktoś super fajny

      Usuń
  82. Czy zakocham sie z wzajemnoscia? Pozdrawiam, Angelika

    OdpowiedzUsuń
  83. Witam Pani Krystynko �� czy powiększy się nam rodzina jak tak to mniej więcej kiedy . Kasia i Michal dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  84. Witam, moje pytanie: czy zawodowo podążam dobrą ścieżką? Joanna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm, nie wyszły te karty najlepsze. Zastanów się raz jeszcze , może trzeba o czymś innym pomyśleć

      Usuń
  85. Witam Pani Krysiu, jestem po rozwodzie czy do końca roku zakocham się z wzajemnością? Danusia
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakochasz sie nie raz jeszcze, ale tak szybko to nie widze tego

      Usuń
  86. Witam, czy spotkam swoją druga połowę do końca tego roku? Pozdrawiam serdecznie, Anna

    OdpowiedzUsuń
  87. czy zakupic nowe kosmetyki do firmy juz teraz ? ,pozdrawiam Sylwia.P

    OdpowiedzUsuń
  88. Czy dostanę awans w pracy lub ja zmienię co za tym idzie czy będzie poprawa finansów?

    OdpowiedzUsuń
  89. Czy moja córka Ewa zakończy toksyczny związek?

    OdpowiedzUsuń
  90. Witam mam na imię Agata. Pytanie brzmi : Czy uda sie mojej rodzinie wyprowadzic jeszcze w tym roku do nowego mieszkania?

    Podam dla ulatwienia date ur. 12.01.1994

    OdpowiedzUsuń
  91. Dobry wieczór Pani Krysiu, chciałam zapytac kart czy do końca tego roku zamieszkamy razem?

    Pozdrawiam Ania Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bardzo, trzeba bedzie z tym jeszcze troszke zaczekac

      Usuń
  92. Czy znajdę pracę która będzie mi dawać satysfakcję i pieniądze Roksana 15.10.1985

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz czegon szukasz ? Bo jezeli sama nie wiesz w jakim kierunku uderzyc, to i losowi trudniej jest ci pomagac. W najblizszym czasie nie widze takiej radosci na twojej drodze

      Usuń
  93. Witam. mam na imie Agnieszka. Pytanie do kart brzmi nastepujaco: czy moja sytuacja finansowa ulegnie poprawie na tyle aby wiazac koniec z koncem splacic dlugi.
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wziac na siebie wiecej pracy. Tylko w ten sposob zaczniesz sie odbijac od dna

      Usuń
  94. Monika, Rafał - czy wkrótce będziemy w stałym związku?

    OdpowiedzUsuń
  95. JAK POTOCZY SIE SPRAWA SPADKOWA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt ogolne pytanie i na dodatek kompletnie bez danych osobowych. Tak trudno było przeczytać to o co prosiłam i wpisac chociazby imiona zainteresowanych osób? :( Przykro mi , nie jestem w stanie dac odpowiedzi

      Usuń
  96. Czy spotkam kochajacego mezczyzne z ktorym uloze swoje zycie. ur.1.4.1968

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnoscia tak, ale...trzeba cos wiecej w tym kierunku robic

      Usuń
  97. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej byłoby zebys to urwała calkowicie, cały czas hustawke widze

      Usuń
  98. Poproszę o wróżbę na sprawy finansowe.

    OdpowiedzUsuń
  99. Czy awansuje w pracy

    OdpowiedzUsuń
  100. Czy dostane w tym roku dodatkowa prace

    OdpowiedzUsuń
  101. czy w nastepnym roku będziemy w stałym związku?

    OdpowiedzUsuń
  102. czy w nastepnym roku bedziemy w zwiazku

    OdpowiedzUsuń
  103. Czy powinnam zająć się wróżeniem z tarota?

    OdpowiedzUsuń
  104. Prosze juz nie dopisywac pytan . Wróżba zamknieta. Nastepna za miesiąc. Dziękuje za udział

    OdpowiedzUsuń